Mire kell figyelni jogi szempontból egy e-mail kampány ELŐTT?

2014.03.16. | Szombati Orsolya 3 db

Azt gondolhatnánk, hogy egy e-mail kampány elkészítése és levezénylése "csak" abból áll, hogy megtervezzük, megírjuk, majd kiküldjük a listánkra a kampányleveleket, az ajánlatunkat, vagy ha már gyakorlott marketingesek vagyunk, akkor felkérjük a legjobb keresztmarketing partnereinket, hogy segítsenek nekünk a termékünk vagy szolgáltatásunk népszerűsítésében.

Pedig egy e-mail kampányt közel sem ennyire egyszerű megtervezni és levezényelni. Azon túl, hogy elkészítjük a kampányleveleket, kitaláljuk az ajánlatot, megírjuk sales oldalt, a köszönő leveleket, van még egy fontos dolog, amire ügyelnünk kell! Ez pedig  nem más, mint az, hogy a háttérben jogilag is minden rendben legyen.

Mivel a nemrégiben tartott nyílt napon többen is kérdeztetek a listaépítésről, ismét felkértem dr. Németh Gabriellát  beszélgetőpartneremül, hogy marketing orientált ügyvédként avasson be minket azokba a dolgokba, amelyeken bizony elcsúszhatunk, ha nem vagyunk elég óvatosak.


 

Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Exkluzív tartalom
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók