Többlépcsős e-mail kampány összeállítás


Szeretnél végre Te is egy olyan, több részből álló e-mail kampányt, amelynek egyes elemeit úgy várják a feliratkozók, mint a gyerekek a Télapót?

Amely nem rezzenéstelen arcú unatkozókat és mérges leiratkozókat hoz végre, hanem megrendeléseket? – mégpedig tömegével!

Jó hírem van!

Igen! Te is képes vagy elsöprően sikeres kampányokat készíteni! Ne aggódj, ha még soha nem csináltál ilyet, mert egy jó kampány elkészítéséhez sem veleszületett írói véna, sem különösebb marketing tehetség nem szükséges!

Azok, akik még nem ismerik a többlépcsős email kampány összeállításának módszerét, gyakran panaszkodnak arra, hogy:

fogalmuk sincs, hogyan építsék fel a kampányukat, mert egyetlen épkézláb ötletük sincs…
nem tudják, mi másra lehetne felfűzni az email kampányt, mint egy masszív árkedvezményre…
ha ki is szenvedik magukból a leveleket, azok egy fillér bevételt sem hoznak, csak a lebőgés marad a kampány végére…
egy-egy kampány során mindig rengeteg a leiratkozó
a levelek megnyitási aránya alacsony, az értékesítési célú leveleket egyszerűen el sem olvassák, vagy olvasatlanul törlik a feliratkozók…

  

A Te fejedben is megfordultak már ezek az aggodalmak? Netán át is élted egyik-másik helyzetet?

Ha igen, ez nem a Te hibád! Hiszen az email kampány készítést nem tanítják sem az iskolában, a marketing órákon (pedig milyen jó lenne…), sem konferenciákon, de még csak egy épkézláb könyv sincs, ahonnan elleshetnéd a műhelytitkokat.

Kizárólag önmagadra, a saját hibáidból szerzett tapasztalataidra támaszkodhatsz. Hibázva tanulni pedig nem csak hogy fájó és zsebbemarkoló dolog, hanem rettentő nagy időveszteség is…

Hadd mutassam meg, hogyan tudok segíteni Neked abban, hogy pár óra alatt átláthasd egy komplett, több részből álló e-mail kampány teljes felépítését!

Jenőfi Réka
kozmetikus
okleveles sminktetováló
www.beautylab.hu

"Egyedül is meg tudom csinálni!"

Nagyon jól éreztem magam, igazán jó hangulat volt. Olyan tréningen vehettem részt, amilyen pont nekem való.

Nem nekem kell kitalálni "a tutit", hanem érthetően, klassz példákkal, írásban is, hazavihető módon olyan "szamárvezetőt" adtatok, amivel valóban megvalósíthatóak az e-mail kampányok.

Annyi megvalósítandó ötlet kavarog bennem, hogy a napi 24 óra sem lesz elég...

A legújabb tananyagunk, a Többlépcsős E-mail Kampány Összeállítás tréning Neked szól, ha:

.


van már hírlevél listád, és van olyan terméked, szolgáltatásod, amit e-mailen szeretnél értékesíteni...

ha rendelkezel olyan szoftverrel, amely képes a hírleveleket helyetted kiküldeni (pl. webgalamb, mailmaster, autoresponder, listamester, mailchimp, stb…)...

megtapasztaltad már a saját bőrödön, hogy bizony egy e-mail kampány elkészítéséhez több kell, mint megírni egy levelet és kiküldeni...

még soha nem csináltál e-mail kampányt, és úgy érzed, tapasztalt profik segítségére van szükséged, akik nem csak tanítják, hanem maguknak és ügyfeleiknek csinálják is nap, mint nap...

ha már csináltál e-mail kampányt, és az eredményeidet siralmasnak találtad...

... vagy ha a kampányaidat nem a saját hibáidból okulva, hanem elsőre is jól szeretnéd elkészíteni....

      

Fusd át, hogy az 5 korongból álló oktatóanyagból és a hozzá tartozó munkafüzetből mennyi mindent tudhatsz meg:

#1 CD: A kampányod megtervezése

Email kampány 1-es CD korongjaAz első korongon az alapokkal kezdünk: a tervezéssel

Közösen átbeszéljük, hogy milyen előkészületeket kell tenned a kampányindítás előtt.

Hogy mi alapján tudod meghatározni a kampányod célcsoportját, hogyan szerezhetsz támogatókat (keresztmarketing partnereket) a kampányodhoz.

Már az elején szó lesz arról is, hogy árakció helyett mi legyen a kampányod apropója.

#2 CD:  A listád felkészítése a kampányra

A második korongon arról beszélünk, hogy hogyan tudod felkészíteni a listádat a kampányra és a vásárlásra. Ez lesz az a kulcsfontosságú pont, amely eldönti, hogy a végén sikeres, vagy kudarcos kampányt tudhatsz-e a hátad mögött.

Itt már szóba kerül az ajánlatod is: beszélünk arról, hogy hogyan tedd a feliratkozóid számára visszautasíthatatlanná a terméked vagy szolgáltatásod. Végül erről a CD-ről megtudhatod azt is, hogy mit tegyél, ha beszippantott a „fehér lap fóbia”, azaz egyetlen épkézláb ötlet sem jut eszedbe.

#3 CD: A kampányod építőelemei

A harmadik korongon belemerülünk a kampány igazi finomságaiba és megmutatjuk, hogy mik azok az elemek, amelyektől igazán színes, izgalmas, sokoldalú és eredményes lesz a kampányod.

Amit tényleg úgy várnak majd a feliratkozók, mint a gyerekek a Télapót.

Vámos Robi
cégvezető
Táblácska.hu Kft.
www.tablacska.hu

"Sosem láttunk még ennyi rendelést!"

Ezzel a tananyaggal a Sales Akadémia egy olyan eszközt, térképet, mankót adott a kezembe, melyet biztosan még sokszor fogok hallgatni. 

Na nem azért, mert elsőre nem értettem, hanem mert amellett, hogy praktikus és bárki által könnyen megvalósítható módszert kaptam vele, hanem igen motiváló, szórakoztató is.

Érdemes rászánni az időt és egyben végighallgatni.

Mindenkinek ajánlom, aki olyan e-mail kampányokat akar, amelyek nem leiratkozókat és unatkozókat hoznak, hanem vásárlásokat, rendeléseket, mert a feliratkozók úgy várják egy ilyen kampány leveleit, mint az óvodások a Télapót.

A fentieken túl, a tananyagból még azt is megtudhatod, hogy mi a célja és tartalma például egy infócseppentő levélnek, egy beizzítós levélnek, egy referencia levélnek, vagy akár egy baráti emlékeztetőnek. Szám szerint 7 fontos építőelemet vesézünk ki a tréning során, és még további 3-4-re adunk ötletet.

#4 CD: Sales oldal, upsell technikák és az 5x modell
(személyiségtípusra hangolás)

A negyedik korongon megtanítunk arra, hogy hogyan írj olyan sales oldalt, amelyre a leveledből érkeznek az olvasóid, és amelyet átolvasva végül a terméked vagy szolgáltatásod megvásárlása mellett döntenek.

Beszélünk a címsor és tárgymezőírás kulisszatitkairól, az értékesítés utáni köszönő oldalakról és levelekről, valamint pénzügyekről és logisztikáról – hiszen a végső cél az, hogy a termékedet vagy szolgáltatásodat határidőre kifizesse a vásárlód és a termék vagy szolgáltatás biztonságban el is jusson hozzá.

Erről a CD-ről azt is megtudhatod, hogy hogyan keress magadnak keresztmarketing partnereket, mivel ösztönözd őket arra, hogy hirdessenek Téged a saját vevőkörükben, valamint bepillantást engedünk abba a Szombati Orsi által fejlesztett módszerbe is, amelyből megtudhatod, hogy hogyan értékesíts a feliratkozóidnak személyiségtípusra szabottan.

Végül pedig mutatunk néhány upsell modellt, amelynek segítségével elérheted, hogy ha valaki már egyszer igent mondott az ajánlatodra, betegyen még mellé egy-két további terméket is a kosárba.

Dorogi Andi fotója

Dorogi Andrea
cégvezető, Valdor Art
www.valdorart.hu

"Végig kattogott az agyam..."

A tréning felülmúlta a képzeletemet.

Mindvégig kattogott az agyam, hogy mindezt hogyan tudnám én is megvalósítani a saját vállalkozásunkban.

Egy papírt teleírtam teendőkkel. 

Érthető volt, gyakorlatias, rengeteg példával, sőt humorral és kedvességgel.

Ez olyan alaptudás, amit minden vállalkozásnak ismernie kell! A siker garantált vele.

.

A Többlépcsős E-mail Kampány Összeállítás tananyag mellé még az alábbi bónuszokat is megkapod:

.

Bónusz #1: Kampányminták

Hogy könnyebben ihletet kapj a saját kampányodhoz.

Ezen a korongon megtalálsz minden mankót, ami segíthet Neked abban, hogy a saját kampányaid is elsöprően sikeresek legyenek.

A korongon megnézhetsz egy „olcsó” termék bevezetési kampányát: Szombati Orsi Értékesítés Nyomulás Nélkül című könyvének e-mail kampányát, amely 5 nap alatt 528 azonnali, pontosan kifizetett megrendelést hozott.

Találsz rajta egy „középkategóriás” termék, az 5-szörös Hatékonyságú E-mail Kampány oktatóanyagnak a teljes bevezetési kampányát, valamint egy „prémium árkategóriás (értsd: drága)" szolgáltatásnak, az Ügyféltípusok tréningnek a teljes értékesítési sorozatát.

Bármely kategóriába tartozzon is a Te terméked vagy szolgáltatásod, találsz hozzá mankókat az 5-ös korongon.

Bónusz #2: Egy praktikus letölthető munkafüzet

Amely nem csak a jegyzetelésben, hanem a kampánytervezésben is segít Neked.

A munkafüzetet minden egyes kampányodhoz újra nyomtathatod, mert egyfajta sorvezetőként szolgál majd a sikeres online értékesítéshez.

Sőt, pár hasznos dolgot előre belenyomtattunk Neked a füzetbe, amit szintén segítségül hívhatsz, amikor a saját kampányodat készíted. (Például: a hét legfőbb érzelem, amelyekre építhetsz. Komplett kampányterv egy termékre, címsor típusok példákkal, unalmas termékről hogyan lehet írni izgalmasan)

.

Bónusz #3: Különleges ötletek, kampánykészítéshez, szövegíráshoz, dizájnhoz

A tréningen bemutatott "egyéb" minták diái, amelyből megismerheted az 5x módszert is.

(Ez a módszer az, aminek a segítségével személyiségtípusra hangoltak lesznek a kampányaid).

A prezentációban egy konkrét upsell modellt élőben is láthatsz, és a mind map-et, azaz a saját elmetérképünket is megnézheted „élőben”, ami egy teljes kampány kitalálásakor segítségedre lehet.

 

Mennyibe kerül a komplett csomag bónuszokkal és ajándékokkal együtt?

A Többlépcsős E-mail Kampány Összeállítás tananyag ára

Hasznos BÓNUSZOKKAL és AJÁNDÉK házhoz szállítással

MINDÖSSZE 
22.990 Ft + ÁFA

Láthatod, hogy ez csak egy csekély befektetés ahhoz képest, amit a saját, profi módon összeállított értékesítési sorozatod hozni fog Neked!

Hozz egy okos döntést MOST, és élvezd a munkád gyümölcsét mielőbb! 
.

Rendeld meg a
Többlépcsős E-mail Kampány Összeállítás Tananyagot
MOST!

.

Mi történik a megrendelés elküldése után?

(1) Megrendelésedet egy azonnali e-mailben igazoljuk vissza.
(2) Az e-mailben benne lesz a proforma számla, ami alapján át tudod utalni a dobozos tréning árát a bankszámlánkra.
A JOGÁSZOM EZT ÜZENI: kérlek, MOST NÉZD MEG az ÁSZF-et, mert, ha nem fizeted ki a megrendelt terméket, akkor kötbért kell fizetned. >>> ÁSZF itt <<< A megrendeléseddel elfogadod az ÁSZF-ünket. Köszönjük!
(3) Az összeg beérkezése után azonnal postára adjuk Neked a csomagot DPD futárszolgálattal, amit már a következő munkanapon a kezedben tarthatsz.
(4) A csomagban a tananyag és az ajándék mellett ott lesz az eredeti ÁFÁS számla is.
(+ 1) Ne lepődj meg! Ha még nem ismerjük egymást, elképzelhető, hogy fel fogunk hívni, hogy megköszönjük Neked, hogy mellettünk tetted le a voksodat! :)

 

Megrendelés
Kampányolj és Gyarapodj! 22990 Ft + ÁFA (29197.3 Ft)
5-szörös hatékonyságú e-mail kampány 22990 Ft + ÁFA (29197.3 Ft)
Könyv: Értékesítés Nyomulás Nélkül 5927 Ft + ÁFA (6223.35 Ft)
Enneagram emberismeret dobozos tréning 23990 Ft + ÁFA (30467.3 Ft)
Enneagram vezetőknek dobozos tréning 23990 Ft + ÁFA (30467.3 Ft)
Többlépcsős e-mail kampány összeállítás 22990 Ft + ÁFA (29197.3 Ft)
SalesMeetUp sorozat #1 Automatizált termékpiramis 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #2 Karácsonyi kampányötletek 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #3 A fullextrás ügyfélkezelés 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #4 Célok kitűzése és megvalósítása 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #5 Szövegírás mesterfokon 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #6 Postai DM kampányok 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp #7 Közösségi finanszírozással indult projektek 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
0% engedmény Összesen: 0







 
 
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók