Kampánykészítő workshop

avagy gyere be egy ötlettel és távozz egy kész kampánnyal!


Lassan itt a Karácsony, de Neked fogalmad sincs, mi lesz majd az év végi kampányod?

Induló vállakozóként még nem volt "merszed" megpróbálni az értékesítést?

Nem vagy benne biztos, hogy az stratra kész kampányod beváltja a hozzá fűzött reményeidet?

Aggodalomra semmi ok! Segítek!

Szerinted a kampányod sikere majd azon múlik, hogy mennyire vagy kreatív, vagy mennyire vagy "dörzsölt" marketinges? Á! Dehogyis!

Megnyugtatlak: nem kell különösebb írói vénával rendelkezned ahhoz, hogy eredményes online kampányokat készíts!

Ha ismered az építőelemeket, akkor biztos lehetsz benne, hogy nem kell többé a kezedet tördelve várnod az eredményekre!

Tanuld meg, hogyan vezess be e-mail kampánnyal egy új terméket vagy szolgáltatást, hogyan söpörd ki a raktárkészletet, hogyan kelts életre egy beragadt terméket, és...:

›› olvasóid ahelyett, hogy leiratkoznának a listádról, örömmel várják a kampányleveleidet...
›› sőt! Nem csak várják, de el is olvassák őket...
›› és ha azt kéred, azonnal megnyomják a megrendelés gombot és vásárolnak tőled!

Jól hangzik, ugye?

Vámos Robi
cégvezető
Táblácska.hu Kft.
www.tablacska.hu

"Sosem láttunk még ennyi rendelést!"

Ezen a tréningen a Sales Akadémia egy olyan eszközt, térképet, mankót adott a kezembe, amellyel praktikus és bárki által könnyen megvalósítható módszert kaptam, ráadásul a program igen motiváló, szórakoztató is volt.

Érdemes rászánni az időt.

Mindenkinek ajánlom, aki olyan e-mail kampányokat akar, amelyek nem leiratkozókat és unatkozókat hoznak, hanem vásárlásokat, rendeléseket, mert a feliratkozók úgy várják egy ilyen kampány leveleit, mint az óvodások a Télapót.


És a valóság hogyan fest? Hát... S
ajnos ma még elég sokan vannak, akik..

...e-mailek tucatjait kell, hogy megírják ahhoz, hogy csekély számú online megrendelést produkáljanak...

...úgy érzik, nincs bennük semmi kreativitás, semmi képzelőerő ahhoz, hogy változatos, izgalmas e-mail kampányokat készítsenek...

...azt már tudják, hogy ma már KELL e-mail kampánis a marketing repertoárba, de fogalmuk sincs, hogy hogyan kell egy ilyet összetenni...

...szinte elsápadnak az irigységtől (vagy a méregtől), amikor meglátják a konkurens ("bezzeg") tökéletes és jópofa hírlevelét, a benne szereplő ("bezzeg") tökéletes ajánlattal...

...szeretnének végre AZOK a piacvezetők lenni, akik ügyes e-mail marketinggel, jó szövegekkel, izgalmas kampányokkal,és  frappáns ajánlatokkal kápráztatják el az olvasóikat és tesznek szert nagy számú megrendelésre...

Ha neked ez még nem megy... Semmi gond!

...Ha már csinálod... (még akkor is, ha nem tökéletesen...)

...Ha már tudod, hogy ERRE is szükség van... (és elhatároztad, hogy kipróbálod...)

...Ha eljutottál erre az oldalra, gratulálok, mert már megtetted az első lépéseket a változás felé! 

Akkor hidd el, Te már sokkal többet tettél, mint azok, akik csak lógatják a lábukat, és arra várnak, hogy az idő majdcsak megoldja valahogy..... 

És most: eljött a 2021-es Év Végi Nagy Bummod Ideje! 

Hozz egy okos döntést, vegyél egy nagy levegőt, és vágj bele! 

Tanulj meg és alkalmazz a saját vállalkozásodban olyan e-mail marketing technikákat, amelyek segítenek kimaxolni (vagy behozni) a 2021-es évedet! Próbáld ki az e-mail marketinget a Sales Akadémia többször tesztelt és jól bevált receptjei szerint! Hiszen egy jó minőségű feliratkozó lista, és egy jól átgondolt email marketing stratégia képes eltartani a cégedet és a családodat. 

Feltéve, ha okosan aknázod ki a benne rejlő lehetőségeket.

Akkor is érdemes velem tartanod, ha már elméletben egy csomó mindent tudsz, csak a gyakorlatba ültetéssel vannak nehézségeid. Ezen a napon minden kérdésedre választ adok neked!

Gyere el Kampánykészítő Worskhopra, ahol mindenben segítek! Meglátod: mire észbe kapnál, hogy hol is kezdd el, már ott lesz a kampányod kulcsrakészen. Alaposan kidolgozva, és csak arra várva, hogy végre bevesd, és új megrendeléseket szerezzen neked!

Legyen ez egy olyan alkalom,  amikor behozd az elmaradásodat, összeállítod, és beüzemeld azt az "automata" ügyfélszerző rendszert, amely:

az elvesztett ügyfeleidet, vevőidet visszacsábítja...

a meglévő ügyfeleidnek újra értékesít...
a vállalkozásod számára új ügyfeleket, új vevőket szerez...
...méghozzá könnyedén, előre programozottan, és eredményesen!

.

A döntés a Tied, mint ahogyan a döntésed jutalma is!

Dönts okosan és használd ki ezt a lehetőséget arra, hogykiaknázd az utolsó hetekben rejlő lehetőségeket is!  Gyere el a Kampánykészítő Workshopra, és tanuld meg a profi kampánykészítés fortélyait, bevált receptek alapján!

Szabadítsd meg magad a rengeteg múltbéli kudarcélménytől, amelyek ma még visszatartanak attól, hogy e-mailben próbálj értékesíteni!

Fedezd fel, hogy még mindig mekkora erő rejlik az online marketingben!

Ismerd meg a legjobban működő módszereket.... Tudd meg, milyen folyamaton kell végigvezetned az ügyfeleidet, akik olvassák a leveleidet!...

Jenőfi Réka
kozmetikus
okleveles sminktetováló
www.beautylab.hu

"Egyedül is meg tudom csinálni!"

Nagyon jól éreztem magam, igazán jó hangulat volt. Olyan tréningen vehettem részt, amilyen pont nekem való.

Nem nekem kell kitalálni "a tutit", hanem érthetően, klassz példákkal, írásban is, hazavihető módon olyan "szamárvezetőt" adtatok, amivel valóban megvalósíthatóak az e-mail kampányok.

Annyi megvalósítandó ötlet kavarog bennem, hogy a napi 24 óra sem lesz elég...

Tudom, miről beszélek, hiszen a Sales Akadémiát az indulás óta, töb mint tíz éve, 100%-ban online működtetem. Folyamatos nyereséggel, még a COVID idején is.

Nagyon sok típusú és árfekvésű terméket értékesítettem már e-mail kampánnyal:

  • 5.000-15.000 forintos "belépő" terméket, több ezer vevőnek

  • 70.000 forintos "prémium" tréninget, több száz résztvevőnek

  • 200.000 forintos havidíjas szolgáltatást közepes cégeknek

  • ...és az a módszer segített bejutni a nagyvállalati ügyfelekhez és elhozni milliós nagyságrendű céges tréningmegrendeléseket is, amelyeket megmutatok majd neked is.

A Marketing Kivitelezés üzletágban az általam kidolgozott kampány-módszerrel nagyon-nagyon sok millió forint profithoz segítettem hozzá az Ügyfeleimet.

Ez tényleg nem csak hangzatos elmélet! 

Az e-mail kampányok erejét már több tucat alkalommal tettem próbára a saját és az ügyfeleim vállalkozásában is! Jó szívvel biztatlak arra, hogy sajátítsd el a kampánykészítés alapjait, és állítsd az újonnan szerzett tudásodat a saját céged szolgálatába! Nem fogod megbánni!

Az e-mail kampány ma már minden vállalkozásnak az egyik alapvető ügyfélszerző eszköze kell, hogy legyen!

"Elmélet és gyakorlat összhangban van."

Nagyon örülök, hogy részt vettem a mai programotokon.

 Látszik, hogy   az elméleti tudás mellett sok tapasztalattal bírsz. Szeretem, amikor az elméleti és gyakorlati tudás összhangban van. Még egyszer köszönet a sok azonnal megvalósítható ötletért.

Balassáné Tüske Ágnes
családállító terapeuta

Sokaknak való ez a tréning, de van, akinek nem...

Őszinte leszek: Vannak olyanok, akiknek KIFEJEZETTEN NEM ajánlom azt a tréninget.  Ha közéjük tartozol, akkor kérlek, ne jelentkezz, mert ez az egy nap garantáltan pénz- és időpocsékolás lesz neked!

Halogatók - kizárva! Sajnos ez a tréning most nem szól azoknak a "tréning- és konferencia-falóknak", akik mindig mindenhova elmennek, akik mindig mindent meghallgatnak, de aztán csak legyintenek: "Ej ráérünk a megvalósításra!"

Láblógatók - kizárva! Mint ahogyan máskor sem, most sem várom azok jelentkezését, akik nem akarnak, vagy nem tudnak keményen és kitartóan dolgozni önmagukért és a saját sikereikért. Nálam minden tréningen kőkemény munka zajlik! Ez most is így lesz!

Szemellenzősök - kizárva! És azokhoz sem szeretnék szólni, akik hamarabb mondják azt, hogy "Á, ezt ÉN NEM tudom megcsinálni!", mint azt, hogy "Nézzük, hogyan tudom ezt ÉN IS megcsinálni?!"

SPAMMEREK - kerüljenek! Ez a program nem azoknak való, akiknél az email kampány és az email marketing egyenlő a spam-eléssel!

Számmániákusok kizárva! Ne jelentkezzenek azok se, akik csak a "nagy számok törvényében" hisznek: azaz minél több e-mailt kell ahhoz kiküldeni, hogy sok vásárlójuk legyen.

.
Kik azok, akiknek viszont szinte kötelező eljönni?

Kezdő marketingesek, akik még csak most ismerkednek az online marketinggel, de nem engedhetik meg maguknak, hogy hibázzanak, vagy hibázva tanuljanak.

Gyakorlottabb marketingesek, akik már készítettek e-mail kampányt, de nem voltak maradéktalanul elégedettek az eredménnyel.

Azok a cégvezetők, akik felismerték, hogy egy profi online is működő ügyfélszerző rendszer a cégük életbenmaradását is jelentheti.

Olyan a cégvezetők, akik tapasztalják, hogy a hagyományos értékesítési módszerek (személyes, telefonos eladás) eredményei csökkennek, ezért a megszokott értékesítési csatornáik mellett online is szeretnének új ügyfeleket, új vevőket szerezni, többlépcsős e-mail kampányokkal.

Bárki, aki online értékesít, hiszen ez a legszemélytelenebb módja az értékesítésnek, ezért is kötelező benne nagyon jónak lenni! 

.
Mi az, amit ígérek Neked, ha eljössz a workshopra?

A nap végére a kezedben lesz a SIKERES többrészes e-mail kampány receptje, amivel akár már másnap a programba való befektetésed TÖBBSZÖRÖSÉT hozhatod vissza a vállalkozásodba. 

Olyan KIPRÓBÁLT és GYAKORLATI szinten működő szisztémát mutatok, amit az ügyfeleim és én magam is többször kipróbáltam, amely eddig minden alkalommal BIZONYÍTHATÓAN HELYT ÁLLT, és eredményeket hozott.

EGYSZERŰKÖNNYEN KÖVETHETŐ módszereket mutatok, amelyek birtokában soha többé nem kell azon töprengened, hogy mit írj a leveleidbe. Együtt összeállítunk egy olyan „étlapot”, amelyről kedvedre válogathatsz, amelynek segítségével könnyen és mindennemű macera nélkül tudod összetenni a saját kampányaidat. Mindezt egy JÓ HANGULATÚ, BARÁTSÁGOS csapatban, Hozzád hasonló lelkes, és tanulni szerető résztvevőkkel.

Nem a levegőbe beszélek. Nincs felesleges mellédumálás, NINCS RIZSA. Tőlem 100%-osan működő, HATÁSOS gyakorlati példákat és VALÓDI tapasztalatot kapsz.  Saját vállalkozásaimat is e szerint a módszer szerint működtetem immár 9 éve, folyamatos nyereséggel.

KÖZÖSSÉGET adok neked. Olyan résztvevőkkel ismerkedhetsz meg, akikkel nem csak együtt tanulhatsz és dolgozhatsz a kampányaidon, hanem akikkel nagyszerű EGYÜTTMŰKÖDÉSRE is léphetsz. Nem egyszer láttam már ilyet a csoportom résztvevői között! 

.

És még valami!

Egy területről, egy iparágból CSAK EGY jelentkezést fogadok el (kivéve, ha ugyanattól a cégtől több kolléga vesz részt a képzésen)! Tehát erre a tréningre csak egy fürdőszoba-szaniteres, csak egy pénzügyi tanácsadó, csak egy szoftver értékesítő, csak egy coach, csak egy fodrász, csak egy babaruha készítő, ugyanabban a termék- vagy szolgáltatás-profilban csak egy MLM-es, (stb...) jöhet el!

Ezt a szabályt azért hoztam, hogy kötetlenül tudjunk egymással beszélgetni, és jogos piaci félelem nélkül tudjunk a saját e-mail kampányainkon dolgozni és tudjatok egymásnak is segíteni.

Ez pedig csak úgy lehetséges, ha a tréningen senkinek nincs ott a versenytársa!

A tréning fő témái:

Hogyan határozd meg az e-mail kampányod célközönségét?

Mi legyen a kampányod "apropója"? Azaz, hogyan találj indokot az értékesítésre?

Mi a levélmegnyitás kulcsának, a tárgymezőírásnak a technikája?

Hogyan keltsd fel a célközönséged érdeklődését a kampányod iránt? Mit tegyél, hogy már jó előre várják az olvasóid a Nagy Bejelentést?

Hogyan érd el, hogy a kapunyitás pillanatában tömegek tolongjanak virtuális kasszád előtt?

Hogyan "fogd meg" azokat, akik eddig rád sem hederítettek?

Hogyan győzd meg az "utolsó pillanatozókat?" 

Mi szerepeljen a sales oldaladon, és mi a köszönő leveledben?

Erről mind lesz szó a Kampánykészítés Workshopon!


De mit is fogunk csinálni, konkrétan?

A Kampánykészítő Workshopon az alábbi anyagokat készítjük el közösen:

Azonnal beüzemelhető kampányterv az alábbi össztevőkkel:

1 db sales oldal terv (vagy más néven: értékesítési weboldal struktur)

5 részből álló e-mail kampányterv (levélsorozat)

A kampányodhoz kapcsolódó közösségi média terv

1 db köszönő oldal VAGY 1 db upsell ajánlat a vásárlóidnak.

grátisz: instant grafikák lelőhelye Facebook és Instagram posztokhoz, hirdetésekhez

.

Mit tartalmaz a részvételi díj?

  • Szakmailag felkészült tréner valós szaktudását és gyakorlati tapasztalatait.

  • Egy munkafüzetet, melybe a tréning során jegyzetelni tudsz.

  • Egy 2 oldalas brossurát, melyen megtalálhatóak a különböző típusú ügyfelek, az ő jellemzőik, és azok a kulcsszavak, amelyek mentén egy e-mail kampányban is könnyebben lehet értékesíteni nekik a termékedet vagy a szolgáltatásodat. Ezen felül a prospektusban megtalálod minden típus tipikus kérdéseit, a kifogásokat és a levélben kerülendő témákat is.

Trénered: Szombati Orsolya lesz 
- akitől még a versenytársai is rendszeresen tanulnak -

Ajándék a leggyorsabbaknak:

Ha határidőre befizeted a részvételi díjat, akkor az alábbi bónuszokat is megkapod:

Bónusz #1 - bruttó 5.000 Ft értékben

"Kampányötletek" DVD

Amiből megtudhatod, hogyan tudod a kampányaiddal lenyűgözni a vásárlókat.

Hogyan érd el, hogy a konkurensek ajánlata eltörpüljön a tiéd mellett?

Hogyan legyen vonzó az ajánlatod, úgy, hogy közben a profitod is megmarad?

Megmutatom, hogyan tudod összeállítani a kampányodat, mikor melyik típusú vásárlóidat kell megszólítani, és azt is, hogy ki hogyan reagál a vásárlási felhívásodra.

Az itt hallott (többször tesztelt és mindig bizonyított) gyakorlati útmutatót követve lépésről-lépésre építheted fel vállalkozásod jobbnál-jobb kampányait. Sőt! 

Bónusz #2 - bruttó 7.000 Ft értékben

 Viszonteladói interjú (hanganyag)„Hogyan motiváld viszonteladóidat, értékesítőidet, hogy többet forgalmazzanak a termékedből?” 

Szakértői interjú, amelyet Jagodics Rita, a Nagyker Trendek Magazin alapítója készített velem az értékesítők és viszonteladók személyre szabott motiválásáról és a teljesítményfokozásról.

A 2 CD-s interjú mellé egy letölthető, a partnerek beazonosítását és kezelését segítő ügyféltípus kártya is a Tied lesz.

Mikor? Hol?

A tréning időpontja: 

2021. november 16. (hétfő)

8.00-15.00 között

A tréning helyszíne: A FASOR Irodaházban, a székhelyünkön lesz. (Városligeti fasor 47-49.)

Részvételi díj:

Részvételi dj:

csak 8 fő részére!

29.700 Ft + ÁFA

Szabad helyek száma: lentebb, a jelentkezési lapnál látható

 

100% elégedettségi garancia!

Garantálom, hogy erről a programról olyan tudással távozol, amelynek birtokában saját magad is el tudod készíteni a több részből álló e-mail kampányodat, és egy kampány alatt visszahozod a programba történő befektetésedet.

Ha ez mégsem lenne így, 30 napon belül küldd el nekem a tréning anyaga szerint összeállított kampányleveleidet, és az eredeti számlát, és mi mindenféle kérdezősködés vagy kibúvókeresés nélkül visszautalom neked a tréning árát.

Egy kikötésem van csak: amit tanulsz a programon, azt bizonyíthatóan ki is kell próbálnod a gyakorlatban! Nem túl nagy kérés, ugye?

Ha szeretnél sikeresebb e-mail kampányokat... 

...gyere el a workshopra és tanuld meg, hogyan kell egy több részből álló, közösségi média elemeket is tartalmazó e-mail kampányt összeállítani! A programra összesen csak 8 szabad helyem van, így ha teheted, ne hezitálj sokáig!

DE VIGYÁZZ! Mert ez nem egy egyszerű kis szeminárium, vagy egy egy napos előadás, ahol csak ülnöd, figyelned és jegyzetelned kell! Az e-mail kampány workshop lényege éppen az, hogy amit tanulsz, azt azonnal át is ülteted a gyakorlatba.

Tehát itt nem csak figyelned, hanem keményen dolgoznod is kell! Csak akkor gyere el, ha erre készen állsz!

Amint a helyek elfogynak, a regisztrációt azonnal lezárjuk!

Mi történik a jelentkezésed elküldése után?

(1) Kapni fogsz az e-mail címedre egy visszaigazolást, amelynek a végén ott lesz a díjbekérő (proforma) számla a fizetendő összeggel, amit átutalhatsz,  vagy kifizetheted azonnal bankkártyával is.
(2) A jelentkezéssel elfogadod az ÁSZF-ünket. Köszönjük! >>> ÁSZF ITT <<<  
(3) Amint beérkezett a számlánkra az összeg, biztossá válik a helye a tréningre. Erről is küldünk e-mailt. Az eredeti áfás számlát e-mailben kapod meg.
(+1) A biztonság kedvéért fel fogunk hívni, hogy megköszönjük, hogy jelentkeztél a tréningre :) (Ez nálunk már csak így szokás)

A tréningre csak a kifizetett megrendelések függvényében adjuk ki a szabad helyeket! Ha biztosra szeretnél menni, akkor a jelentkezés után a visszaigazoló levélben szereplő összeget minél előbb utald át a megadott bankszámla számra!

 


Információ kérés


Kapcsolattartási adatok:
 
Számlázási adatok:
 

Az alábbi programok érdekelnek még:
 
 

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Exkluzív tartalom
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók