Postai direkt marketing (DM) tréning


 „Milliók borítékolva!”

avagy szerezz sok-sok új ügyfelet egyetlen jól sikerült Direkt Marketing kampány segítségével!

Sokaknak nyögvenyelősen, döcögősen, kudarcokkal tarkítva megy csak az ügyfélszerzés. Krónikus ügyfélhiánnyal küzdenek. Sokan nem tudnak százezreket, vagy milliókat áldozni a sajtó-, tévé- és rádióhirdetésekre, utálják a hideghívásokat, más ügyfélszerző módszereket pedig nem igazán ismernek.

Ha te is pokoli nehezen, rengeteg visszautasítással és rossz érzéssel a hátad mögött tudsz csak új ügyfelet szerezni...

Ha sokszor szinte már tukmálnod kell a portékádat, hogy megvegyék...

Ha úgy érzed, hogy neked már csak álom marad felkerülni egy nagyvállalat beszállítói listájára...

Ha valami csoda folytán mégis bejutsz a döntéshozóhoz, de az ártárgyalásról szomorúan, logó orral, vesztesen távozol...

.
Akkor eljött az ideje, hogy bevess egy eddigiektől eltérő, merőben más ügyfélszerző módszert
!

Ugye, hogy mennyivel jobb lenne, ha...
.

Nem pattannál vissza már a packázó recepciósról sem, hanem simán, gond nélkül jutnál át a kapukon?

Nem te rohangálnál az ügyfelek után, hanem ők jönnének hozzád, ők keresnének fel téged, hogy vásárolhassanak tőled?

Vagy ha mégis te jelentkezel először, sikerülne elérned, hogy amikor telefonvégre kapsz egy új ügyfelet, akkor is egyből tudja, hogy ki vagy és miért hívod?

Kiszórhatnád végre a partnerlistádról azokat a vevőket, akik miatt évről-évre csökken a profitod, és helyettük jól fizető, nem alkudozó, elégedett ügyfelekkel tölthetnéd fel a cégedet?

Egyedül te döntenél arról, kinek és milyen esetekben adsz engedményeket, és soha többé nem lennél kiszolgáltatva egy nagy ügyfél kényének-kedvének?

.
Ugye te is szívesebben tartoznál abba a 20%-ba, amelynek ezt már sikerült elérnie?


Ehhez nem kell más, csak egy könnyen tanulható, többször letesztelt, bizonyítottan működő módszer!


De mielőtt megmutatom, hadd meséljek magunkról pár szót!

2008-ban, összesen két picike gyermek mellől indítottam el az első vállalkozásomat, a Profonte Management Akadémiát. Egy olyan szolgáltatást kínáltam, amely nem egy, nem két, hanem sok-sok százezer forintba kerül. Ráadásul egy olyan piacon, amelyre már akkor is ki lehetett volna tenni a „Megtelt” táblát.

Gyorsan szembesültem azzal a ténnyel, hogy bár a honlap, a www.profonte.hu szuper lett, és lelkesen hirdettem is mindenhol, ahol csak lehetett, mégsem álltak sorba tömegével a nagy cégek, hogy tréninget rendelhessenek tőlem.

A legelső évben én is a szokásos módszerekkel kezdtem el becserkészni az ügyfeleket. (Hideghívás, email küldözgetés a központi email címekre...)

Ez hozott ugyan néhány érdeklődőt, de egyikből sem lett üzlet...

Valami más kellett...

... Így hát stratégiát váltottam, és Direkt Marketinggel szólítottam meg az ügyfeleket...

Ma pedig már olyan neves nagyvállalatokkal dolgozom együtt a nagyvállalati üzletágunkban mint az E.ON Hungária Zrt., a MÁV-Start Zrt., a Grundfos Magyarország Kft., a Lufthansa Systems Kft., a Liegl & Dachser Kft., a Mountex Kft., a Friesland-Campina Zrt., vagy a éppen a LEGO. – hogy csak néhány céget említsek partnereim közül.

A DM levél segítségével jutottam el anno az UniCredit Bankhoz, az Invitelhez, a Tigázhoz, az Unileverhez és a Kürt Zrt.-hez is...

Lehet, hogy most azt gondolod...

...hogy a DM levél egy régi, lejárt reklámeszköz, ezért hadd idézzem gyorsan két megrendelőnket, akiket szintén ennek az eszköznek a segítségével hódítottam meg:

„A stratégiai ügyfélkapcsolatos kollégák részére kerestünk tréningcéget. (…) Keresésünket könnyítette, hogy igényes DM levelet kaptunk a Profonte Management Akadémiától, akik ebben a témában kínáltak oktatási lehetőséget. A tárgyalások eredményeképp hosszú távra szerződtünk, több csoportra.” (Kifferné Endes Anikó, Grundfos Gyártó Kft.)

„Kollégám javaslatára, aki egy postai anyagot kapott a Profonte Management Akadémiától, vettük fel a kapcsolatot a tréningcéggel. (…) majd később egy 10 fős, jellemzően vezetői és vezetői utánpótlásnak szánt csoport képzése is megvalósult.(…) Ezt követően pedig további csoport képzését valósítottuk meg Orsiékkal.” (Hernádi Judit, Máv-Start Zrt.)

Cégem egy másik üzletágában, a marketing kivitelezésen (www.marketingkivitelezes.hu) szintén a postai DM volt, ami beindította a rakétákat. A hazai kisvállalkozók egy adott csoportja kapta meg a reklámanyagomat, amelyben a szövegírás, a közösségi média felületek kezelése és az e-mail kampányok készítése és menedzselése szolgáltatásunkra hívtam fel a figyelmet.

Az első adag kiküldött levére annyi érdeklődő érkezett, amely nem csak hogy az üzletág elindulását garantálta, hanem még a létszámot is bővíteni kellett, hogy eleget tudjak tenni a sok megrendelésnek.

Szeretnél Te is hasonló eredményeket elérni egy DM anyaggal?

Akkor sajátítsd el az ügyfélszerzés egyedi, különleges és valóban hatásos módszerét az egyik legelső Sales Akadémiás tréningem, a 

„Kampányolj és Gyarapodj!” tréning segítségével!

De várj! Ez a tréning nem való ám mindenkinek!

Nem való azoknak, akik félnek új dolgokat kipróbálni. Akik CSAK az emailben és a közösségi médiában hisznek...

Nem való a hitetleneknek, akik úgy gondolják, hogy a DM ma már letűnt csillag, ezért nem is lehet vele új vevőket szerezni.

Nem való az örökös halogatóknak, akik mindenre csak legyintenek: „Ej ráérünk arra még…” vagy gyakran mondják: „Majd csak lesz valahogy…”

Nem való azoknak, akikben nincs elég kitartás, és lelkesedés, hogy egy hosszabb folyamatot végigvigyenek.

Nem való azoknak, akik nem hajlandóak anyagi erőforrásokat befektetni a későbbi eredmény érdekében.

És sajnos ez most azoknak sem való, akik magánszemélyek felé értékesítenek, vagy soha nem készítenek szórólapokat.


Kik azok, akiknek viszont szinte kötelező megvenni ezt a terméket? 

Cégvezetőknek, akik vállán a vállalkozás jólétének és gyarapodásának felelőssége nyugszik.

Kis és nagy cégeknél dolgozó Értékesítőknek, akik saját bőrükön és pénztárcájukon érzik, hogy az eddigi ügyfélszerző módszereik nem, vagy már nemelég hatékonyan működnek.

Egyéni vállalkozóknak, akik megélhetése függ az ügyfelek lététől vagy éppen a nem lététől.

Tanácsadóknak akiknek célja, hogy bejussanak a nagyvállalatokhoz és a multicégekhez.

Az „online marketing mindenhatóságában” csalódott Vállalkozóknak, akik rájöttek, hogy nem is olyan könnyű termékeiket vagy szolgáltatásaikat kizárólag az interneten keresztül reklámozni és értékesíteni.

  Azoknak, akik elsősorban cégek felé értékesítenek, vagy gyakran szórólapoznak.


Mit kockáztatsz azzal, ha nem veszed meg ezt a tananyagot?

Maradsz a megszokott úton, és továbbra is úgy tekintesz az ügyfélszerzésre, mint egy fájdalmas, nemszeretem, szélmalomharc folyamatra.

Futni hagysz egy olyan lehetőséget, amely akár milliókat is hozhat a vállalkozásod bankszámlájára.

Továbbra is maradnak a kudarcokkal tarkított hideghívások, vagy a tévé-, rádió- és sajtóhirdetések, amelyek egy halom pénzedbe kerülnek, de úgysem hozzák az általad elvárt eredményeket.


Megéri? Ugye, hogy nem?


Mi a célom ezzel a képzéssel?

Nemes egyszerűséggel "csak" annyi, hogy a tréning végére, az első, saját Direkt Marketing kampányod komplett terve ott legyen a kezedben!

Mi mindenről lesz szó ezen a tréningen?

  • A profi „ügyfélvadász” direkt marketing folyamat, amelyből megtudhatod, milyen lépésekből áll egy „sikergaranciás” DM kampány

  • Kinek DM-ezz? Hogyan válassz célcsoportot és hogyan érd el őket?

  • Mik azok a végzetes hibák, amelyeket ha elkövetsz egy csapásra aláásod az egész akciód sikerét?

  • Mi az az 5 módszer, amelyekkel átjuthatsz az első védelmi vonalon, a DM-ed egyik "fő ellenségén", a recepcióson és a titkárnőn?

  • Hogyan érd el, hogy a célszemély ne a szemeteskukába szortírozza a leveledet?

  • Mit reklámozz? Mit írj a brossurára/szórólapra és mit a kísérőlevélbe?

  • Hogyan tedd ellenállhatatlanná az ajánlatodat? Hogyan javíts a tárgyalási pozíciódon és érd el, hogy először az ügyfelek keressenek meg téged, és ne te őket?

  • Mi az a 3 dolog, amire még figyelned kell, különben a legjobban megírt DM is a szemetes kosárban végzi?

Mit kapsz még a tréning mellé?


Bónusz #1: Praktikus munkafüzet

Amibe nem csak a tréning közben felmerült gondolataidat jegyezheted fel, hanem egyúttal ki is dolgozhatod benne a saját postai DM kampányod mérföldköveit és teljes anyagát.

 

Bónusz #2: DM anyag csekklista

Ez a 10 pontos ellenőrző lista segít Neked abban hogy még véletlenül se kerülje el semmi a figyelmedet egy sikergaranciás, profi DM anyag összeállításakor. A csekklista a vevoinvazio.hu csapatának ajándéka.







... és még: "EXTRÁK"!

tréning prezentációs diái, néhány KONKRÉT minta azokból a postai DM anyagokból, amelyekkel mi dolgozunk, amelyeket mi készítettünk, és amelyekkel mi is rengeteg üzletet szerzünk.

Rengeteg tudást kaptam Tőletek. Már most  tudom, hogy milyen mérföldköveket kell végigjárnom, hogy sikeres DM kampányom legyen, s miket kerüljek el, mert "tuti bukta".

Tetszik, hogy az anyag ennyire gyakorlatorientált, s ha szorgalmasan követem az instrukcióitokat, akkor a végére készen állok arra, hogy egy sikeres DM kampányt levezényeljek.

Orsi köszönöm Nekted ezt a tudást! Biztos vagyok benne, hogy segítségetekkel menni fog nekem is!!! 

Illésné Lehoczki Mónika
www.merlegkepestanoncok.hu és a www.haziasszonysuli.hu alapítója

Innen már tényleg csak rajtad múlik, hogy mikor borítékolod be magadnak a sikereidet.

Mikor? Hol?

A tréning 2020. március 30-án (hétfőn)   
9:30 és 17:00 óra között a 
FASOR Irodaházban lesz.

FASOR Irodaház, a Sales Akadémia barátságos oktatóterme
1071 Budapest, Városligeti fasor 47-49. 

épület oktatóterem


Mennyibe kerül?

Részvételi díj

2020. március 28-ig:

 nettó 69.900 Ft 

Szabad helyek száma: 4 fő

a kapcsolódó ajándékok biztosításának feltétele, hogy a részvételi díj fizetési határidőn belül érkezzen be a számlánkra

Olcsó? Drága?

Te döntöd el! Abba gondolj csak bele, hogy mennyit veszítesz azzal, ha nem jutsz be a "nagyvevődhöz"! Ha nem keltesz jó benyomást a kiküldött anyagoddal.Ha nem szerzed meg az első pár percben a leendő ügyfeled figyelmét, érdeklődését...

Nem csak egy szerződést vesztesz.

Annál sokkal többet! Az egész ügyfélértéket! A teljes élettartam-bevételt veszítheted! A lehetőséget, hogy visszetérő megrendelőddé tedd a potenciális ügyfelet!

A többszázezres terméked vagy szolgáltatásod ára mellett a 49 ezer forintos részvételi díj eltörpül. Gondold végig, hogy Neked mit ér meg, ha egy jól átgondolt és profi módon kivitelezett DM anyaggal akár csak egyetlen plusz ügyfelet szerzel.... 

Szavazz bizalmat Te is a postai direkt marketingnek, és ennek a tréningnek!

Bónusz #3: További jándékok  Neked, hogy a bejutás után a tárgyalás is jól menjen!

Ügyféltípusokra Szabott Értékesítési Technikák Learnie.hu Videokurzus ››, örökös hozzáféréssel.

A kurzus értéke: 29.700 Ft

Az Értékesítés Nyomulás Nélkül ››c. könyvem, hogy a tréningen tanultakat további praktikákkal tudd kiegészíteni.

A könyv értéke: 3.990 Ft

"A Sales Akadémia megmutatja, hogyan csináljam."

Egy kisebb vállalkozás vezetőjeként gyakorlatiasnak kell lennem. A tanult szép elméleteket nekem kell megvalósítanom.

Sokszor rájövök, hogy hiába az elmélet, hiányzik valami. Hiányzik a „Na de most hogyan is csináljam?” kérdésre a válasz.

A Sales Akadémia anyaga pont ezért volt nekem hasznos. Ők megmutatták ezt a lépést, segítettek. Én sokat tanultam abból, hogy hallottam a felvételen, ahogyan mások egy-egy konkrét, valóságos feladatot oldottak meg.

Ahogy haladtak az ötletektől, akár zsákutcákon keresztül, a megoldáshoz vezető úton. Én ezért, vagyis a gyakorlatiassága miatt, örültem ennek az anyagnak.

Adamkó Feri
megújuló energia szakértő
www.entak.hu

"Nem a nyár volt a hibás. Nekem kellett változtatnom..."

Év elején kezdtem önálló vállalkozásba, ami nagyon nem akart beindulni. Eleinte a nyárra fogtam az üzlethiányt, de rá kellett jönnöm, hogy valamit nem jól csinálok. Fejlődnöm kellett értékesítésben és marketingben. Az interneten kutatva találtam rá a Sales Akadémiára.  Az ingyenes tanfolyam és a blog meggyőzött, hogy tőlük érdemes tanulnom.  Megvettem a Kampányolj és Gyarapodj! tréninget.

A tananyag könnyen feldolgozható, mert tapasztalat alapú és szórakoztató.

A csomagban rengeteg olyan bónuszt találtam, amely az elinduláshoz rettentő nagy támogatást jelent.  A kapcsolódó VIP tagság energianövelő , mert olyan közösség van ott, akik támogatják a másikat, ötletekkel, kritikákkal.

Katafay Ágnes 
ügyvezető, munkajogi és HR szakértő
HR ABC Kft.
www.hrabc.hu

És végül, figyelj!

Ez nem egy konferencia! Ez tréning! Itt nem csak figyelned, és jegyzetelned kell, hanem keményen dolgozni is! Ilyen tréninget évente csak kétszer tarok! A helyek már a meghirdetés pillanatában kezdenek fogyni, és általában pár nap alatt alatt betelik a csoport.

Aki már maradt le róla, az tudja, mit jelent egy ilyen képzésre egy évet - fél évet is várni.

Ha érdekel a tréning, ez az időpont lesz a legjobb alkalom arra, hogy részt vegyél rajta, és olyan különleges tudásra és képességekre tegyél szert, amivel jelenleg még csak nagyon kevesen rendelkeznek.

Ha ott szeretnél ott lenni, gyorsnak kell lenned, mert összesen csak 7 szabad helyünk van.  

Amint a helyek elfogynak, a regisztrációt azonnal lezárjuk!

Életképek egy Sales Akadémiás tréningről

Mint minden programunkra, erre a tréningre is 100%-os elégedettségi garanciát vállalunk!


KAPUK NYITVA, MOST JELENTKEZZ!

Mi történik a jelentkezésed elküldése után?

(1) Kapni fogsz az e-mail címedre egy visszaigazolást, amelynek a végén ott lesz a díjbekérő (proforma) számla a fizetendő összeggel
(2) Utald át a részvételi díjat a levélben szereplő bankszámlára,  a fizetési határidőn belül! >>> ÁSZF ITT <<<  Kérlek, olvasd el! A jelentkezéssel elfogadod az ÁSZF-ünket. Köszönjük!
(3) Amint beérkezett a számlánkra az összeg, biztossá válik a helyed a tréningre. Erről is küldünk Neked e-mailt. Az áfás számlát a díj beérkezése után állítjuk ki.
(+1) A biztonság kedvéért fel fogunk hívni, hogy megköszönjük, hogy jelentkeztél a tréningre :) (Ez nálunk már csak így szokás).

Ne lepődj meg! Fel fogunk hívni, hogy megköszönjük Neked, hogy mellettünk tetted le a voksodat! Ez nálunk már csak így szokás...

 


Információ kérés


Kapcsolattartási adatok:
 
Számlázási adatok:
 

Az alábbi programok érdekelnek még:
 
 

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Exkluzív tartalom
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók