SalesMeetUp sorozat: #6 Postai DM kampányok


 Mi az a SalesMeetUp?

A SalesMeetUp a Sales Akadémia havi rendszerességgel szervezett személyes találkozója. Ezeken az eseményeken Szombati Orsi és meghívott vendégei tartanak kb. 1-1,5 órás előadásokat, amelyek mindig egy adott témát járnak körbe.

A SalesMeetUp-oknak többszörös célja van:

Egyfelől
, szeretnénk ötleteket és konkrét gyakorlati példákat, tanácsokat adni ahhoz, hogy vállalkozásod jobban menjen és sikeresebb legyen. Másfelől, szeretnénk minél több hűséges Sales Akadémia olvasót, követőt megismerni, és tanácsainkkal személyesen segíteni nektek. Harmadrészt pedig szeretnénk benneteket, olvasókat, ügyfeleinket is összekapcsolni egymással, hisz nap, mint nap látjuk, hogy nem csak tőlünk, hanem egymástól is rengeteget tudtok tanulni. 

EZÉRT szervezzük ezeket a havi találkozókat. 
Az estekről minden alkalommal videófelvétel is készül, így, ha valami oknál fogva nem tudtál személyesen eljönni, pár kattintással hozzá tudsz jutni az anyaghoz és az előadás diáihoz.

Hatodik rendezvényünk témája: Sikeres ügyfélszerzés Postai DM-mel

avagy hogyan készíts olyan kampányokat, amelyek tényleg meghozzák a várt eredményeket?

Kacérkodtál már a gondolattal, hogy ne csak online, hanem offline is értékesítsd a termékedet/szolgáltatásodat?

Amennyiben igen, de még nem jutottál el oda, hogy meg is csináld az első sikeres postai DM kampányodat, vagy már csináltál DM kampányt, de nem vagy maradéktalanul elégedett az eredményeivel, akkor ez az előadás épp hozzád szól! 

Kétféle vállalkozás létezikaz egyik szerelemből, a másik kényszerből indul el. Kétféle ok, mégis ugyanaz a motiváció áll a háttérben: egy jó dolgot képviselni, ügyfeleket szerezni, bevételt teremteni, megélhetést biztosítani magunknak, a családunknak és később a munkatársainknak.

Bizonyára egyetértesz velem abban, hogy ügyfélszerzéskor többféle úton indulhatsz el: weboldal, SEO, kattintás alapú hirdetések, adatbázis építés és e-mail marketing, részvétel konferenciákon, kiállításokon, közösségi média kampányok, sajtó- tv- rádióhirdetések, köztéri reklámok, és még sorolhatnám....

Én most egy napjainkban is hatékony, mégis méltatlanul mellőzött marketing eszközre hívom fel a figyelmed, ami nem más, mint a 

Postai direkt marketing kampány!

Talán most egy pillanatra felhúztad a szemöldököd, mégis... Gondolj csak bele! 

Hány kisvállalkozás próbál meg online (weboldalon, webáruházzal, e-mailben, Facebook-on) értékesíteni? - szinte mindegyik!

Tedd csak fel magadnak a kérdést: Mennyire lehet könnyű kitűnni ebben az óriási reklámzajban?

Hány kisvállalkozás engedheti meg magának a sajtó- tv- és rádióhirdetést? - szinte egyik sem!

Tedd csak fel magadnak a kérdést: Neked vannak erre a célra százezreid, millióid?

Hány kisvállalkozás engedheti meg magának az óriásplakát kampányokat, járműreklámokat? - szinte segyik sem!

Tedd csak fel magadnak a kérdést: Neked vannak erre a célra százezreid, millióid?

Mennyi pénzt és energiát kell beletenni abba, hogy egy oldal valóban ott legyen a Google találati listájának elején és megtalálják őt a leendő vásárlók? - nagyon-nagyon sokat!

Tedd csak fel magadnak a kérdést: mennyit tudsz havonta SEO-ra, Adwords-re költeni?

Mennyi idő alatt épül fel egy olyan adatbázis, amely bőven ellátja tulajdonosát megrendelésekkel? - sokszor évekbe telik!

Tedd csak fel magadnak a kérdést: mennyit tudsz havonta költeni adatbázisépítésre, feliratkozógyűjtésre?

Ha becsülettel megválaszoltad magadnak a fenti kérdéseket, akkor láthatod: gyakran egy sikeres online kampányhoz is milliók kellenek. Kisvállalkozásként valószínűleg Neked sem áll rendelkezésedre ekkora marketing büdzsé.  Így a lehetőségeid is eléggé korlátozottak az azonnali ügyfélszerzésre. Hisz, ha még nincs saját e-mail listád, vagy van ugyan listád, de kicsike.... Ráadásul még a forrásaid is szűkösek...

...akkor két alternatívád marad: vagy a sajtóhirdetés, vagy a postai direkt marketing.

Okosan kell tehát döntened, hogy mibe fekteted a pénzed.

Én - hozzád hasonlóan gondolkodva - két eredménytelen (és méregdrága...) sajtóhirdetés után a postai DM-et választottam 2009-ben saját vállalkozásom rakétáinak begyújtására. Ez felettébb bölcs döntésnek bizonyult. Egy nagyságrendileg 600 ezer forintos befektetéssel (címlista vásárlás, kísérőlevél és kreatív anyag legyártatása, postaköltség) és egy okos telefonos utókövetéssel több, mint 4 milliós azonnali bevételre tettem szert.

Postai DM-el indult tehát 2009-ben az első üzletágam, a Profonte Management Akadémia. Majd ugyanerre a stratégiára építve 2012-ben a Marketing Kivitelezés. A postai DM napjainkban is kiemelt szerepet kapa Sales Akadémián. Legutóbb 2016 februárjában, egy 6 hétig tartó kampány első 3 hete alatt a célközönségünk 12%-a élt is a neki postán küldött ajánlattal.  - miközben a piacon már 4-5%-ot is rendkívül eredményesnek tartanak a marketingesek...

  • Ha gondolkodtál már azon, hogy postai kampánnyal szerezz új ügyfeleket, a meglévőektől plusz megrendeléseket, és extra bevételt...

  • Ha úgy érzed, hogy az online kapacitásaid, lehetőségeid erejüket vesztették vagy kezdenek kimerülni...

  • Ha valami olyat szeretnél csinálni, amit vélhetően nem csinál a konkurensed...

...akkor ezt a felvételt hallanod kell! Sokat segíthet vállalkozásod fejlesztésén, fellendítésén.

A hatodik SalesMeetUp-on Szombati Orsi ismét számos "marketinges kulisszatitkot" osztott meg.

Szombati Orsi ismét a tőle megszokott alapos felkészültséggel, izgalmas elméleti anyaggal, rengeteg másolható - ihletadó mintával és konkrét kampány-statisztikákkal érkezett. A közönséget lépésről lépésre vezette végig a felkészüléstől, a start gomb megnyomásán keresztül, a végső simításokon át az utómunkálatokig.

A kapott ismereteket

Azonnal alkalmazhatod:

saját DM kampányod előkészítésére

kreatív anyagod, kísérőleveled összeállítására

offline adatbázisépítésre

a tipikus hibák és buktatók kiszűrésére

és nem utolsó sorban: plusz bevétel szerzésére!

.

Miért érdemes megnézned és meghallgatnod ezt az előadást? 

Ma már nagyon sok helyen tanulhatsz marketinget, és számos forrásból olvashatsz is a témáról. (És reméljük, meg is teszed!) Sokan azonban csak a mostanság divatos, trendi marketing eszközökről beszélnek, és az online marketinget mindenhatónak mutatják be, mindenek fölé helyezik. Mi ezzel nem értünk egyet!

Mi hiszünk abban, hogy a mai, eldigitalizálódott világunkban épp hogy versenyelőny, ha nem úgy marketingezel, mint a többiek!

Legyél más, csináld másképp, tűnj ki a versenytársaid közül egy különleges reklámeszközzel: kézbe fogható, érzékekre ható, érzelmekkel operáló, játékosságra építő postai DM-mel!

.

A postai direkt marketing előadással ehhez kaphatsz ötleteket! 

Szombati Orsi  és Wendler Andrea közös előadása azoknak szól, akik szeretnek más utakon járni, mint versenytársaik. Akik képesek és hajlandóak is felvállalni a játékosságot, a kreativitást, és céljuk akár az is, hogy egy jól összeállított anyaggal mosolyt csaljanak potenciális ügyfeleik arcára. 

Ha már gyakorlott marketinges vagy, akkor is érdemes megfontolnod, hogy megnézd az előadást!


“Ez volt a második alkalom, hogy részt vettem Szombati Orsi SalesMeetUp rendezvényén, és le vagyok nyűgözve!

Nemcsak az előadástól - habár kétségkívül az is rendkívül jól összeállított és érdekfeszítő volt -, hanem magától a rendszertől, ahogy ez az egész fel van építve.”

 

Váczi Éva

http://muzsavarazs.hu

Csak őszintén…

Ez alkalommal is a tőlünk jól megszokott kendőzetlen őszinteséggel tárjuk fel a saját példáinkat és tapasztalatainkat. Orsi titkolózás nélkül mutatja meg saját DM kampányainak elemeit, számol be azok készítésének fortélyairól. És természetesen (mint minden alkalommal), most is megmutatja, hogy egy-egy kampány milyen költség mellett milyen konverziókat és bevételeket hozott. Orsi vendégelőadója, Wendler Andrea, a Bisnode Magyarország Kft. marketing vezetője pedig arról mesél, hogyan tudja egy kisvállalkozás fejlődését, szintlépését vagy akár elindulását támogatni egy vásárolt lista. 

Pálmaffy Bea

rendezvényszervező
www.christalagency.hu

SalesMeetUp sorozat 

Postai DM kampányok

DVD

CSUPÁN
3.800 Ft + ÁFA

INGYENES házhozszállítással! 


Mit ígér neked ez a felvétel?

Ha megfogadod az előadáson elhangzott tanácsokat és követed az Orsi és Andi által bemutatott módszereket, akkor garantáljuk neked, hogy egy olyan eszköz lesz a kezedben, amelyben óriási lehetőségek rejlenek, csak le kell hajolnod értük! A postai DM jelenleg egy kevésbé kihasznált marketing eszköz, éppen ezért rövid idő alatt gyors sikereket, és remek eredményeket érhetsz el vele.

Gondolj csak bele! Lehet, hogy pont ez a másfél órás előadás választ el a rég vágyott sikereidtől. Ha a szíved azt súgja, hogy ez hasznos lehet neked, akkor ne gondolkodj tovább: dönts okosan és rendeld meg!

Gondolj csak bele! 

Egy középkategóriás határidőnapló áráért most egy olyan gyakorlatias módszert ismerhetsz meg, amely a marketingedet izgalmasabbá, különlegesebbé és nem utolsó sorban eredményesebbé teheti! Rendeld meg, hallgasd meg, és alkalmazd sikerrel! Hisz tudod: a sikeres postai kampányokat a TE vállalkozásod is megérdemli :)

Rendeld meg MOST!

Mi történik a megrendelés elküldése után?

(1) Megrendelésedet egy azonnali e-mailben igazoljuk vissza.

(2) Az e-mailben benne lesz a proforma számla, ami alapján át tudod utalni a bruttó összeget a bankszámlánkra. >>> ÁSZF itt 

<<< A megrendeléseddel elfogadod az ÁSZF-ünket.

(3) Az összeg beérkezése után azonnal postára adjuk Neked a csomagot, amit akár már 2-3 munkanapon belül a kezedben tarthatsz.

(4) A csomagban benne lesz az eredeti ÁFÁS számla is. (Meg egy meglepetés ajándék, amiről eddig nem volt szó...)

(+ 1) Ne lepődj meg! Fel fogunk hívni, hogy megköszönjük Neked, hogy mellettünk tetted le a voksodat! 

 

Megrendelés
Kampányolj és Gyarapodj! 22990 Ft + ÁFA (29197.3 Ft)
5-szörös hatékonyságú e-mail kampány 22990 Ft + ÁFA (29197.3 Ft)
Könyv: Értékesítés Nyomulás Nélkül 5927 Ft + ÁFA (6223.35 Ft)
Enneagram emberismeret dobozos tréning 23990 Ft + ÁFA (30467.3 Ft)
Enneagram vezetőknek dobozos tréning 23990 Ft + ÁFA (30467.3 Ft)
Többlépcsős e-mail kampány összeállítás 22990 Ft + ÁFA (29197.3 Ft)
SalesMeetUp sorozat #1 Automatizált termékpiramis 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #2 Karácsonyi kampányötletek 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #3 A fullextrás ügyfélkezelés 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #4 Célok kitűzése és megvalósítása 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #5 Szövegírás mesterfokon 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #6 Postai DM kampányok 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp #7 Közösségi finanszírozással indult projektek 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
0% engedmény Összesen: 0







 
 
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók