Tréningek


Készen állsz a 2021-es év kihívásaira?

Az elmúlt év igen komoly kihívás elé állította a magyar kisvállalkozásokat. Sokaknál megcsappantak, és voltak olyanok is, akiknél teljesen eltűntek az értékesítési bevételek.

Vannak néhányan, akik sikerrel álltak át az átmeneti megoldást nyújtó online értékesítési modellre, azonban a többség üzleti profilja nem olyan, hogy hipp-hopp át lehetett volna tenni online-ra.

Szerinted melyik módszerrel leszel eredményesebb?

A. Összeteszel egy tuti értékesítési szöveget vagy prezentációt, és mindenkinek ezt mondod el, ezt mutatod meg - lehetőleg minden alkalommal ugyanúgy?

B. Először felméred, ki az, akivel találkozni fogsz, vagyis beazonosítod az ügyfeled típusát. Ezután a cégedet, termékedet, szolgáltatásodat ügyféltípusra szabottan mutatod be, és olyan tényezőket emelsz ki, amelyekre az adott ügyféltípus a leginkább kíváncsi.

Képzeld el! Holnaptól közös irodában kell dolgoznod a fenti fazonokkal. Menni fog?

Vagy már most érzed, hogy lesz olyan, akivel biztosan nehéz lesz kijönnöd?

Jó hírem van! Mindössze 2 nap választ el attól, hogy biztos kézzel és tudással kormányozd az új kapcsolatokat.

  • Hogy ne csak érzésből puhatolózz egy új ismeretségben a másik elvárásai iránt, hanem pontosan tudd, mit várnak tőled és azt, hogy te mire számíthatsz. 

  • Hogy legyen egy 8 perces rutinod, amivel minden, még az elsőre ellenszenves emberrel is képes vagy elbeszélgetni.

Ugye neked is jó lenne egy ilyen tudás? Szeretnéd megszerezni?

 

Azt már tudod, mi az Enneagram, és szeretnéd ezt a tudást üzleti környezetben is alkalmazni?

Rengeteg forrás van, ahonnan ez a tudás elsajátítható. Tréningek, tankönyvek állnak rendelkezésedre. Az alaptréningek témája általában a kilenc karakter ismertetésére terjed ki, ami már elegendő ahhoz, hogy tökéletesen megértsd szeretteid, barátaid, munkatársaid, szűkebb vagy tágabb privát környezeted alapvető mozgatórugóit. 

Azonban az alapszintű tudás nem mindig elegendő ahhoz, hogy pontosan tudd azt is, hogyan bánj a másik emberrel, vagy hogyan kommunikálj hozzá úgy, hogy az ne csak neked legyen jó, hanem neki is!

Kiver a víz, izzad a tenyered, remeg a hangod már csak annak gondolatára is, hogy kiállj mások elé és üzleti prezentációt vagy nyilvános beszédet tarts? De ha már rászánod magad, hogy emberek előtt beszélj, szeretnéd, ha az előadásod élvezetes és emlékezetes maradna?

Kíváncsi vagy, hogyan kell egy diasort úgy megcsinálni, hogy az inkább támogassa a mondanivalód, mintsem elvonja róla a figyelmet? Szeretnél magabiztosabb lenni a technikai eszközök használatában, és nem bénázni, amikor rád szegeződik minden tekintet?

Szeretnéd, ha az előadásod után még sokáig emlegetnének, úgy, hogy: "Na Ő egy igazán jó előadó volt!"

A Profi Előadó tréningen megadjuk Neked mindazt a tudást, ami ahhoz kell, hogy olyan előadóvá válj, amiről mindig is álmodoztál!

Szerinted egy jó e-mail kampány sikere azon múlik, hogy mennyire vagy kreatív, vagy mennyire vagy "dörzsölt" marketinges?

Megnyugtatlak: nem kell különösebb írói vénával rendelkezned ahhoz, hogy eredményes e-mail kampányokat készíts!

Ha ismered egy többlépcsős e-mail kampány építőelemeit, akkor biztos lehetsz benne, hogy nem kell többé a kezedet tördelve várnod az eredményekre!

Ha pontosan tudod, hogyan vezess be e-mail kampánnyal egy új terméket vagy szolgáltatást, hogyan söpörd ki a raktárkészletet, hogyan kelts életre egy beragadt terméket, akkor:

›› olvasóid ahelyett, hogy leiratkoznának a listádról, örömmel várják a kampányleveleidet...
›› és nem csak várják, de el is olvassák őket...
›› és ha azt kéred, azonnal nyomják a megrendelés gombot és vásárolnak Tőled!

Jól hangzik, ugye? És a valóság hogyan fest?

Az első izgalmakon már túl vagytok.

A pontokat átszámolva, a lehetőségeket latolgatva arra jutottatok, hogy a Gyermeknek jó esélyei vannak a szóbeli megmérettetésre is.

Igen ám…

De a csemetéd izgulós típus.
Gyakran szorong egy sima felelés előtt is. Tartasz tőle, hogy ez ugyanígy lesz a felvételi elbeszélgetésen is. Ismered őt. Tisztában vagy vele, hogy nem szeret sok ember előtt beszélni. Pláne idegenek előtt nem. Szeretnél Neki segíteni.

Ezzel nem vagy egyedül, és szerencsére van megoldás!

Jó lenne, ha CSAK veled, vagy CSAK a kollégá(i)ddal, illetve a TE cégedet, a TE piacodat érintő kérdésekkel foglalkoznánk egy-két órán, vagy akár két egész napon keresztül?

A Sales Akadémia szervezésében ismét útjára indul a szuper előadás- és kérdezz-felelek sorozat vállalkozók, sales-esek, marketingesek részére. 

A SalesMeetUp-on minden hónapban egy-egy izgalmas témát boncolgatunk egy rövid előadás, és egy kérdezős-tapasztalatcserélős kerekasztal beszélgetés közben. 

Lassan itt az év végi hajrá és te még csak most kezdesz el lábat lógatni a tengerparton?

Induló vállakozóként még nem volt "merszed" megpróbálni az értékesítést?

Nem vagy benne biztos, hogy az stratra kész kampányod beváltja a hozzá fűzött reményeidet?

 „Milliók borítékolva!”

avagy szerezz sok-sok új ügyfelet egyetlen jól sikerült Direkt Marketing kampány segítségével!

Sokaknak nyögvenyelősen, döcögősen, kudarcokkal tarkítva megy csak az ügyfélszerzés. Krónikus ügyfélhiánnyal küzdenek. Sokan nem tudnak százezreket, vagy milliókat áldozni a sajtó-, tévé- és rádióhirdetésekre, utálják a hideghívásokat, más ügyfélszerző módszereket pedig nem igazán ismernek.


Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók