Azt gondolhatnánk, hogy egy e-mail kampány elkészítése és levezénylése "csak" abból áll, hogy megtervezzük, megírjuk, majd kiküldjük a listánkra a kampányleveleket, az ajánlatunkat, vagy ha már gyakorlott marketingesek vagyunk, akkor felkérjük a legjobb keresztmarketing partnereinket, hogy segítsenek nekünk a termékünk vagy szolgáltatásunk népszerűsítésében.
Pedig egy e-mail kampányt közel sem ennyire egyszerű megtervezni és levezényelni. Azon túl, hogy elkészítjük a kampányleveleket, kitaláljuk az ajánlatot, megírjuk sales oldalt, a köszönő leveleket, van még egy fontos dolog, amire ügyelnünk kell! Ez pedig nem más, mint az, hogy a háttérben jogilag is minden rendben legyen.
Mivel a nemrégiben tartott nyílt napon többen is kérdeztetek a listaépítésről, ismét felkértem dr. Németh Gabriellát beszélgetőpartneremül, hogy marketing orientált ügyvédként avasson be minket azokba a dolgokba, amelyeken bizony elcsúszhatunk, ha nem vagyunk elég óvatosak.