5x e-mail kampány összeállítás tréning
(hatósági engedélyszám: E-001636/2017/D007)
Szerinted egy jó e-mail kampány sikere azon múlik, hogy mennyire vagy kreatív, vagy mennyire vagy "dörzsölt" marketinges?
Megnyugtatlak: nem kell különösebb írói vénával rendelkezned ahhoz, hogy eredményes e-mail kampányokat készíts!
Ha ismered egy többlépcsős e-mail kampány építőelemeit, akkor biztos lehetsz benne, hogy nem kell többé a kezedet tördelve várnod az eredményekre!
Ha pontosan tudod, hogyan vezess be e-mail kampánnyal egy új terméket vagy szolgáltatást, hogyan söpörd ki a raktárkészletet, hogyan kelts életre egy beragadt terméket, akkor:
›› olvasóid ahelyett, hogy leiratkoznának a listádról, örömmel várják a kampányleveleidet...
›› és nem csak várják, de el is olvassák őket...
›› és ha azt kéred, azonnal nyomják a megrendelés gombot és vásárolnak Tőled!
Jól hangzik, ugye? És a valóság hogyan fest?
Vámos Robi |
"Sosem láttunk még ennyi rendelést!"Ezen a tréningen a Sales Akadémia egy olyan eszközt, térképet, mankót adott a kezembe, amellyel praktikus és bárki által könnyen megvalósítható módszert kaptam, ráadásul a program igen motiváló, szórakoztató is volt. Érdemes rászánni az időt. Mindenkinek ajánlom, aki olyan e-mail kampányokat akar, amelyek nem leiratkozókat és unatkozókat hoznak, hanem vásárlásokat, rendeléseket, mert a feliratkozók úgy várják egy ilyen kampány leveleit, mint az óvodások a Télapót. |
Sajnos ma még elég sokan vannak, akik..
![]() |
...e-mailek tucatjait kell, hogy megírják ahhoz, hogy csekély számú online eladást produkáljanak... |
![]() |
...úgy érzik, nincs bennük semmi kreativitás, semmi képzelőerő ahhoz, hogy változatos, izgalmas e-mail kampányokat készítsenek... |
![]() |
...tudják, hogy ma már KELL e-mail kampány is a marketing repertoárba, de fogalmuk sincs, hogy hogyan kell egy ilyet összetenni... |
![]() |
...szinte elsápadnak az irigységtől (vagy a méregtől), amikor meglátják a konkurens (bezzeg) tökéletes és jópofa hírlevelét, a benne szereplő (bezzeg) tökéletes ajánlattal...
|
![]() |
...szeretnének végre AZOK a piacvezetők lenni, akik ügyes e-mail marketinggel, jó szövegekkel, izgalmas kampányokkal,és frappáns ajánlatokkal kápráztatják el az olvasóikat és tesznek szert nagy számú megrendelésre... |
Ha Te is közéjük tartozol... Semmi gond!
Mert ha már csinálod... (még akkor is, ha nem tökéletesen...)
Ha már tudod, hogy ERRE is szükség van... (és elhatároztad, hogy kipróbálod...)
Ha eljutottál erre az oldalra, gratulálok, mert már megtetted az első lépéseket a változás felé!
Hidd el, Te már sokkal többet tettél, mint azok, akik csak lógatják a lábukat, és arra várnak, hogy az idő majdcsak megoldja valahogy.....
Legyen az október az őszi nagytakarítás és rendrakás ideje az email marketingedben!
Hozz egy okos döntést, vegyél egy nagy levegőt, és vágj bele!
Tanulj meg és alkalmazz saját vállalkozásodban olyan e-mail marketing technikákat, amelyek végre növekvő pályára állítják vállalkozásodat! Próbáld ki az e-mail marketinget a Sales Akadémia többször tesztelt és jól bevált receptjei szerint! Hiszen egy jó minőségű feliratkozó lista és egy jól átgondolt email marketing stratégia képes eltartani a cégedet és a családodat, feltéve, ha okosan aknázod ki a benne rejlő lehetőségeket.
Akkor is érdemes velünk tartanod, ha már elméletben egy csomó mindent tudsz, csak a gyakorlatba ültetéssel vannak nehézségeid. Ezen a napon minden kérdésedre választ kapsz!
Gyere el tréningünkre, és meglátod: a novemberi-decemberi karácsonyi nagy hajrára, Neked már legalább 3 kampányod lesz kulcsrakészen a fiókodban, amelyek mindegyike csak arra vár, hogy végre bevesd őket, és új megrendeléseket szerezhessen Neked!
Legyen 2016. október 25-e az a nap, amikor behozd az elmaradásaidat, összeállítod, és beüzemeld azokat az "automata" ügyfélszerző rendszereket (például az e-mail kampányokat), amelyek:
![]() |
az elvesztett ügyfeleidet, vevőidet visszacsábítják... |
|
![]() |
a meglévő ügyfeleidnek újra értékesítenek... | |
![]() |
és a vállalkozásod számára új ügyfeleket, új vevőket szereznek... | |
![]() |
méghozzá könnyedén, előre programozottan, és eredményesen! |
A döntés a Tied, mint ahogyan a döntésed jutalma is!
Dönts okosan és használd ki ezt a lehetőséget arra, hogy felvértezd magad olyan tudással, amitől vállalkozásod 2016-ban garantáltan felpörög! Gyere el vadonat új programunkra, az E-mail kampány összeállítás tréningre és tanuld meg a profi kampánykészítés apró fortélyait!
Szabadítsd meg magad a rengeteg múltbéli kudarcélménytől, amelyek mára már visszatartanak attól, hogy e-mailben próbálj értékesíteni!
Fedezd fel, hogy mekkora erő rejlik az online marketingben! - feltéve, ha ismered a legjobban működő módszereket.... Feltéve, ha tudod, hogy milyen folyamaton kell végigvezetned az ügyfeleidet, akik olvassák a leveleidet!...
Grátiszként:
a tréning mellé megkapod Dr. Németh Gabriella videokurzusát is a Learnie.hu portálról. Gabriellától az adatvédelmi kérdésekre kapsz világos útmutatást.
Gabrielláról annyit érdemes tudni, hogy 1996 és 2014 között ügyvédként praktizált. Kedvenc területe a szerzői jog, az online marketing jogi oldala, a tökéletes ÁSZF készítés, valamint a vállalkozások jogi biztonságának megteremtése. Különleges ismertetőjegye, hogy a jogról mindig "magyarul" beszél. Nem jogi passzusokat és paragrafusokat sorol, hanem érthető magyarázatokkal, világos útmutatásokkal látja el a hozzá fordulókat.
Gabriella nagy előnye még, hogy sikeres váltás után ma már egy állami vállalat első számú vezetőjeként tevékenykedik. Így pontosan ismeri nemcsak a kisvállalkozások napi életét és marketingproblémáit is, hanem a nagyobbak gondjaira is rálát, a korábbiakhoz hasonló megnyugtató jogászi szemléletével.
Gabi abban fog a tréning résztvevőinek segíteni, hogy pontosan tisztázza milyen adatvédelmi szabályoknak, és hogyan kell megfelelni. Milyen teendőket kell elvégezned, hogy a mostanában felröppent szigorú, akár 20 millió Forintra is rúgható adatvédelmi bírságokat elkerüld.
Jenőfi Réka |
"Egyedül is meg tudom csinálni!"Nagyon jól éreztem magam, igazán jó hangulat volt. Olyan tréningen vehettem részt, amilyen pont nekem való. Nem nekem kell kitalálni "a tutit", hanem érthetően, klassz példákkal, írásban is, hazavihető módon olyan "szamárvezetőt" adtatok, amivel valóban megvalósíthatóak az e-mail kampányok. Annyi megvalósítandó ötlet kavarog bennem, hogy a napi 24 óra sem lesz elég... |
Tudjuk, miről beszélünk, hiszen a Sales Akadémiát az indulás óta, hatodik éve, 100%-ban online működtetjük, méghozzá évente két számjegyű (2015-ben +31%-os%) növekedéssel, és folyamatos nyereséggel.
Nagyon sok típusú és árfekvésű terméket adtunk már el e-mail kampánnyal:
-
5.000-15.000 forintos "belépő" terméket több ezer vevőnek
-
70.000 forintos "prémium" tréninget több száz résztvevőnek
-
200.000 forintos havidíjas szolgáltatást közepes cégeknek
-
és ez segített bejutni a nagyvállalati ügyfelekhez és elhozni milliós nagyságrendű céges tréningmegrendeléseket.
