Konzultáció


Jó lenne, ha CSAK veled, vagy CSAK a kollégá(i)ddal, illetve a TE cégedet, a TE piacodat érintő kérdésekkel foglalkoznánk egy-két órán, vagy akár két egész napon keresztül?

Mit szólnál ahhoz, ha lelkesítés helyett valakitől végre  konkrét, gyakorlati megoldásokat kapnál?

Mit szólnál ahhoz, ha valaki TÉNYLEG leülne melléd, szinte fogná a kezed és nem csak hangzatos elméletekről papolna, hanem a megvalósításban is segítene neked?

Ugye milyen jó lenne, ha lenne valaki, akivel leülsz, akinek elmondod, hogyan működik a céged, milyen terméket, milyen szolgáltatásokat értékesítesz? És az a valaki egy vagy akár két teljes napon át együtt gondolkodna veled, és segítene neked felépíteni a gyakorlatban is egy komplett értékesítési vagy vevőkezelési stratégiát?

aki elmondaná, méghozzá lépésről-lépésre, hogyan szerezhetsz új ügyfeleket, vagy hogyan hozhatsz ki a meglévőkből még többet...

aki segítene megírni a telefonos vagy írásos bemutatkozó anyagaidat...

aki megtanítana arra, hogyan juss be személyesen és mindennemű nyomulás nélkül az álom-ügyfeleidhez...

aki beavatna abba a titokba, hogyan ismerheted fel az ügyfeled típusát, ami abban segít neked, hogy azonnal a saját nyelvén tudj hozzá beszélni, és ezáltal szimpatikusnak tartson téged...

aki megmutatná, hogyan adhatod el a portékádat a különféle típusba tartozó embereknek...

aki megírná veled együtt a 4 ügyféltípusra szabott kommunikációdat is...

vagy aki felkészítene arra, hogy mi egy hosszú távú, boldog ügyfélkapcsolat alapja: kinél milyen stratégiát kell alkalmazni, és melyek azok a pontok, amelyeket mindenképpen el kell kerülni...

Jó lenne, ha lenne egy ilyen segítséged?

Ha pont ezt szeretnéd te is, bátran keress meg minket! Ezeken a területeken garantáltan  tudunk segíteni:

Telefonos értékesítés

Személyes értékesítés

Online értékesítés

Szeretnéd már a telefonon keresztül is megragadni a potenciális ügyfeleid figyelmét?

Szeretnéd megtanulni, hogyan lehet telefonon keresztül ügyféltípust azonosítani és erre építve eladni?

Kihívást okoz, hogy bejuss személyesen is az álom-ügyfeleidhez? Már a recepción elakadsz?

Kíváncsi vagy, hogyan lehet akár egy irodai környezetből következtetni az ügyfél típusára, annak érdekében, hogy eredményesebben tudj neki eladni?

Azt szeretnéd tudni, hogyan tudod online módszerekkel szegmentálni különböző típusokba az ügyfeleidet?

Szeretnél erre építve jobb e-mail kampányokat, több elektronikus megrendelést?

Vevőkezelés és vevőgondozás

Értékesítők toborzása

Ügyfélszolgálatosok toborzása

Azt szeretnéd, ha a vevőid fűnek-fának eldicsekednének, hogy tőled vásárolnak?

Ha nem lenne a cégednél panasz, reklamáció, rossz érzés, és aki már járt nálad, boldogan jönne vissza és újra vásárolna?

Nehézségeid vannak egy igazán jó , lelkes és belülről motivált értékesítő megtalálásában?

Szeretnél olyasvalakit találni, aki a legjobb a te általad kínált munkára és nem pattan le már a próbaidő alatt?

Olyan ügyfélszolgálatosra van szükséged, aki nem ijed meg az első kiabáló, felpaprikázott ügyféltől?

Aki bírja a strapát és képes arra, hogy egy reklamációból is üzletet kovácsoljon? Aki képes megnyugtatni még a legnehezebb ügyfelet is?


Ezek a kérdések most biztosan a fejedben kavarognak:


(1) Milyen hosszú lesz a konzultáció?

Ez attól függ, hogy mit szeretnél, mennyi segítségre van szükséged. A konzultáció időtartalma már akár 1 órától napi 8 óráig terjedhet. De figyelj! 1 óra alatt csak egy fő témát tudunk kivesézni (pl. telefonos bemutatkozó szöveg megírása vagy ügyfélszerző stratégia kidolgozása vagy árajánlat átnézése, tökéletesítése) Az "Ügyféltípusok" alaposabb elsajátításához legalább 4 óra konzultáció szükséges!

(2) Hogyan fogunk konzultálni?

Az megint attól függ, mit szeretsz jobban. Ha nem szeretnél kimozdulni az irodádból vagy az otthonodból, beszélgethetünk telefonon vagy skype-on is. Ha a személyes kapcsolatok híve vagy (mi is ezt szeretjük jobban), Budapesten a Városligeti Fasor Irodaházban fogunk találkozni.

Ebben a teremben / Ebből a teremből tartjuk neked a személyes konzultációt:

(3) Hogyan tudok jelentkezni?

Ennél mi sem egyszerűbb!

  • Töltsd ki az alábbi űrlapot és az üzenet rovatban néhány szóban írd meg, milyen témában szeretnél tőlünk segítséget kapni! Ha van weboldalad mindenképp írd meg nekünk a címét, hogy pár alapinformációt beszerezhessünk a cégedről és annak tevékenységi köréről!

  • A személyes konzultációra a minimum elköteleződés: 3 óra.

  • A regisztrációs lap beérkezése után fel fogunk téged hívni a megadott telefonszámon, és elmondjuk, hogy hogyan tudunk neked segíteni - egyáltalán tudunk-e? Amennyiben igen, akkor megbeszéljük a konzultáció időpontját és küldünk Neked egy díjbekérőt. Kérjük, hogy díjbekérőt legkésőbb a konzultáció megkezdése előtt 3 munkanappal utald át a megadott számlára.

    A konzultáció időpontja a díj beérkezésével válik véglegessé.

(4) Mennyibe kerül?

A konzultáció díja: 35.000 Ft + Áfa / óra 

(+1 érv) 100% elégedettségi garancia!

Ne aggódj! Ha nem azt kapod, amire számítottál, vagy ha nem lennél maradéktalanul elégedett a tanácsainkkal, szólj az első fél óra után, és mi szó nélkül visszafizetjük a konzultáció teljes díját neked! Ezt bátran be merjük vállalni, mert az elmúlt hét évben még soha nem volt olyan ügyfelünk, aki kifogással élt volna, vagy aki ne lett volna tökéletesen elégedett.

Jelentkezz bátran, semmi vesztenivalód nincs!

 


Információ kérés


Kapcsolattartási adatok:
 
Számlázási adatok:
 

Az alábbi programok érdekelnek még:
 
 

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Exkluzív tartalom
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók