Panaszkezelés tréning
Gondjaid támadtak az ügyfélkapcsolatok terén? Úgy érzed, nehezen, vagy egyáltalán nem is tudod kezelni a kellemetlen helyzeteket (például a késedelmes fizetést vagy az alaptalan reklamációt)? Ha az ügyfél hangosabban közli a panaszát, akkor inkább engedsz, vagy engesztelsz, csak konfliktus ne legyen belőle?
Mindeközben persze tudod, érzed, hogy nem ez a legjobb megoldás? Ne keseredj el! Az emberek többsége nehezen viseli és nehezen is kezeli a konfliktusokat. A Sales Akadémia legújabb fejlesztésű tréningjén most elsajátíthatod mindazt a tudást, ami ahhoz kell, hogy ügyesen bánj a még legnehezebb ügyfeleiddel is, vagy könnyedén, stressz és gyomorgombóc nélkül kezeld még a legkilátástalanabb kommunikációs helyzeteket is.
Olvasd el, mi mindent tanulhatsz a Panaszkezelés tréningen!
Képzeld csak el, mi lenne, ha holnaptól ...
... soha többé nem szorulna össze a gyomrod, amikor egy nehéz helyzettel szembesülsz?
... egy pillanat alatt fel tudnád mérni, hol van az a pont, ahol az indulatok elszabadulnak, és még a kialakulásuk előtt meg tudnád őket előzni?
... az ügyfélről egy pillanat alatt meg tudnád állapítani, mi lesz az, ami felbosszantja, mi lesz az, amitől kiborul, és mi lesz az, ami miatt reklamálni fog?
... képes lennél még a legjobban kiabáló ügyfelet is nyugodtan, mosolyogva, stressz nélkül kezelni?
... és legfőképpen minden konfliktushelyzetből úgy tudnál kijönni, hogy a végén az ügyfél is elégedett lenne és a te önbecsülésed sem sérülne?
Ugye milyen jó lenne?
Ha szeretnél fejlődni ezen a területen, szeretnéd harmonikusabbá, élvezetesebbé, örömtelibbé, tenni az ügyfelekkel való kapcsolatodat, akkor tarts velünk Legendás Ügyfélkezelés tréningünkön, és sajátítsd el azokat a módszereket, mellyel mindezt elérheted!
Az üzleti sikered egyik alapja az ügyfelekkel való kapcsolatod minősége lesz!
Mi az, amit biztosan megtapasztalhatsz magadon a tréning után?
- megismered a legendás ügyfél- és panaszkezelés alapjait
- tudni fogod hogyan kell az ügyfélkapcsolatokat a legmagasabb minőségi szintről indítani
- megismered az ügyfelek típusait és megtanulod őket felismerni - nem csak személyesen, de akár telefonon keresztül, akár írásban is
- tudni fogod, mi az ami problémát okozhat két azonos, vagy két eltérő típus között (azaz közötted és az ügyfeled között)
- elsajátítod a konfliktuskezelés 7 aranyszabályát
- könnyen, stressz nélkül tudod kezelni a kialakult nehéz helyzeteket akár a személyes, akár a telefonos kommunikációban
- képes leszel írásban is profi módon kezelni az ügyfélpanaszokat
- nagyobb örömmel, kiegyensúlyozottabban és boldogabban végzed majd a munkádat
Mennyibe kerül?
A két napos tréningen való részvételi díja 90.000 Ft/fő
Mit tartalmaz a díj?
-
Egy munkafüzetet, melybe a tréning során jegyzetelni tudsz,
-
Egy 2 oldalas brossúrát, melyen összefoglalva látható mind a 4 ügyféltípus, az ő jellemzőik, illetve a velük való hosszútávú, eredményes együttműködés alapjai. Ezt később akár kiteheted az asztalodra is, és onnan puskázhatod le, hogyan kell velük beszélned, vagy mit kell nekik mondanod ahhoz, hogy elégedettek legyenek
Helyszín, időpontok
A képzés időpontjai (idén ősszel két alkalommal kerül megrendezésre):
első alkalom: 2023. október 24-25.
szabad helyek száma: 10 fő
második alkalom: 2023. november 7-8.
szabad helyek száma: 10 fő
A képzések helyszíne: Budapest, belváros
100% elégedettségi garancia
Semmi vesztenivalód nincs. Hanem találod hasznosnak vagy értékesnek a tréninget, visszafizetjük neked az árát. Ehhez mindössze egy egy soros írásos indoklást kérünk tőled, ott, a helyszínen.
Ne hezitálj hát tovább! Jelentkezz most, mert a résztvevői létszám korlátozott! A tréningen maximum 12 főt tudunk fogadni. Amint betelt a létszám, a jelentkezést lezárjuk.
Információ kérés
9+1 bevált adatbázisépítő módszert mutatunk Neked, amelyet mi is nap mint nap használunk. Ha szeretnéd elérni, hogy a feliratkozóid száma gyarapodásnak induljon, akkor ez az anyag Neked való!
Töltsd le az útmutatót pár kattintással és alkalmazd Te is a legjobban működő módszereket!