Ügyféltípus tréning

avagy hogyan adj el nyomulás nélkül, ügyféltípusra hangoltan? (Hatósági engedélyszám: E-001636/2017/D002)


Szerinted melyik módszerrel leszel eredményesebb?

A. Összeteszel egy tuti értékesítési szöveget vagy prezentációt, és mindenkinek ezt mondod el, ezt mutatod meg - lehetőleg minden alkalommal ugyanúgy?

B. Először felméred, ki az, akivel találkozni fogsz, vagyis beazonosítod az ügyfeled típusát. Ezután a cégedet, termékedet, szolgáltatásodat ügyféltípusra szabottan mutatod be, és olyan tényezőket emelsz ki, amelyekre az adott ügyféltípus a leginkább kíváncsi.

Ha az "A" verziót választottad, akkor készülj fel lelkiekben!

Ezzel a stratégiával azokat az ügyfeleket fogod megszerezni, akik éppen olyanok, mint Te. Vagyis ugyanabba a személyiségtípusba tartoznak. Velük fél szavakból is érteni fogjátok egymást, és vélhetően hamar egymás tenyerébe csaptok és létrejön az üzlet.

Azonban az "A" módszerrel az ügyfelek többségét elriasztod magadtól!

Méghozzá azokat, akik nem olyanok, mint Te, akik nem ugyanazt tartják fontosnak. Akik más típusba tartoznak. Ők két dolgot fognak megélni, miközben beszélsz hozzájuk, és a legjobb tudásod szerint összetett prezentációt vetíted nekik:

Vagy azt fogják érezni, hogy unalmas, érdektelen számukra az, amiről beszélsz

Vagy rosszabb esetben azt gondolják rólad: nyomulós, tukmálós, tolakodó értékesítő vagy.

És azonnal elutasítanak!


Ugye ezt nem szeretnéd?

Ha már érzed, hogy a B módszer sokkal jobban működik az értékesítésben  - vagyis az, ha nem csak technikailag és szakmailag vagy jó, hanem emberileg is képes vagy kiismerni az ügyfeleidet - akkor van egy jó hírünk!

Különleges, "Ügyféltípusok" tréningünk éppen Neked szól!

Tölts velünk egy napot, kellemes környezetben, Hozzád hasonló céltudatos, fejlődni vágyó, barátságos résztvevők között!

Mi pedig ez alatt az egy nap alatt megtanítunk mindarra, ami ahhoz kell, hogy terméked vagy szolgáltatásod értékesítése közben ne "a sötétben tapogatózz". Olyan kapaszkodókat kapsz tőlünk, amelyek birtokában még azelőtt leveszed a némán árulkodó, adott ügyféltípusra utaló jeleket, hogy a Veled szemben álló partner megszólalt volna.

Elég néhány perc, és máris a megfelelő, ügyféltípusra hangolt forgatókönyv szerint kezdhetsz bele a tárgyalásba és az értékesítésbe.

Meglátod: ha megismered ezt a fantasztikus módszert az első kérdésed az lesz: "Hogyan tudtam eddig e nélkül a tudás nélkül értékesíteni?"

Kinek NEM való ez a program?

Őszinte leszek: Vannak olyanok, akiknek KIFEJEZETTEN NEM ajánljuk azt a tréninget.  Ha közéjük tartozol, akkor kérlek, ne jelentkezz, mert ez az egy nap garantáltan pénz- és időpocsékolás lesz Neked!

Halogatók kizárva! Sajnos ez a tréning most nem szól azoknak a "tréning- és konferencia-hörcsögöknek", akik mindig mindenhova elmennek, akik mindig mindent meghallgatnak, de aztán csak legyintenek: "Ej ráérünk a megvalósításra!"

Láblógatók kizárva! Mint ahogyan máskor sem, most sem várjuk azok jelentkezését, akik nem akarnak, vagy nem tudnak keményen és kitartóan dolgozni önmagukért és a saját sikereikért. Nálunk minden tréningen kőkemény munka zajlik! Ez most is így lesz!

Szemellenzősök kizárva! És azokhoz sem szeretnénk szólni, akik hamarabb mondják azt, hogy "Á, ezt ÉN NEM tudom megcsinálni!", mint azt, hogy "Nézzük, hogyan tudom ezt ÉN IS megcsinálni?!"

Kik azok, akiknek viszont szinte kötelező eljönni?

Ez a tréning Neked való, ha:

Cégvezetőként nem engedheted meg magadnak, hogy az ügyfeleidet egy nem jól sikerült "első beszélgetés" miatt veszítsd el. Még mielőtt bizonyíthattál volna nekik...

Értékesítőként az a feladatod, hogy saját vállalkozásod, megbízód vagy a munkaadód számára több és több üzletet szerezz. Ha nem vagy ebben eredményes, jól tudod: ezt a zsebed érzi meg...

Tanácsadóként szolgáltatásaid mellett saját magadat is el kell adnod. Ha nem tudsz azonnal ráhangolódni az ügyfeledre, ha nem tudsz azonnal bizalmat ébreszteni benne, akkor bizony nem Téged tüntet ki figyelmével, hanem a legádázabb konkurensedet - aki erre képes... 

Telefonon értékesítesz, ahol pont a két legfontosabb fegyvered veszik el: a vizualitás és a személyes varázsod. Ha ezt a képességet vissza szeretnéd szerezni: a tréningen a helyed!

Online értékesítesz, hiszen ez a legszemélytelenebb módja az üzletszerzésnek. A tréningen kapsz egy csomó olyan eszközt és módszert a kezedbe, amelyek segítségével mégis személyre szólóan, ügyféltípusra szabottan tudsz kommunikálni. Akár még a feliratkozóiddal vagy a weboldalad látogatóival is.

Tévedtem!

Tévedtem, és kiderült: tévedni nem csak emberi dolog, de hasznos is lehet!

A beharangozókban egyetlen olyan momentum volt, ami miatt úgy döntöttem, elmegyek Orsiék tréningjére. Ehhez képest több olyan "egymillió forintos" mondatot kaptam, melyekért külön-külön is érdemes volt elmenni.

 

Azt az "apróságot" akár nem is számítva, hogy klassz hangulatban, kellemes társaságban új, emberi és de vállalkozói szempontból is hasznos ismeretségekre tettem szert, mindenféle kategorizálás nélkül: MINDENKINEK AJÁNLOM!

 

Vajthó Gábor


Mi az, amit ígérünk Neked?

Egy olyan KÜLÖNLEGES, EXKLUZÍV tudást, amelyet ebben a formában még csak háromszor tettünk elérhetővé. Hasonló tréningen is mindössze csak 36 ember vett részt, tavalyelőtt februárban, tavaly májusban és tavaly decemberben. Tehát az ELSŐK KÖZÖTT lehetsz, akik ezzel a módszerrel kötnek egyre több üzletet. 

KIPRÓBÁLT és NEM CSAK ELMÉLETI szinten működő értékesítési eszközöket és módszereket. Kizárólag azt tanítjuk, amit mi magunk is kipróbáltunk és IGAZOLHATÓ EREDMÉNYEKKEL bizonyítani tudunk.

EGYSZERŰ, KÖNNYEN MEGJEGYEZHETŐ elméleti anyagot, amely mellé sok-sok közös gyakorlást és tréneri segítséget is adunk. Mindezt egy JÓ HANGULATÚ, BARÁTSÁGOS csapatban, Hozzád hasonló lelkes és fejlődni vágyó résztvevőkkel.

A piacon elérhető LEGÜTŐSEBB eladási stratégiákat, HITELES szakemberektől  (tudod... akik nem a levegőbe beszélnek...). A tőlünk kapott módszerekkel a versenytársaidat egy elegáns mozdulattal a PÁLYA SZÉLÉRE kényszerítheted.

LEGALÁBB FÉL ÉVES piaci előnyt, mert ugyanezt a tréninget 6 hónapon belül garantáltan nem tartjuk meg még egyszer!

Telitalálat volt!

Szeretném megköszönni neked a tegnapi tréninget!

Az utóbbi 3-4 év konferenciái, workshopjai, online szemináriumai között toronymagasan a legjobb volt a tréninged. Sokszor már annak is örülök, ha egy klassz mondatot hallok ezeken a képzéseken, nálad pedig az elsőtől az utolsó percig záporoztak a hasznos infók, méghozzá szórakoztató előadásban, sok jó sztorival. Tetszett a csapatmunka, és a sok feladattal már a helyszínen sikerült az ügyfél típusú értékesítés lényegét elsajátítani.

Imádtam a helyszínt, volt lelke és stílusa.

Pajkó Andrea (www.trendalelke.hu) 


.És még valami!

Egy területről, egy iparágból CSAK EGY jelentkezést fogadunk el! Tehát erre a tréningre csak egy marketing tanácsadó, csak egy fürdőszoba boltos, csak egy pénzügyi tanácsadó, csak egy szoftver értékesítő, csak egy coach, csak egy fodrász, csak egy MLM-es (stb...) jöhet el!

Ezt a szabályt azért hoztuk, hogy kötetlenül tudjunk egymással beszélgetni, és jogos piaci félelem nélkül tudjunk a saját, ügyfelekre hangolt értékesítési stratégiánkon dolgozni.

Ez pedig csak úgy lehetséges, ha a tréningen senkinek nincs ott a versenytársa!

Remélem, ez szerinted is korrekt...

A tréning fő témái:

Milyen 4 típusba sorolhatod az ügyfeleidet?

Hogyan ismerheted fel a típusokat a megjelenés, a viselkedés, a kommunikáció alapján, vagy akár telefonon és e-mailen keresztül?

Melyik típusra milyen érvekkel tudsz a legjobban hatni?

Vajon milyen kifogások  járnak az egyes típusok fejében, amikor a szolgáltatásod ellen készülnek dönteni?

Milyen kérdéseket tesznek fel leggyakrabban az egyes típusok? Ezekre mindenképpen AZELŐTT kell felkészülnöd, hogy értékesítesz nekik!

Mi kell feltétlenül megtenned és mi az amit el kell kerülnöd, ha hosszú távon meg akarod tartani az ügyfelet? Természetesen ez is típusokra lebontva!

És azt is megtanulod, hogy az ügyfelek típusának ismeretében hogyan terelheted őket az érdeklődés szintjéről egészen a vásárlásig.

Dávid Róbert
értékesítési tanácsadó
Aquilone Kft.

"Látható eredményeket hozott!"

A tréningre a Sales Akadémia "Nyomulás nélkül eladás" tananyaga után jelentkeztem, mivel már az ott olvasottakat is nagyon jól be tudtam építeni a munkámba.

Szinte rögtön pozitív irányba lendítette a hozzáállásomat  és az elköteleződésemet az értékesítés iránt, és ez hamarosan látható eredményeket is hozott.

A tréning csak megerősíteni tudta azt, hogy az ügyfélkezelés és az értékesítés ma már elképzelhetetlen a viselkedéstípusok, ügyféltípusok ismerete nélkül, melyek elsajátítására egy nap igazán nem nagy áldozat. Sőt...!


Mit tartalmaz a részvételi díj?

  • Egy munkafüzetet, melybe a tréning során jegyzetelni tudsz.

  • Egy 2 oldalas brossurát, melyen összefoglalva látható mind a 4 ügyféltípus, az ő jellemzőik, azokkal az érvekkel és kulcsszavakkal, melyeket mindenképpen be kell építened a kommunikációdba, ha értékesíteni szeretnéd nekik termékedet vagy szolgáltatásodat. Ezen felül a prospektusban megtalálod minden típus tipikus kérdéseit, a kerülendő témákat és a hosszú távú jó ügyfélkapcsolat alapjait.

Trénered Szombati Orsolya lesz

Mikor? Hol?

A tréning 2017. december 05-én (kedden)   
8:30 és 16:30 óra között a 
Gundel Étterem Herendi termében lesz.

Mennyibe kerül?

Kizárólag 12 fő részére!

Részvételi díj
nettó 69.900 Ft

Értékesítés eredményesen csoporttagoknak, és hírlevél olvasóknak
a kedvezményes link birtokában, 2017.10.23-ig
"névnapos-kedvezményes" áron csak:

 nettó 39.900 Ft 

Szabad helyek száma: 8 fő

 

És még az alábbi, bónusz is Rád vár:

 bruttó 4.860 Ft értékben

Böröczky Zsuzsi interjúja Szombati Orsival (hanganyag) egy egész éves előfizetés (11 lapszám) a Haszon magzinra

Az egyik legnívósabb üzleti magazin, ami a mindennapokban igazán a "hasznodra" lesz.

Az ajándék előfizetés 1 évre szól (11 lapszámot tartalmaz- mivel nyáron 2 hónap összevontan jelenik meg), és azok számára biztosítjuk, akik a kedvezményes jelentkezési időszakon belül regisztrálnak ÉS a proforma számlán szereplő fizetési határidőn belül kifizetik a részvételi díjat.

Ha már van Haszon magazin előfizetésed, akkor természetesen ezzel az egy évvel meghosszabbodik a már élő szerződésed.

A magazin 2018 januárjától fog hozzád megérkezni.

És végül figyelj!

Ez nem egy konferencia! Ez tréning! Itt nem csak figyelned, és jegyzetelned kell, hanem keményen dolgozni is! Ilyen tréninget évente csak kétszer tartunk! A helyek már a meghirdetés pillanatában kezdenek fogyni, és általában pár nap alatt alatt betelik a csoport.

Aki már maradt le róla, az tudja, mit jelent egy ilyen képzésre egy évet is várni.

Ha érdekel az Ügyféltípus tréning, ez az időpont lesz a legjobb alkalom arra, hogy részt vegyél rajta, és olyan különleges tudásra és képességekre tegyél szert, amivel jelenleg még csak nagyon kevesen rendelkeznek.

Ha ott szeretnél ott lenni, gyorsnak kell lenned, mert összesen csak 0 szabad helyünk van.  

Amint a helyek elfogynak, a regisztrációt azonnal lezárjuk!

Életképek egy Sales Akadémiás tréningről

Mint minden programunkra, erre a tréningre is 100%-os elégedettségi garanciát vállalunk!

Mi történik a jelentkezésed elküldése után?

(1) Kapni fogsz az e-mail címedre egy visszaigazolást, amelynek a végén ott lesz a díjbekérő (proforma) számla a fizetendő összeggel
(2) Utald át a részvételi díjat a levélben szereplő bankszámlára,  a fizetési határidőn belül! >>> ÁSZF ITT <<<  Kérlek, olvasd el! A jelentkezéssel elfogadod az ÁSZF-ünket. Köszönjük!
(3) Amint beérkezett a számlánkra az összeg, biztossá válik a helyed a tréningre. Erről is küldünk Neked e-mailt. Az áfás számlát a díj beérkezése után állítjuk ki.
(+1) A biztonság kedvéért fel fogunk hívni, hogy megköszönjük, hogy jelentkeztél a tréningre :) (Ez nálunk már csak így szokás).

 

Nettó ár Időpont Maximális létszám Helyszín  
69900 Ft + ÁFA (88773 Ft) december 05 12 fő Budapest

Jelentkezés


Időpontok
  

Az alábbi programok érdekelnek még:
 
 

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók