SalesMeetUp sorozat: #3 A fullextrás ügyfélkezelés


 Mi az a SalesMeetUp?

A SalesMeetUp a Sales Akadémia havi rendszerességgel szervezett személyes találkozója. Ezeken az eseményeken Szombati Orsi és meghívott vendégei tartanak kb. 1 órás előadásokat, amelyek mindig egy adott témát járnak körbe.

A SalesMeetUp-oknak többszörös célja van:

Egyfelől, szeretnénk ötleteket és konkrét gyakorlati példákat, tanácsokat adni ahhoz, hogy vállalkozásod jobban menjen és sikeresebb legyen. Másfelől, szeretnénk minél több hűséges Sales Akadémia olvasót, követőt megismerni, és tanácsainkkal személyesen segíteni nektek. Harmadrészt pedig szeretnénk benneteket, olvasókat, ügyfeleinket is összekapcsolni egymással, hisz nap, mint nap látjuk, hogy nem csak tőlünk, hanem egymástól is rengeteget tudtok tanulni. 

EZÉRT szervezzük ezeket a havi találkozókat.

Az estekről minden alkalommal videófelvétel is készül, így, ha valami oknál fogva nem tudtál személyesen eljönni, pár kattintással hozzá tudsz jutni az anyaghoz és az előadás diáihoz.

Harmadik rendezvényünk témája: A Fullextrás Ügyfélkezelés

avagy add meg minden ügyfelednek a Legendás Ügyfélkezelés élményét!

Oké, de hogyan? - kérdezheted. Azt már biztosan ezer helyről hallottad, hogy „Az Ügyfél a legfontosabb. Az Ügyfélnek mindig igaza van.”  De…

Hogyan mutathatod ezt meg a saját ügyfeleidnek a gyakorlatban?

Hogyan nyűgözheted le üzleti partnereidet egészen apró és komoly dolgokkal?

Hogyan éreztesd minden ügyfeleddel (legyen akár kis forgalmat bonyolító, akár VIP vevőd), hogy igenis FONTOS Neked, hogy van?

Erre ad rengeteg ötletet és gyakorlati tanácsot Szombati Orsolya az előadásában. A hallott ismereteket

Azonnal alkalmazhatod:

  • üzleti partnereid (legyenek akár kis, akár VIP partnerek) hűségének, lojalitásának növelésére,

  • ügyfélpanaszok magas szintű, profi kezelésére,

  • reklamációk üzleti lehetőséggé konvertálására,

  • átlagon felüli, ügyfélcentrikus üzleti folyamatok kialakítására.

Sőt, menjünk tovább még egy lépéssel! Van aki titkolja, van, aki tagadja, de ettől a tény még tény marad: minden üzleti kapcsolatban előfordulnak nehézségek, kihívások, forró helyzetek.

Mihez kezdj ezekkel? Hogyan legyél úrrá rajtuk úgy, hogy közben az üzleti kapcsolat se sérüljön, a probléma is megoldódjon és a végén az ügyfeled is elégedett legyen? Hogyan bánj a különböző ügyféltípusokkal? Mi a velük való, hosszú távú, sikeres, eredményes és stabil üzleti kapcsolat titka? Mitől érzi magát boldognak egy ügyfél? Szombati Orsi harmadik SalesMeetUp előadásából ezt is megtudhatod.

Csak őszintén érdemes…

Ez alkalommal is a tőlünk megszokott kendőzetlen őszinteséggel tárjuk fel a saját példáinkat és tapasztalatainkat. Orsi két valós esettanulmányt is megoszt az előadásában. Az egyikből a páratlanul jó panasz- és reklamációkezelés fortélyait leshetjük el, a másik pedig a csapnivaló kategóriába tartozik, amelyből a tanulságokat természetesen ez alkalommal is levonjuk.

Sőt! Megmutatjuk azt is, hogy mi hogyan állunk fel a hibáinkból, hogyan fordítjuk át a panaszt valós üzleti lehetőséggé, és hogyan tesszük elégedetté ügyfeleinket egy véletlen hiba vagy egy nem várt reklamáció esetén!

Ezen a DVD-n ismét egy friss tudás, sok-sok gyakorlati példa és értékes esettanulmány vár rád.

Olyan örömmel megyek a Sales Meet Up-ra,így a többedik alkalommal sokan már ismerősként üdvözölnek. Egy ilyen vállalkozói közegben sok a közös téma, jó tudni, hogy mások is hasonló kérdésekre, problémákra keresik a választ, szívesen osztom meg én is tapasztalataimat másokkal,azt tapasztalom, hogy ami számomra "természetes megoldás" egyik másik problémára, másoknak mennyire inspiráló lehet...sokat tanulhatunk egymástól is...

Erdei Gyöngyvér- www.fonalparadicsom.hu

Bevált receptek, praktikus ötletek az ügyfelek magas szintű kiszolgálásához:

http://www.sales-akademia.hu/uploads/editors/smu%202%20kari%20cd.pngA harmadik SalesMeetUp videófelvételéből megtudhatod:

Mik azok az apró és komolyabb dolgok, amikkel valóban lenyűgözheted ügyfeleidet

Mitől lesz tényleg elégedett egy ügyfél?

Hogy kezeld a VIP partnereidet?

Konkrét esettanulmány kiváló és csapnivaló panaszkezelésre - mit tanulhatsz belőlük?

Hogyan ültetheted át a pozitív tanulságokat a saját vállalkozásodra?

Hogyan lehet a panaszból új, konkrét üzleti lehetőséget kovácsolni?

Hogyan kezeld a különböző ügyféltípusokat, hogy a velük való kapcsolat valóban hosszú távú legyen?

Hallgasd meg és alkalmazd a javaslatokat akár már holnap, hogy ügyfeleidnek a kiszolgálásban is a maximumot tudd nyújtani!

Különleges vendégelőadó a SalesMeetUp színpadán

Az est második felében a Marketing Kivitelezés üzletágunk egyik ügyfelét, Lendér-Király Gertrúdot hallhatod, aki szakképzett coachként és mediátorként az üzleti konfliktusok szakértője. Gerti az előadásában arról mesél, hogy mik azok a tipikus emberi játszmák, amik észrevétlenül megmérgezik az üzleti kapcsolatokat. Sőt! Gerti nem csak a játszmákkal ismertet meg, hanem azonnali, gyakorlatias és praktikus megoldást is kínál a kialakulófélben lévő, vagy a már kialakult konfliktusok kezelésére is.

Tényleg magasabb szintre emeli az ügyfélkezelésedet!

Lássuk csak, mennyibe kerül!

SalesMeetUp sorozat 

Fullextrás ügyfélkezelés

DVD

CSUPÁN
3.800 Ft + ÁFA

INGYENES házhozszállítással! 

Gondolj bele! Egy színes magazin negyedéves előfizetésének áráért, most egy olyan szuper ügyfélkezelési módszereket ismerhetsz meg, amelyek valóban magasabb szintre emelik vállalkozásod hírnevét. Orsi és Gerti előadásából instant ötleket és tanácsokat kapsz, amelyekkel a legendás ügyfélkezelés élményét keltheted üzleti partnereidben. Ugye, ez megér annyit, amennyit egy magazinért is adnál?

Rendeld meg MOST!
Mi történik a megrendelés elküldése után?
(1) Megrendelésedet egy azonnali e-mailben igazoljuk vissza.
(2) Az e-mailben benne lesz a proforma számla, ami alapján át tudod utalni a bruttó összeget a bankszámlánkra. >>> ÁSZF itt 
<<< A megrendeléseddel elfogadod az ÁSZF-ünket.
(3) Az összeg beérkezése után azonnal postára adjuk Neked a csomagot, amit akár már 2-3 munkanapon belül a kezedben tarthatsz.
(4) A csomagban benne lesz az eredeti ÁFÁS számla is. (Meg egy meglepetés ajándék, amiről eddig nem volt szó...)
(+ 1) Ne lepődj meg! Fel fogunk hívni, hogy megköszönjük Neked, hogy mellettünk tetted le a voksodat! 

 

 

Megrendelés
Kampányolj és Gyarapodj! 22990 Ft + ÁFA (29197.3 Ft)
5-szörös hatékonyságú e-mail kampány 22990 Ft + ÁFA (29197.3 Ft)
Könyv: Értékesítés Nyomulás Nélkül 5927 Ft + ÁFA (6223.35 Ft)
Enneagram emberismeret dobozos tréning 23990 Ft + ÁFA (30467.3 Ft)
Enneagram vezetőknek dobozos tréning 23990 Ft + ÁFA (30467.3 Ft)
Többlépcsős e-mail kampány összeállítás 22990 Ft + ÁFA (29197.3 Ft)
SalesMeetUp sorozat #1 Automatizált termékpiramis 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #2 Karácsonyi kampányötletek 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #3 A fullextrás ügyfélkezelés 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #4 Célok kitűzése és megvalósítása 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #5 Szövegírás mesterfokon 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #6 Postai DM kampányok 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp #7 Közösségi finanszírozással indult projektek 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
0% engedmény Összesen: 0







 
 
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók