Ez volt a harmadik. Mondhatnánk, hogy már rutinosak vagyunk, gördülékenyen megy minden... Mégis: őszinte izgalommal vártuk. Igen, ott volt a kis gombóc a torokban, mielőtt belecsaptunk, hogy vajon ezt is annyira fogják a résztvevők élvezni, mint az első kettőt?
A téma az volt:
Hogyan kell az ügyfeleket tökéletesen elégedetté tenni, hogy úgy érezzék: igen, itt tényleg full extrás kiszolgálást kaptak.
Az előadást azzal indította Orsi, hogy a saját példáin, tapasztalatain keresztül megmutattam hogy mi az, amivel le lehet nyűgözni a vásárlókat, mikor fogják úgy érezni, hogy kiemelten törődünk velük.
Abba is beavatta Orsi a közönséget, hogy mi milyen apróságokkal igyekszünk az ügyfeleink kedvében járni a Sales Akadémián.
Gyorstipp - ültesd át te is a saját bizniszedre!
Amikor valaki rendel tőlünk egy terméket, vagy jelentkezik egy tréningünkre, akkor felhívjuk és megköszönjük a rendelését. Ez az apró gesztus annyira szokatlan manapság, hogy ettől a pici kis figyelemtől is elolvadnak a vásárlóink. :)
A kulisszatitkok:
Természetesen nem csak ezt az egy műhelytitkot mutattuk meg. Számos egyéb apróságot fedtünk fel a jelenlévők előtt, amivel az ügyfeleinknek kimutatjuk a figyelmünket. Arra is mutattunk példákat, hogy az igazán nagy VIP ügyfeleket hogyan szoktuk meglepni. Ezek az apró, vagy éppen jelentős figyelmességek hűségessé teszik a vásárlóinkat, akik még ajánlani is fogják a szolgáltatásainkat.
… és ez alkalommal sem csak a cukormázat mutattuk meg.
Elmeséltünk több kínos sztorit is, amikor saját hibánkból valami nem a terv szerint sikerült, és ezért - szándékunk ellenére - csalódottságot élt át az ügyfelünk. Megmutattuk, hogyan kell, és hogyan tudtunk mi is egy ilyen kínos szituból kimászni, hogyan fordítottuk a javunkra a helyzetet, és természetesen a partnerünk elégedettségére a bakit.
Tartsd mindig szem előtt, hogy a "problémás ügyfél" lesz az egyik leghálásabb, leghűségesebb vásárló, ha meg tudod oldani a problémáját. És határozottan NEM az a megoldás, amit annyi helyről hallhattál már te is, hogy ha nehéz a kapcsolat, akkor:
"Rúgd ki ma pár "rossz" ügyfeled!"
A hideg is kiráz bennünket, amikor ez a mondatot meglátjuk vagy meghalljuk valahol... Szerintünk ugyanis gyakran NEM az ügyfél a gond, hanem az, hogy nem beszélünk AZONOS nyelvet. Ezen pedig könnyen lehet segíteni... Ennek fényében mi, a Sales Akadémián mindig arra törekszünk, hogy a VEVŐ elégedetten távozzon tőlünk. Igen, van, amikor ezért tenni kell: energiát, figyelmet, megbecsülést, megértést tanúsítani... És azt gondoljuk, megéri alkalmazkodni!
Mi sem bizonyítja jobban ennek a hozzáállásnak a sikerességét, mint az a 2 db céges tréning ajánlatkérés, amit éppen egy-egy ballépés után kaptunk...
Vendégelőadónk az est második felében:
Lendér-Király Gerti, egy nagyon kedves Kivitelezés ügyfelünk, aki szakképzett coachként és mediátorként vezeti saját vállalkozását. Gerti szakterülete a konfliktuskezelés. Gyakorlatias, tippekkel, példákkal megspékelt előadásából minden résztvevő ráismerhetett, hogy a különböző kényes szituációkban hogyan kommunikál és miért teszi éppen azt.
Gerti megmutatta a 3 én állapotot (gyermek, szülő, felnőtt), amiből ki tudunk indulni a konfliktusban és azt is megmutatta, hogy a különböző énállapotok mit hívnak elő a másik félből. Hogyan kell változtatni, hogy a megoldás felé tudják irányítani a vitát?
Lezárásként egy rapid technikát tanított meg Gerti nekünk, amivel a legfeldúltabb, legelkeseredettebb ügyfelünket is ki tudjuk zökkenteni az indulatból, és megtalálni a megoldást a problémájára.
Az ügyféltípus szupertudás
Gerti után ismét Orsi előadása következett. Orsi arról beszélt, hogyan nyűgözd le akkor a vásárlóidat, ha ismered a típusukat. Mitől dobja el az agyát a Pörgős, mitől lesz garantáltan elégedett egy Elemező, mivel tudod a Humán jóérzését kiváltani és hogyan tudod az Uralkodó ügyfeledet levenni a lábáról.
Ez a speciális tudás kiválóan alkalmas arra, hogy a partnereid azt érezzék, hogy tökéletesen ismered őket, odafigyelsz rájuk. … és ez így is van! :)
Az estet egy önálló produkcióval zártuk.. ahol megmutattuk milyen szuperül tudunk táncolni egy vicces videó keretében… :)
Ha most nem voltál ott, de feltétlenül érdekel a téma, ne búsulj!
A SalesMeetUp felvétele már elérhető, kattints ide és rendeld meg.
Ha pedig szeretnéd megízlelni, hogy milyen egy SalesMeetUp élőben, akkor kattints ide és jelentkezz a következőre! December 28-án a 2016-os évre tervezünk az Álomtekercs elkészítésével és egy könnyed- beszélgetős évadzáróval zárjuk le a 2015-ös évet.
Ehhez a bejegyzéshez még nincs hozzászólás. Legyél Te az első!