Hogyan kommunikálj a színekkel?

2017.11.10. | Szombati Orsolya 1 db

Bizonyára Te is jól tudod, hogy a vizuális kommunikációnak hatalmas szerepe van az élet minden területén. 

Nem mindegy:

  • hogy néz ki egy eladó az üzletben
  • milyen egy termék csomagolása
  • vagy egy étterem berendezése...

A vizuális környezet óriási hatással van a döntéseinkre. Ha valami nem bizalomgerjesztő nem esszük meg, nem vásárolunk tőle, nem megyünk arra a helyre. 

A vizuális első benyomásban égető szerepe van a színeknek is. A színek segítségével pedig be tudod vonzani az ideális ügyfeleid! Nézzük hogyan!


 

Hogyan ne legyen anyagi csőd a Black Friday akciód?


Egyre nagyobb divat nálunk is a karácsonyi vásárlási láz szezonját egy-egy Black Friday akcióval megnyitni. 

Ugyanakkor, ha nem gondolod át előre jól az akciót könnyen eshetsz abba a hibába, hogy a sikeres akció végén nem, hogy nem cseng a kassza, de akár még kisebb-nagyobb veszteséget is elkönyvelhetsz. 

Mert sajnos ezzel is mellé lehet lőni!


 

A GESZTI projekt - GPS konferencia beszámoló


Kreatív marketing 4 tételben. 

Ez volt annak a tavasziasan meleg október 12-ei napnak a témája, amit a Kongresszusi központban tölthettünk, Geszti Péter szavait hallgatva, a Social Profit és a Marketing Amazing csapatának szervezésében.

4 felvonás. Milliónyi ötlet. 

A Sales Akadémia csapatával mi is részt vettünk a programon, ahonnan több, mint 40 oldalnyi jegyzettel tértünk haza. 


 

Szubjektív beszámoló a 2017-es Internet Hungary-ról


Szeptember végén egy napos őszi reggelen vette kezdetét az a maraton, ahol a technológiai, a marketinges, a pénzügyi, a HR-es guruk és neves egyetemi docensek bepillantást engedtek napjaink elképesztő ütemű fejlődésébe.

2 húzós nap, amikor kora reggeltől késő estig mennek az előadások. 5 külön szekcióteremben van együtt 2400 olyan ember, akik a legjobbak legjobbjai akarnak lenni a szakterületükön. Akik elsőként akarják az újdonságokat tudni.

Média. Reklám. Kommunikáció. 


 

Hogyan építs a vállalkozásodnak minőségi, vásárlóképes adatbázist?


Manapság egy cég legnagyobb értéke az ügyfélköre, az adatbázisa. 

Új vásárlókat hajkurászni fárasztó és költséges megoldás. Éppen ezért, ha hatékonyan szeretnél marketingezni, nem úszod meg a listaépítést.


 

Mi az: ha feldobom e-mail, ha leesik boríték?


Ma ismét egy egy interjúval készültem Neked.

Egy nemrégiben kiküldött hírlevelemre kedves válasz érkezett. A feladója Kovács Dóra volt. Dóra levelét a "Mihez kezdj az uborkaszezonnal?" című összefoglalónk ihlette, amit a hírlevelem olvasóinak küldtem ki.   

Mutatom:


 

Így használj egy Instagram fiókot üzleti célokra!

2017.07.01. | Szombati Orsolya 3 db

Talán észrevetted már Te is, hogy közösségi média sűrű erdejében a Facebook mellett a másik húzóág az Instagram lett. Ez az a szupertrendi csatorna, amely elképesztő gyorsasággal hódította meg az emberek szívét…

… és vele együtt a vállalkozásokat is!

Bár először csak magán célra használtuk: filtereket, kereteket raktunk a képeinkre, hogy azokat egy könnyed szerkesztés után, Facebookon tegyük közzé. Azonban, ma már jóval több lehetőséget rejt magában ez a telefonos applikáció. Mai cikkemben ezekről a lehetőségekről írok Neked bővebben.


 

Ilyen volt a hetedik (teltházas) SalesMeetUp


Március végén került sor a #7 SalesMeetUp-ra, bevált helyünkön a Mozsár Kávézóban. A lelkesedésünk volt a hagyományos elem, ezen kívül azonban rengeteg újdonsággal készültünk erre az estére.

Ezen az alkalmon Orsi mellett 2 vendégelőadónk is volt. Először Szigeti Attila számolt be a saját sikeres közösségi finanszírozással indult projektjéről, majd Lévai Richárd mesélte el, hogyan gyűjtött  tőkét az induló online tréningjéhez. 


 

Minden csak nézőpont kérdése!


Tegnap este egy nagyon különleges élményben volt részünk a csajokkal. Orsi néhány hónappal ezelőtt személyesen is megismerte Hozleiter Fannyt, azaz Mosolykát. Biztos volt benne, hogy ezzel a fantasztikus lánnyal nekünk is találkoznunk kell. Így jutottunk el Fanny Pillanatcsilag estjére…


 

Ilyen volt a februári SalesMeetup


A februári SalesMeetUp-unkra egy igazán különleges és az online marketing eszközök miatt mellőzött témával készültünk. Beszéltünk már többek között az automatizált termékpiramisokról, a hatékony és sikeres ügyfélkezelésről, valamint a szövegírásról is. (Téma: Hogyan szerezz ügyfelet postai DM-mel?)

Ezen a napon pedig azt mondtuk el és mutattuk meg, amit a postai DM kampányokról tudunk. Az előadás témáját már korábban kijelöltük, ezért úgy döntöttünk, hogy teljesen friss eredményekkel is szeretnénk megörvendeztetni a résztvevőket.


 

Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók