A GESZTI projekt - GPS konferencia beszámoló


Kreatív marketing 4 tételben. 

Ez volt annak a tavasziasan meleg október 12-ei napnak a témája, amit a Kongresszusi központban tölthettünk, Geszti Péter szavait hallgatva, a Social Profit és a Marketing Amazing csapatának szervezésében.

4 felvonás. Milliónyi ötlet. 

A Sales Akadémia csapata is részt vett a programon, ahonnan több, mint 40 oldalnyi jegyzettel tértünk haza. 


 

Szubjektív beszámoló a 2017-es Internet Hungary-ról


Szeptember végén egy napos őszi reggelen vette kezdetét az a maraton, ahol a technológiai, a marketinges, a pénzügyi, a HR-es guruk és neves egyetemi docensek bepillantást engedtek napjaink elképesztő ütemű fejlődésébe.

2 húzós nap, amikor kora reggeltől késő estig mennek az előadások. 5 külön szekcióteremben van együtt 2400 olyan ember, akik a legjobbak legjobbjai akarnak lenni a szakterületükön. Akik elsőként akarják az újdonságokat tudni.

Média. Reklám. Kommunikáció. 


 

Hogyan építs a vállalkozásodnak minőségi, vásárlóképes adatbázist?


Manapság egy cég legnagyobb értéke az ügyfélköre, az adatbázisa. 

Új vásárlókat hajkurászni fárasztó és költséges megoldás. Éppen ezért, ha hatékonyan szeretnél marketingezni, nem úszod meg a listaépítést.


 

Mi az: ha feldobom e-mail, ha leesik boríték?


Ma ismét egy egy interjúval készültem Neked.

Egy nemrégiben kiküldött hírlevelemre kedves válasz érkezett. A feladója Kovács Dóra volt. Dóra levelét a "Mihez kezdj az uborkaszezonnal?" című összefoglalónk ihlette, amit a hírlevelem olvasóinak küldtem ki.   

Mutatom:


 

Így használj egy Instagram fiókot üzleti célokra!

2017.07.01. | Szombati Orsolya 3 db

Talán észrevetted már Te is, hogy közösségi média sűrű erdejében a Facebook mellett a másik húzóág az Instagram lett. Ez az a szupertrendi csatorna, amely elképesztő gyorsasággal hódította meg az emberek szívét…

… és vele együtt a vállalkozásokat is!

Bár először csak magán célra használtuk: filtereket, kereteket raktunk a képeinkre, hogy azokat egy könnyed szerkesztés után, Facebookon tegyük közzé. Azonban, ma már jóval több lehetőséget rejt magában ez a telefonos applikáció. Mai cikkemben ezekről a lehetőségekről írok Neked bővebben.


 

Ilyen volt a hetedik (teltházas) SalesMeetUp


Március végén került sor a #7 SalesMeetUp-ra, bevált helyünkön a Mozsár Kávézóban. A lelkesedésünk volt a hagyományos elem, ezen kívül azonban rengeteg újdonsággal készültünk erre az estére.

Ezen az alkalmon Orsi mellett 2 vendégelőadónk is volt. Először Szigeti Attila számolt be a saját sikeres közösségi finanszírozással indult projektjéről, majd Lévai Richárd mesélte el, hogyan gyűjtött  tőkét az induló online tréningjéhez. 


 

Minden csak nézőpont kérdése!


Tegnap este egy nagyon különleges élményben volt részünk a csajokkal. Orsi néhány hónappal ezelőtt személyesen is megismerte Hozleiter Fannyt, azaz Mosolykát. Biztos volt benne, hogy ezzel a fantasztikus lánnyal nekünk is találkoznunk kell. Így jutottunk el Fanny Pillanatcsilag estjére…


 

Ilyen volt a februári SalesMeetup


A februári SalesMeetUp-unkra egy igazán különleges és az online marketing eszközök miatt mellőzött témával készültünk. Beszéltünk már többek között az automatizált termékpiramisokról, a hatékony és sikeres ügyfélkezelésről, valamint a szövegírásról is. (Téma: Hogyan szerezz ügyfelet postai DM-mel?)

Ezen a napon pedig azt mondtuk el és mutattuk meg, amit a postai DM kampányokról tudunk. Az előadás témáját már korábban kijelöltük, ezért úgy döntöttünk, hogy teljesen friss eredményekkel is szeretnénk megörvendeztetni a résztvevőket.


 

Könyvajánló: Szerintem is ezért JÓ adni.


Az Adakozó

Az újévi fogadalmaim egyike, hogy idén sokkal többet fogok olvasni. Lehetőleg olyasmit, amitől fejlődök, és ami segít, hogy új aspektusból tekinthessek a világra. Ezért kértem Orsitól, hogy ajánljon nekem ilyen olvasnivalót. Ekkor kaptam a kezembe Bob Burg és John David Mann Az adakozó - avagy miért igaz az, hogy “aki ad, sokkal többet kap vissza” című könyvét.

 


 

Ilyen volt az ötödik, teltházas szövegírás SalesMeetUp


Az év második MeetUp-ján egy igazi szerelemtémával foglalkoztunk: a szövegírással. Nagy izgalommal készült erre az előadásra, már csak azért is, mert ez az alkalom volt Lenke első előadói debütálása. Orsi után ő lépett a közönség elé, és elmondta, hogyan tanult meg szöveget írni, és hogyan tanított meg engem is a jól bevált kulisszatitkaira.


 

Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók