Hogyan hangoljam össze a hírlevél és a közösségi média stratégiámat?

2020.01.09. | Szombati Orsolya 1 db

Első hallásra pofonegyszerű téma, mégis, ha az ember egy kicsit jobban elmélyed benne, rájön, hogy igencsak szerteágazóak az ebből adódó feladatok.

De lépjünk egy lépéssel hátrébb és induljunk az elejétől! 

Hiszen, amikor leülsz és elkezdesz tervezni, nem simán csak hírlevél stratégiát meg közösségi média stratégiát tervezel. Hanem a céges CÉLJAIDHOZ vezető lépéseket. Így hát, mielőtt nekilátnál a heti/havi/éves hírlevelek és posztok megtervezésének, vedd újra magad elé azokat a célokat, amelyeket céges szinten kitűztél!


 

Ezért kezdj a miérttel!


”Nem a képességei miatt veszel fel valakit, hanem a hozzáállásáért. A képességeket bármikor megtaníthatod.” (Simon Sinek: Kezdj a miérttel)

De mi kell ahhoz, hogy gazdag ÉS sikeres legyél? Akik elérték ezt, vajon mit csináltak másképp?  

Simon Sinek bestsellere ezt boncolgatja. A motivációs irodalom igazi gyöngyszeme a „Kezdj a miérttel” című írása, melynek esszenciáját a híres TED videójában is megnézheted. Életszagúan, rengeteg példával alátámasztva, alaposan kifejtve magyarázza meg a siker titkát, ami sokkal kevésbé misztikus, mint gondolnád.  


 

A ló másik oldala

2019.12.31. | Szombati Orsolya 1 db

A mai nap az év utolsó napja. Ilyenkor sokan vagyunk, akik - ha csak egyetlen pillanatra is - megállunk és visszatekintünk. Vajon mi az, ami megvalósult 2019-es Újévi Fogadalmaink közül? Hogyan haladtunk azokkal a terveinkkel, melyeket 2019 első napjaiban oly lelkesen vetettünk papírra?

Hát, ami engem illet, meg kell állapítsam, 2019-ben totálisan átestem a ló túlsó oldalára.


 

Hogyan ne legyen anyagi csőd a Black Friday akciód?


Egyre nagyobb divat nálunk is a karácsonyi vásárlási láz szezonját egy-egy Black Friday akcióval megnyitni. 

Ugyanakkor, ha nem gondolod át előre jól az akciót könnyen eshetsz abba a hibába, hogy a sikeres akció végén nem, hogy nem cseng a kassza, de akár még kisebb-nagyobb veszteséget is elkönyvelhetsz. 

Mert sajnos ezzel is mellé lehet lőni!


 

Hogyan védd meg a szerzői jogaid?

2018.04.17. | Szombati Orsolya 3 db

A cikk elolvasása nagyjából 5 percet vesz igénybe. 

Április 23 a szerzői jogok napja. Ennek kapcsán hoztam egy megtörtént esetet, annak minden pozitív és negatív következményével, illetve néhány tanácsot, arra:

  • Hogyan védd meg a szellemi tulajdonodat? 
  • Miért nem érdemes plagizálnod?
  • Hogyan vállalkozz és marketingezz a szerzői jogok megsértése nélkül?

+1 szuper ajándék is vár rád a cikk utolsó szakaszában! :)


 

Vásárlói élmény fokozás - fillérekből!

2018.03.25. | Szombati Orsolya 3 db

Két barátnő, Viki és Magdi beszélget a suli előtt, amíg a kicsengetést várják, hogy jöjjenek a gyermekeik. 

Arról beszélgetnek, hogy a tavaszi nagytakarítás során szeretnének egy kis újdonságot is csempészni az otthonukba. Csak néhány apróságot, amitől megújul a nappali. 

Magdi megemlíti, hogy a Jyskben a hétévégén "Kék táska" akció van, azaz minden, ami belefér a kék táskába 15% kedvezménnyel vihető haza.  

Viki határozottan válaszol erre, hogy klassz, de ő biztosan az IKEA-ban fog körülnézni. 

Magdi kérdőn néz a barátnőjére, hogy miért zárkózik annyira határozottan el attól, hogy körülnézzen a másik lakberendezési áruházban is...

Viki azonban jól tudja: ő nem csak a klassz termékekért és a jó árakárt vásárol az IKEA-ban, hanem azért is mert...


 

Hogyan kommunikálj a színekkel?

2017.11.10. | Szombati Orsolya 1 db

Bizonyára Te is jól tudod, hogy a vizuális kommunikációnak hatalmas szerepe van az élet minden területén. 

Nem mindegy:

  • hogy néz ki egy eladó az üzletben
  • milyen egy termék csomagolása
  • vagy egy étterem berendezése...

A vizuális környezet óriási hatással van a döntéseinkre. Ha valami nem bizalomgerjesztő nem esszük meg, nem vásárolunk tőle, nem megyünk arra a helyre. 

A vizuális első benyomásban égető szerepe van a színeknek is. A színek segítségével pedig be tudod vonzani az ideális ügyfeleid! Nézzük hogyan!


 

A GESZTI projekt - GPS konferencia beszámoló


Kreatív marketing 4 tételben. 

Ez volt annak a tavasziasan meleg október 12-ei napnak a témája, amit a Kongresszusi központban tölthettünk, Geszti Péter szavait hallgatva, a Social Profit és a Marketing Amazing csapatának szervezésében.

4 felvonás. Milliónyi ötlet. 

A Sales Akadémia csapatával mi is részt vettünk a programon, ahonnan több, mint 40 oldalnyi jegyzettel tértünk haza. 


 

Szubjektív beszámoló a 2017-es Internet Hungary-ról


Szeptember végén egy napos őszi reggelen vette kezdetét az a maraton, ahol a technológiai, a marketinges, a pénzügyi, a HR-es guruk és neves egyetemi docensek bepillantást engedtek napjaink elképesztő ütemű fejlődésébe.

2 húzós nap, amikor kora reggeltől késő estig mennek az előadások. 5 külön szekcióteremben van együtt 2400 olyan ember, akik a legjobbak legjobbjai akarnak lenni a szakterületükön. Akik elsőként akarják az újdonságokat tudni.

Média. Reklám. Kommunikáció. 


 

Hogyan építs a vállalkozásodnak minőségi, vásárlóképes adatbázist?


Manapság egy cég legnagyobb értéke az ügyfélköre, az adatbázisa. 

Új vásárlókat hajkurászni fárasztó és költséges megoldás. Éppen ezért, ha hatékonyan szeretnél marketingezni, nem úszod meg a listaépítést.


 

Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók