A nyomulás nélkül eladás egyetlen titka (INTERJÚ)
Wolf Gábor és Szombati Orsolya beszélgetnek a nyomulás nélküli eladás ősi titkairól, és arról, hogy vajon mi hat olyan erősen a vevőre, hogy már sem tukmálnod, sem erőszakoskodnod nem kell.
Wolf Gábor |
Pár héttel ezelőtt egy üzleti tárgyalásban megrekedtem egy partnerünkkel. Se előre, se hátra – a tárgyalás fő szempontjaiban nem tudtunk megegyezni, ráadásul a jó viszony is kezdett meginogni. Ekkor találkoztam Szombati Orsolyával, aki pikk-pakk javasolt 3 konkrét mondatot. „Azért ragadt meg a tárgyalás, mert a partnered nem azt akarta hallani, amit Te mondtál, annak ellenére, hogy az az igazság. Mondd el neki ezt a 3 mondatot, mert ez az, amit neki hallania kell." - tanácsolta Orsolya. |
Hallgasd meg a közel egy órás interjúban:
Milyen fő embertípusok vannak, és az egyes típusokra mi hat a legjobban? |
|
Mi az, amiről azt hiszed: ez egy ütős üzenet lesz - és mégis, egyes típusokról az az üzenet garantáltan lepattan? |
|
Egy több részes kampányban milyen pszichológiai gombokat kell nyomogatnod, hogy minden embertípust megérints és hass rájuk az üzeneteddel? |
|
Személyes tárgyalásnál hogyan szerezz előnyt abból, hogy gyorsan kategorizálod a tárgyalópartnered, és aszerint hatsz rá? |
Tudd magadénak az egyik legjobb Navigátor interjút, amelyből mi mindössze 200 példányt készítettünk!
Mire bukkanhatsz még a CD-n?
A z interjúban elárulok neked egy nem publikus linket, amire ha rákattintasz, lépésről-lépésre megmutatom, hogyan építhetsz az ügyféltípusokra a saját weboldaladon. |
|
Elmondom, hogyan veheted rá a látogatóidat, hogy azonnal elárulják neked, melyik típusba tartoznak | |
És kiderül, hogy az ügyfél típusának ismeretében hogyan tudod a látogatódat észrevétlenül egészen a vásárlásig terelni. |
Ők már kipróbálták, és ezt mondják a módszerről:
"Egy pillanat múlva lehet alkamazni."Nagyon teszett az interjú. Az tetszett benne leginkább, hogy sok azonnali és gyakorlatias példát hallottam. Ezeket szinte már egy pillanat múlva lehet alkalmazni. Azt tegyük hozzá, hogy a Gábor borzalmasan jól kérdezett. És az Orsi nagyon klasszul válaszolt. Köszönöm az anyagot. Kiss Csaba |
"Számokkal igazolható, könnyen kezelhető."Nagyon rég óta foglalkozom online marketinggel, de ezt a módszert még soha, senkitől nem hallottam. Kipróbáltam és elképesztően hatékony! Számokkal igazolható, könnyen kezelhető! Ajánlom azoknak, akik email marketinggel is foglalkoznak. Kollár Adrián |
Mennyibe kerül a CD?
MOST
|
|
6.990 Ft + ÁFA azaz bruttó 8.877 Ft helyett: | |
3.890 Ft + ÁFA |
|
azaz bruttó 4.940 Ft, |
És egy utolsó érv a döntéshez:
FIGYELJ! Ezt olvasd lassan, mert fontos!
Amennyiben MOST megrendeled az interjút, akkor a vásárlástól számított fél éven keresztül a termék árát beszámítjuk Neked egy következő termékvásárlásnál, vagy élő tréningre jelentkezésnél.
Rendeld meg most!
Alkalmazd az iparágadban elsőként a saját terméked vagy szolgáltatásod online eladásakor ezt a nagyon-nagyon-nagyon új és meghökkentően eredményes módszert!
Mi történik a megrendelés elküldése után?
(1) Megrendelésedet egy azonnali e-mailben igazoljuk vissza.
(2) Az e-mailben benne lesz a proforma számla, ami alapján át tudod utalni a bruttó összeget a bankszámlánkra.
A JOGÁSZOM EZT ÜZENI: kérlek, MOST NÉZD MEG az ÁSZF-et, mert, ha nem fizeted ki a megrendelt terméket, akkor kötbért kell fizetned. >>> ÁSZF itt <<< A megrendeléseddel elfogadod az ÁSZF-ünket. Köszönjük!
(3) Az összeg beérkezése azonnal postára adjuk Neked a csomagot, amit maximum 3 munkanapon belül meg fogsz kapni. A csomagfeladásról egy "Csomag úton..." tárgymezejű levelet fogunk Neked küldeni.
(4) A csomagban benne lesz az eredeti ÁFÁS számla is. (Meg egy meglepetés ajándék, amiről eddig nem volt szó...)
Megrendelés
9+1 bevált adatbázisépítő módszert mutatunk Neked, amelyet mi is nap mint nap használunk. Ha szeretnéd elérni, hogy a feliratkozóid száma gyarapodásnak induljon, akkor ez az anyag Neked való!
Töltsd le az útmutatót pár kattintással és alkalmazd Te is a legjobban működő módszereket!