Ez tényleg nem csak hangzatos elmélet! Az e-mail kampányok erejét már több tucat alkalommal tettük próbára a saját és az ügyfeleink vállalkozásában is! Ha eddig még nem haszáltad, nem próbáltad, akkor bátran biztatlak arra, hogy sajátítsd el a kampánykészítés alapjait és állítsd az újonnan szerzett tudásodat a saját céged szolgálatába! Nem fogod megbánni!
Az e-mail kampány ma már minden vállalkozásnak az egyik alapvető ügyfélszerző eszköze kell, hogy legyen!
![]() |
"Elmélet és gyakorlat összhangban van."Nagyon örülök, hogy részt vettem a mai programotokon. Látszik, hogy az elméleti tudás mellett sok tapasztalattal bírsz. Szeretem, amikor az elméleti és gyakorlati tudás összhangban van. Még egyszer köszönet a sok azonnal megvalósítható ötletért. Balassáné Tüske Ágnes |
Sokaknak való ez a tréning, de van, akinek nem...
Őszinte leszek: Vannak olyanok, akiknek KIFEJEZETTEN NEM ajánljuk azt a tréninget. Ha közéjük tartozol, akkor kérlek, ne jelentkezz, mert ez az egy nap garantáltan pénz- és időpocsékolás lesz Neked!
![]() |
Halogatók kizárva! Sajnos ez a tréning most nem szól azoknak a "tréning- és konferencia-hörcsögöknek", akik mindig mindenhova elmennek, akik mindig mindent meghallgatnak, de aztán csak legyintenek: "Ej ráérünk a megvalósításra!" |
![]() |
Láblógatók kizárva! Mint ahogyan máskor sem, most sem várjuk azok jelentkezését, akik nem akarnak, vagy nem tudnak keményen és kitartóan dolgozni önmagukért és a saját sikereikért. Nálunk minden tréningen kőkemény munka zajlik! Ez most is így lesz! |
![]() |
Szemellenzősök kizárva! És azokhoz sem szeretnénk szólni, akik hamarabb mondják azt, hogy "Á, ezt ÉN NEM tudom megcsinálni!", mint azt, hogy "Nézzük, hogyan tudom ezt ÉN IS megcsinálni?!" |
![]() |
SPAM-elők kerüljenek! Ez a program nem azoknak való, akiknél az email kampány és az email marketing egyenlő a spam-eléssel! |
![]() |
Számmániákusok kizárva! Ne jelentkezzenek azok, akik csak a "nagy számok törvényében" hisznek: azaz minél több e-mailt kell ahhoz kiküldeni, hogy sok vásárlónk legyen. |
Kik azok, akiknek viszont szinte kötelező eljönni?
![]() |
Kezdő marketingesek, akik még csak most ismerkednek az online marketinggel, de nem engedhetik meg maguknak, hogy hibázzanak, vagy hibázva tanuljanak. |
![]() |
Gyakorlottabb marketingesek, akik már készítettek e-mail kampányt, de nem voltak maradéktalanul elégedettek az eredménnyel. |
![]() |
Azok a cégvezetők, akik felismerték, hogy egy profi online is működő ügyfélszerző rendszer a cégük életben maradását is jelentheti. |
![]() |
Olyan a cégvezetők, akik tapasztalják, hogy a hagyományos értékesítési módszerek (személyes, telefonos eladás) eredményei csökkennek, ezért a megszokott értékesítési csatornáik mellett online is szeretnének új ügyfeleket, új vevőket szerezni, többlépcsős e-mail kampányokkal. |
![]() |
Bárki, aki online értékesít, hiszen ez a legszemélytelenebb módja az értékesítésnek, ezért is kötelező benne nagyon jónak lenni! |
Mi az, amit ígérünk Neked, ha eljössz a workshopra?
![]() |
A nap végére a kezedben lesz a SIKERES többrészes e-mail kampány receptje, amivel akár már másnap a programba való befektetésed TÖBBSZÖRÖSÉT hozhatod vissza a vállalkozásodba. |
![]() |
Olyan KIPRÓBÁLT és GYAKORLATI szinten működő szisztémát mutatunk, amit az ügyfeleink és mi magunk is többször kipróbáltunk, amely eddig minden alkalommal BIZONYÍTHATÓAN HELYT ÁLLT, és eredményeket hozott. |
![]() |
EGYSZERŰ, KÖNNYEN KÖVETHETŐ módszereket mutatunk, amelyek birtokában soha többé nem kell azon töprengened, hogy mit írj a leveleidbe. Együtt összeállítunk egy olyan „étlapot”, amelyről kedvedre válogathatsz, amelynek segítségével könnyen és mindennemű macera nélkül tudod összetenni a saját kampányaidat. Mindezt egy JÓ HANGULATÚ, BARÁTSÁGOS csapatban, Hozzád hasonló lelkes és fejlődni vágyó résztvevőkkel. |
![]() |
Nem a levegőbe beszélünk. Nincs felesleges mellédumálás, NINCS RIZSA. Tőlünk 100%-osan működő, HATÁSOS gyakorlati példákat és VALÓDI tapasztalatot kapsz. Saját vállalkozásunkat e szerint a módszer szerint működtetjük immár 3 éve, folyamatos nyereséggel. |
![]() |
LEGALÁBB FÉL ÉVES piaci előnyt adunk Neked, mert ugyanezt a tréninget 6 hónapon belül garantáltan nem tartjuk meg még egyszer! |
És még valami!
Egy területről, egy iparágból CSAK EGY jelentkezést fogadunk el (kivéve, ha ugyanattól a cégtől több kolléga vesz részt a képzésen)! Tehát erre a tréningre csak egy fürdőszobaboltos, csak egy pénzügyi tanácsadó, csak egy szoftver értékesítő, csak egy coach, csak egy fodrász, csak egy babaruha készítő, ugyanabban a termék- vagy szolgáltatás-profilban csak egy MLM-es, (stb...) jöhet el!
Ezt a szabályt azért hoztuk, hogy kötetlenül tudjunk egymással beszélgetni, és jogos piaci félelem nélkül tudjunk a saját e-mail kampányainkon dolgozni.
Ez pedig csak úgy lehetséges, ha a tréningen senkinek nincs ott a versenytársa!
Remélem, ez szerinted is korrekt...
A tréning fő témái:
|
Hogyan határozd meg az e-mail kampányod célközönségét? |
|
Mi legyen a kampányod "apropója"? Azaz, hogyan találj indokot az értékesítésre? |
|
Mi a levélmegnyitás kulcsának, a tárgymezőírásnak a technikája? |
|
Hogyan keltsd fel a célközönséged érdeklődését a kampányod iránt? Mit tegyél, hogy már jó előre várják az olvasóid a Nagy Bejelentést? |
|
Hogyan érd el, hogy a kapunyitás pillanatában tömegek tolongjanak virtuális kasszád előtt? |
|
Hogyan "fogd meg" azokat, akik eddig rád sem hederítettek? |
|
Hogyan győzd meg az "utolsó pillanatozókat?" |
|
Mi szerepeljen a sales oldaladon, és mi a köszönő leveledben? |
Erről mind lesz szó az 1 napos e-mail kampány összeállítás tréningen!
Mit tartalmaz a részvételi díj?
-
Szakmailag felkészült tréner valós szaktudását és gyakorlati tapasztalatait.
-
Egy munkafüzetet, melybe a tréning során jegyzetelni tudsz.
-
Egy 2 oldalas brossurát, melyen megtalálhatóak a különböző típusú ügyfelek, az ő jellemzőik, és azok a kulcsszavak, amelyek mentén egy e-mail kampányban is könnyebben lehet értékesíteni nekik a termékedet vagy a szolgáltatásodat. Ezen felül a prospektusban megtalálod minden típus tipikus kérdéseit, a kifogásokat és a levélben kerülendő témákat is.
Trénered: Szombati Orsolya lesz
- akitől még a versenytársai is rendszeresen tanulnak.
Ajándék a leggyorsabbaknak:
Ha az első 9 között jelentkezel a tréningre, ÉS határidőre befizeted a részvételi díjat, akkor az alábbi bónuszokat is megkapod:
Bónusz #1 - bruttó 5.000 Ft értékben
"Hogyan találhatod meg a tökéletes munkatársat?”
Szakértői interjú, amelyet Böröczkyné Verebélyi Zsuzsanna, az Adónavigátor Kft. háziasszonya, és az Irányadó Magazin alapítója készített velem toborzásról és a kiválasztásról.
Az interjú mellé 3 db személyiségtípusra és munkakörre szóló álláshirdetés mintát is le tudsz tölteni az oldalunkról.
.
Bónusz #2 - bruttó 7.000 Ft értékben
„Hogyan motiváld viszonteladóidat, értékesítőidet, hogy többet forgalmazzanak a termékedből?”
Szakértői interjú, amelyet Jagodics Rita, a Nagyker Trendek Magazin alapítója készített velem az értékesítők és viszonteladók személyre szabott motiválásáról és a teljesítményfokozásról.
A 2 CD-s interjú mellé egy letölthető, a partnerek beazonosítását és kezelését segítő ügyféltípus kártya is a Tied lesz.
Bónusz #3
15 perces villámkonzultáció, Nemes Lenkével vagy Bartos Mártival, a Marketing Kivitelezés üzletágunk szuper szövegíróival és kampánymenedzsereivel, amely során átbeszéljük és véleményezzük a kampányod egyes elemeit, és ha szükséges, korrigáljuk, javítjuk azokat. A villámkonzultáció értéke: bruttó 8.000 Ft
.Az e-mail kampány összeállítás tréning
2016. október 25-én lesz.
(pénteki napokon)
9:30 és 18:00 óra között a
csodálatos FASOR IRODAHÁZBAN lesz (Városligeti fasor 47-49.)
Mennyibe kerül?
KORÁNKELŐ Részvételi díj
|
100% elégedettségi garancia!
Garantáljuk, hogy erről a programról olyan tudással távozol, amelynek birtokában saját magad is el tudod készíteni a több részből álló e-mail kampányodat, és egy kampány alatt visszahozod a programba történő befektetésedet.
Ha ez mégsem lenne így, 30 napon belül küldd el nekünk a tréning anyaga szerint összeállított kampányleveleidet, és az eredeti számlát, és mi mindenféle kérdezősködés vagy kibúvókeresés nélkül visszautaljuk Neked a tréning árát.
Egy kikötés van csak: amit tanulsz a programon, azt bizonyíthatóan ki is kell próbálnod a gyakorlatban! Nem túl nagy kérés, ugye?
Ha szeretnél sikeresebb e-mail kampányokat...
...akkor ez az időpont lesz a legjobb alkalom arra, hogy eljöjj a workshopra és megtanuld, hogyan kell egy többlépcsős e-mail kampányt összeállítani! A programra összesen csak 12 szabad helyünk van, így ha teheted, ne hezitálj sokáig!
DE VIGYÁZZ! Mert ez nem egy egyszerű kis szeminárium, vagy egy egy napos előadás, ahol csak ülnöd, figyelned és jegyzetelned kell! Az e-mail kampány workshop lényege éppen az, hogy amit tanulsz, azt azonnal át is ülteted a gyakorlatba.
Tehát itt nem csak figyelned, hanem keményen dolgoznod is kell! Csak akkor gyere el, ha erre készen állsz!
![]() |
Amint a helyek elfogynak, a regisztrációt azonnal lezárjuk! |
Mi történik a jelentkezésed elküldése után?
(1) Kapni fogsz az e-mail címedre egy visszaigazolást, amelynek a végén ott lesz a díjbekérő (proforma) számla a fizetendő összeggel
(2) Utald át a részvételi díjat a levélben szereplő bankszámlára! >>> ÁSZF ITT <<< A jelentkezéssel elfogadod az ÁSZF-ünket. Köszönjük!
(3) Amint beérkezett a számlánkra az összeg, biztossá válik a helye a tréningre. Erről is küldünk e-mailt. Az eredeti áfás számlát e-mailben kapod meg.
(+1) A biztonság kedvéért fel fogunk hívni, hogy megköszönjük, hogy jelentkeztél a tréningre :) (Ez nálunk már csak így szokás)
A tréningre csak a kifizetett megrendelések függvényében adjuk ki a szabad helyeket! Ha biztosra szeretnél menni, akkor a jelentkezés után a visszaigazoló levélben szereplő összeget minél előbb utald át a megadott bankszámla számra!
Kapuk nyitva, MOST jelentkezz!
Információ kérés
9+1 bevált adatbázisépítő módszert mutatunk Neked, amelyet mi is nap mint nap használunk. Ha szeretnéd elérni, hogy a feliratkozóid száma gyarapodásnak induljon, akkor ez az anyag Neked való!
Töltsd le az útmutatót pár kattintással és alkalmazd Te is a legjobban működő módszereket!