SalesMeetUp #7 Közösségi finanszírozással indult projektek


 Mi az a SalesMeetUp?

A SalesMeetUp a Sales Akadémia havi rendszerességgel szervezett személyes találkozója. Ezeken az eseményeken Szombati Orsi és meghívott vendégei tartanak kb. 1-1,5 órás előadásokat, amelyek mindig egy adott témát járnak körbe.

A SalesMeetUp-oknak többszörös célja van:

Egyfelől
, szeretnénk ötleteket és konkrét gyakorlati példákat, tanácsokat adni ahhoz, hogy vállalkozásod jobban menjen és sikeresebb legyen. Másfelől, szeretnénk minél több hűséges Sales Akadémia olvasót, követőt megismerni, és tanácsainkkal személyesen segíteni nektek. Harmadrészt pedig szeretnénk benneteket, olvasókat, ügyfeleinket is összekapcsolni egymással, hisz nap, mint nap látjuk, hogy nem csak tőlünk, hanem egymástól is rengeteget tudtok tanulni. 

EZÉRT szervezzük ezeket a havi találkozókat. 
Az estekről minden alkalommal videófelvétel is készül, így, ha valami oknál fogva nem tudtál személyesen eljönni, pár kattintással hozzá tudsz jutni az anyaghoz és az előadás diáihoz.

 

Hetedik rendezvényünk témája: Közösségi finanszírozással indult projektek

avagy hogyan teremtsd elő az induló tőkét az ötleted megvalósításához?

Kacérkodtál már a gondolattal, hogy valami egészen újat csinálj? Hogy egy új terméket vagy szolgáltatást vezess be a piacra? 

Amennyiben igen, de még nem jutottál el oda, hogy meg is csináld, mert aggódsz, hogy vajon a piac nyitott lesz-e rá, vagy még nem áll rendelekzésedre a kellő tőke az induláshoz, akkor ez az anyag Neked szól! 

Kétféle vállalkozás létezik: az egyik szerelemből, a másik kényszerből indul el. Kétféle ok, mégis ugyanaz a motiváció áll a háttérben: egy jó dolgot képviselni, ügyfeleket szerezni, bevételt teremteni, megélhetést biztosítani magunknak, a családunknak és később a munkatársainknak.

Bizonyára egyetértesz velem abban, hogy nagyon sok múlik azon, hogy versenyképes-e az ötleted a vásárlóknál? Lesz-e vajon, aki invesztálni fog egy vadi új dolgoba vajon? Tényleges megoldást nyújt-e egy problémára- fogják-e szeretni a vásárlók? Lesz-e elég pénzed megvalósítani érétkesíthető színvonalon az ötleted?

Megannyi kérdés, amire a rajt pillanatában legalább sejtened kell a választ! Ezért most mutatok neked egy remek módszert, ami egyszerre anyagi forrás, és piackutatás:

A közösségi finanszírozás!

Talán most egy pillanatra felhúztad a szemöldököd, mégis... Gondolj csak bele! 

Hány kisvállalkozás próbál meg elindítani egy új ötletet hagyományos eszközökkel (weboldalon, webáruházzal, e-mailben, Facebook-on)? -szinte mindegyik!

Tedd csak fel magadnak a kérdést: Vajon ők honnan tudják, hogy valóban lesznek-e vásárlóik?

Hány kisvállalkozás engedheti meg magának a sajtó- tv- és rádióhirdetést, hogy berobbantson valami egészen egyedit? - szinte egyik sem!

Tedd csak fel magadnak a kérdést: Neked vannak erre a célra százezreid, millióid?

Hány kisvállalkozás engedheti meg magának az óriásplakát kampányokat, járműreklámokat? - szinte segyik sem!

Tedd csak fel magadnak a kérdést: Neked vannak erre a célra százezreid, millióid?

Mennyi pénzt és energiát kell beletenni abba, hogy egy oldal valóban ott legyen a Google találati listájának elején és megtalálják őt a leendő vásárlók (akik még csak nem is sejtik, hogy létezik a termék...)? - nagyon-nagyon sokat!

Tedd csak fel magadnak a kérdést: mennyit tudsz havonta SEO-ra, Adwords-re költeni?

Mennyi idő alatt épül fel egy olyan adatbázis, amely bőven ellátja tulajdonosát megrendelésekkel? - sokszor évekbe telik!

Tedd csak fel magadnak a kérdést: mennyit tudsz havonta költeni adatbázisépítésre, feliratkozógyűjtésre?

Ha becsülettel megválaszoltad magadnak a fenti kérdéseket, akkor láthatod: gyakran egy sikeres beindító kampányhoz is milliók kellenek. Kisvállalkozásként valószínűleg Neked sem áll rendelkezésedre ekkora marketing büdzsé- sőt talán még a prototípus legyártásához is kell egy kis anyagi segítség...  Így a lehetőségeid is eléggé korlátozottak az azonnali ügyfélszerzésre.

...akkor két alternatívád marad: vagy a önerőből apró kis lépésekkel megpróbálod megteremteni az indulás költségeit vagy bedobod az ötleted egy közösségi finanszírozású projektbe és napok-hetek alatt elő tudod teremteni a pénzt (ha igazán jó és piacképes az ötlet!).

El kell tehát döntened, hogy kéred-e a leendő vásárlóid segítségét az indulsához.

Vendégeim- Szigeti Attila (A StartUp Playbook írója) és Lévai Richárd (a Közösségi kalandozások és a Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket című könyvek írója, az Rg Stúdió vezetője) megmutatta őszintén, a saját, sikerre vitt közösségi finanszírozási kampányát: lépésről-lépésre, jó és rossz döntésekkel, tipikus hibákkal, amelyekbe Neked már nem kell belesétálnod. 

Hiszen egy ilyen kampánynak is van egy koreográfiája: kell hozzá egy nagyon jó szöveg, videó ami felcsigázza a piacot, amivel elnyerheted a bizalmukat és a pénzüket az ötleted szponzorálásához, és természetesen el is kell hozzájuk juttatni az kampányt!

  • Konkrét csekklistát és számos jótanácsot kapsz a felkészüléshez

  • Megtudhatod, hogy melyek a tipikus hibák, amelyeket jobb elkerülnöd, ha sikerre akarod vinni az elképzeléseid. 

  • Ötleteket és egy útmutatót a sikeres kampányhoz

  • 2 sikeresen zárult kampány részletes elemzését- mit lehetett volna jobban csinálni

  • ... és megismerheted Orsi elsőszámú szívügyét, egy olyan különleges oktatási portál terét amelyhez ő is közösségi finanszírozással gyűjtötte össze az induláshoz szükséges tőke egy részét.

A hetedik SalesMeetUp-on Szombati Orsi és vendégei ismét számos "marketinges kulisszatitkot" osztottak meg.

Mindhárom előadó alapos felkészültséggel, izgalmas elméleti anyaggal, rengeteg másolható - ihletadó mintával és konkrét kampány-statisztikákkal érkezett. A közönséget lépésről lépésre vezette végig a felkészüléstől, a start gomb megnyomásán keresztül, a végső simításokon át az utómunkálatokig.


Azonnal alkalmazhatod:
A kapott ismereteket

saját közösségi finanszírozási kampányod előkészítésére

kreatív anyagod, sales szöveged és videód összeállítására

támogatószerzésre

a tipikus hibák és buktatók kiszűrésére

és nem utolsó sorban: az induló tőke szerzésére!

.

Miért érdemes megnézned és meghallgatnod ezt az előadást? 

Ma már nagyon sok helyen tanulhatsz a vállalkozás hogyanjáról, és számos forrásból olvashatsz is a témáról. (És reméljük, meg is teszed!) Sokan azonban csak a hagyományos módszerekről beszélnek, amihez nagyon sok tőke kell... 

Mi hiszünk abban, hogy a mai, eldigitalizálódott világunkban épp hogy versenyelőny, ha nem úgy marketingezel, mint a többiek, ha nem úgy lépsz be a piacodra, mint mindenki más!

Legyél más, csináld másképp, tűnj ki a versenytársaid közül egy különleges kampánnyal.. és könnyítsd meg az indulást!

.

A közösségi finanszírozással indult projektek című előadással ehhez kaphatsz ötleteket! 

Szombati Orsi, Szigeti attila és Lévai Richárd közös előadása azoknak szól, akiknek van egy szuper ötletük, akik szeretnek más utakon járni, mint versenytársaik. Akik képesek és hajlandóak is felvállalni a játékosságot, a kreativitást és az induláshoz a közösség segítségét kérni! 

Ha már rutinos vállalkozó vagy, akkor is érdemes megfontolnod, hogy megnézd az előadást!

Csak őszintén…

Ez alkalommal is a tőlünk jól megszokott kendőzetlen őszinteséggel tárjuk fel a saját példáinkat és tapasztalatainkat. Orsi vendégei titkolózás nélkül mutatják meg saját közösségi finanszírozású kampányainak elemeit, számol be azok készítésének fortélyairól.  

Pálmaffy Bea

rendezvényszervező
www.christalagency.hu

SalesMeetUp sorozat 

Közösségi finanszírozással indított kampányok

DVD

CSUPÁN
3.800 Ft + ÁFA

INGYENES házhozszállítással! 


Mit ígér neked ez a felvétel?

Ha megfogadod az előadáson elhangzott tanácsokat és követed az Orsi, Attila és Richárd által bemutatott módszereket, akkor garantáljuk neked, hogy egy olyan eszköz lesz a kezedben, amelyben óriási lehetőségek rejlenek, csak le kell hajolnod értük! Egy remek piackutatási módszer és egy nagyon jó lehetőség, hogy az anyagi forrásokat előteremetsd az új ötleted emgvalósításához!

Gondolj csak bele! Lehet, hogy pont ez a másfél órás előadás választ el a rég vágyott sikereidtől. Ha a szíved azt súgja, hogy ez hasznos lehet neked, akkor ne gondolkodj tovább: dönts okosan és rendeld meg!

Gondolj csak bele! 

Egy középkategóriás határidőnapló áráért most egy olyan gyakorlatias módszert ismerhetsz meg, amely az álmaidat valósággá tudja váltani! Rendeld meg, hallgasd meg, és alkalmazd sikerrel! Hisz tudod: a sikeres új ötleteket a TE vállalkozásod is megérdemli :)

Rendeld meg MOST!

Mi történik a megrendelés elküldése után?

(1) Megrendelésedet egy azonnali e-mailben igazoljuk vissza.

(2) Az e-mailben benne lesz a proforma számla, ami alapján át tudod utalni a bruttó összeget a bankszámlánkra. >>> ÁSZF itt 

<<< A megrendeléseddel elfogadod az ÁSZF-ünket.

(3) Az összeg beérkezése után azonnal postára adjuk Neked a csomagot, amit akár már 2-3 munkanapon belül a kezedben tarthatsz.

(4) A csomagban benne lesz az eredeti ÁFÁS számla is. (Meg egy meglepetés ajándék, amiről eddig nem volt szó...)

(+ 1) Ne lepődj meg! Fel fogunk hívni, hogy megköszönjük Neked, hogy mellettünk tetted le a voksodat! 

 

Megrendelés
Kampányolj és Gyarapodj! 22990 Ft + ÁFA (29197.3 Ft)
5-szörös hatékonyságú e-mail kampány 22990 Ft + ÁFA (29197.3 Ft)
Könyv: Értékesítés Nyomulás Nélkül 5927 Ft + ÁFA (6223.35 Ft)
Enneagram emberismeret dobozos tréning 23990 Ft + ÁFA (30467.3 Ft)
Enneagram vezetőknek dobozos tréning 23990 Ft + ÁFA (30467.3 Ft)
Többlépcsős e-mail kampány összeállítás 22990 Ft + ÁFA (29197.3 Ft)
SalesMeetUp sorozat #1 Automatizált termékpiramis 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #2 Karácsonyi kampányötletek 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #3 A fullextrás ügyfélkezelés 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #4 Célok kitűzése és megvalósítása 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #5 Szövegírás mesterfokon 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp sorozat: #6 Postai DM kampányok 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
SalesMeetUp #7 Közösségi finanszírozással indult projektek 3800 Ft + ÁFA (4826 Ft)
0% engedmény Összesen: 0







 
 
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók