Restart Sales Tréningx


Készen állsz a 2021-es év kihívásaira?

Az elmúlt év igen komoly kihívás elé állította a magyar kisvállalkozásokat. Sokaknál megcsappantak, és voltak olyanok is, akiknél teljesen eltűntek az értékesítési bevételek.

Vannak néhányan, akik sikerrel álltak át az átmeneti megoldást nyújtó online értékesítési modellre, azonban a többség üzleti profilja nem olyan, hogy hipp-hopp át lehetett volna tenni online-ra.

Azok, pedig, akik az online értékesítés felé fordultak, inkább csak vészmegoldásként tekintettek erre a lehetőségre, nem pedig állandó, tartható üzleti modellként.

Mert a többség valójában a SZEMÉLYES értékesítésből él. Az online "csak" kiegészítés.

Az második hullám kellős közepén vagyunk. Újabb lassulással, leállással. Azonban sokan vannak, akik NEM engedhetik meg maguknak, hogy csak üljenek a babérjaikon és várjanak.

A gazdaságot az egész világon megviseli ez a járvány. Csak kevés olyan szerencsés vállalkozás van, amely az elmúlt időszakot "meg sem érezte" vagy nyertesen jött ki belőle. A magyar cégek nagy többsége komoly üzleti válságot él. Megszorítások, elbocsájtások után, egy nehéz időszakot átvészelve vágnak neki az újabb évnek - egy újabb kihívásokkal tarkított élethelyzetben.

Mi várható 2021-ben?

Nem vagyok jós, de úgy tippelem, hogy az első félév még igen nehéz lesz. Csak fokozatosan fogak lazítai a szigorításokon, és csak az év második felében kezd majd ébredezni a gazdaság. Neked van ennyi időd? Ki tudsz tartani addig?

Sokan vannak, akik bizony nem. Szinte biztos, hogy 2021-ben:

MINDENKI ezerrel fog sales-elni.
Az emberek e-mail fiókját ellepik a különféle ajánlatok.
A közösségi oldalakat elárasztják a fizetett hirdetések.
A telemarketingesek rákapcsolnak.
A levelesládákban egyre több lesz a szórólap.

.
Hogyan tervezel kitűnni ebből az óriási reklámzajból? Mi lesz a stratégiád?

Semmi baj, ha nem látod még a kiutat.

A vállalkozások többsége az elmúlt időszakban nem a jövőbeli kitűnésért, hanem túlélésért küzdött. A Restart Sales Tréninggel szereték  segíteni, ötletet adni Neked erre az évre, az újrainduláshoz és a folytatáshoz. 

Cselekedj MOST!

MOST van itt az ideje, hogy foglalkozz a jövőddel és a folytatással!

MOST van itt az ideje, hogy átgondold, hogyan fogod hatékonyan és eredményesen megszólítani az ügyfeleidet!

MOST van itt az ideje, hogy kitaláld, hogyan csábítod őket vissza a boltodba, a webáruházadba, a bemutatótermedbe, a rendelődbe, az oktatótermedbe!
.

És ne legyenek hiú reményeid!...

A versenytársaid is pályáznak a leendő ügyfeleidre, sőt! A meglévőekre is! MOST még inkább, mint eddig! Ne hagyd, hogy elcsábítsák őket tőled! Lépj TE előbb! Legyél TE az, aki egy átgondolt értékesítési stratégia és egy megtervezett értékesítési folyamat mentén, nyomulás nélkül, sikerrel értékesít nekik!

Én ebben szeretnék segíteni Neked!

Restart Sales Tréning - vadi új tréning a Sales Akadémián!

  • A 2021-es éved céljaid és az ehhez kapcsolódó bevételeid tervezése - hogyan fogj neki? Mire figyelj? Hogyan kövesd nyomon az eredményeidet? Tervezés, egyedéves és éves terv-tény összehasonlítások, mérföldkövek.  (saját példával)

  • Az telefonos vagy a személyes értékesítési stratégiád kidolgozása. Avagy mi a konkrét célod? Milyen eredménnyel leszel elégedett? Hogyan juthatsz el a kívánt célodhoz?

  • Potenciális ügyfelek felkutatása, avagy kinek lehet érdekes az ajánlatod, a terméked,  a szolgáltatásod? Hol találod meg, hogyan éred el ezeket az ügyfeleket?

  • Értékesítés személyesen - hogyan fogj neki? Mire figyelj?

  • Hideghívás másképp... - hogy elkerüld a nyomulást vagy a cikis helyzeteket... Az egyik kedvenc témám! Amikor úgy keresel fel vadi új, idegen ügyfeleket, hogy az ügyfél NEM azt érzi, hogy rá akarsz tukmálni valamit, vagy be akarod szervezni valahová, hanem nyitott arra, amit mondasz neki és kíváncsian fogadja a megkeresésedet.

  • A profi értékesítéshez szükséges technikai feltételek: az ajánlatod, a sorvezető szkripted, az értékesítési weboldalad, a sales leveled és a kreatívod, a sales videód.... - ezek célja és megírása

  • Az értékesítést támogató (sales) videók szerepe, hossza, célja és természetesen az elkészítése (nem feltétlenül kell ám hozzá videós!). Mennyi idő legyen?  Mit mondj benne?

  • A lehetséges postai DM anyagaid építőelemei, célja

  • Kifogások és kellemetlen kérdések kezelése -  hogy a bizonytalanoknak és kötekedőknek is legyenek profi válaszaid!

  • Ajánlat nyomon követése és lezárás - hogy a befektetett energiádat nagyobb eséllyel koronázza siker! Nem is hinnéd, hogy a legtöbb kisvállalkozás EZEN az egy ponton vérzik el! Tök ügyesen felépítik a teljes folyamatot, még az érvelés a meggyőzés is jól megy.. NO de nyomon követni,  lezárni elfelejtenek...

  • Keresztmarketing lehetőségek - avagy egységben az erő! Hogyan fogj össze akár a versenytársaddal úgy, hogy az együttműködés mindkettőtöknek, és az ügyfeleknek is előnyös legyen?

Én ezekben a témákban fogok segíteni Neked Restart Sales Programon.

Hogyan zajlik majd a tréning?

A fenti témákat egy-egy 75 perces, logikailag összetartozó elméleti blokkba szervezem. Mindenegyes blokk után lesz egy 15 perces kérdezz-felelek szekció, amikor felteheted TE is nekem a kérdéseidet.. 

Minden blokk után pedig tartunk egy 15 perces "frissítő" szünetet. Utána  folytatjuk tovább a következő elméleti és kérdezz-felelek blokkal.

Megmutatom neked a legutóbbi (a 2020 májusi) postai DM kampányom teljes anyagát, (sales levél, kreatív, speciális landing oldal, sales videó) amelyet később elektronikusan letölthetővé is teszek neked. Ezt akár mintaként használhatod a saját kampányod alapjául is.

Sőt, beavatlak a kampánykor megvalósított keresztmarketing promóciómba is, amit nem akárkivel csináltam, hanem egy olyan hozzám hasonló, velem egy szegmensben dolgozó kisvállalkozással, amelyet akár versenytársamként is nevezetnék. De nem teszem, mert megtaláltuk a korrekt együttműködés formáját.

Erről is fogok beszélni!

Az előkészületek:

A tréninget megelőző napokban a jelentkezéskor megadott e-mail címedre elküldöm neked az előadáshoz tartozó munkafüzetet PDF és WORD formátumban, amelyet akár ki is tudsz nyomtatni, de akár gépelve is tudsz bele jegyzetelni. 

Tréning után:

Megkérlek, hogy regisztrálj magadnak egy fiókot a Learnie.hu videokurzus portálomra, ahová a tréninget követő néhány napon belül a teljes tréning anyagát (a videófelvételt és a letölthető doksikat) a rendelkezésére bocsájtom a kurzus résztvevőinek, természetesen díjmentesen! Ennek feltétele, hogy a részvételi díj fizetési határidőn belül érkezzen meg a számlánkra.

Mikor? Hol?

A tréning 2021. április 26-án (hétfőn)   
9:00 és 167:00 óra között a 
FASOR Irodaházban lesz.

A tréningre személyesen most csak maximum 8 főt tudok fogadni!

Ha ZOOM-on szeretéd  követni az egész napos tréninget, kérlek, ezt írd be az ÜZENET mezőbe!

Mennyibe kerül?

Figyelem!

Kedvezményes részvételi díj:

nettó 59.900 Ft helyett 
2021. április 15-ig:

 nettó 37.900 Ft 

Szabad helyek száma: 8 fő

a kedvezmény és a bónuszok biztosításának feltétele, hogy a részvételi díj fizetési határidőn belül érkezzen be a számlánka. Minden egyéb esetben a normál részvételi díj fizetendő!

.

Ajándékok  Neked!

Restart Sales Program felvétele
Learnie.hu Videokurzus ››, örökös hozzáféréssel - hogy a tréningen elhangzottakat bármikor vissza tudd nézni.

A kurzus értéke: 17.900 Ft

Értékesítés Nyomulás Nélkül ›› 
c. könyv, hogy a tréningen tanultakat további praktikákkal tudd kiegészíteni.

A könyv értéke: 3.990 Ft

Ezt mind ajándékba kapod, ha a részvételi díjat a fizetési határidőn belül be is fizeted.


Ha érdekel ez a tréning, akkor jelentkezz most! Gyorsnak kell lenned, mert összesen csak 8 szabad helyünk van személyesen, és 10 ZOOM-on.  Mint minden programunkra, erre a tréningre is 100%-os elégedettségi garanciát vállalunk!

Amint a helyek elfogynak, a regisztrációt azonnal lezárjuk!

Életképek egy Sales Akadémiás tréningről

Jelentkezz MOST,  amíg még vannak szabad helyek!

 

Nettó ár Időpont Maximális létszám Helyszín  
59900 Ft + ÁFA (76073 Ft)
37900 Ft + ÁFA (48133 Ft)
április 26 8 fő Sales Akadémia Oktatóterem

Jelentkezés


Időpontok
  

Az alábbi programok érdekelnek még:
 
 

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók