Segítség! Ügyfél közelít!

2010.11.01. | Szombati Orsolya 6 db

Érdeklődnek, kérdezősködnek, összehasonlítgatnak, alkudoznak, reklamálnak, megzavarnak, feltartanak, kukacoskodnak...

De azért mi szeretjük őket, mert ők az ÜGYFELEK!


 

Szerelem első látásra

2010.10.14. | Szombati Orsolya 4 db

Most egy ügyfélkezeléssel kapcsolatos POZITÍV élményt szeretnék megosztani Veletek. Pár hónappal ezelőtt elkezdtem fontolgatni, hogy a számláimat átviszem egy másik bankhoz. Nem mintha a jelenlegi számlavezető bankkal bármilyen különleges problémám lett volna, hiszen itthonról kényelmesen, egyszerűen mindent el tudtam intézni. De valahogy úgy éreztem, hogy mostanában nem annyira kedvezőek a kondíciók, amiket kínálnak. Igazán nem volt nagy eltérés, de mégis beült a fejembe a gondolat, hogy váltanom kellene.

Szerelem első látásra

 

Hab a torkán?

2010.11.05. | Szombati Orsolya 2 db

Szinte minden értékesítőnek a fejében felmerült már a kérdés: "Hogyan lehetne egy ügyfélnek egy kicsivel többet eladni annál, mint ahogyan azt ő eredetileg tervezte, ráadásul úgy, hogy még örüljön is annak, hogy költhette a pénzét?"

Sokan azt hiszik, ehhez valami természetfeletti képességre, vagy legalább is valami átlagon felüli "rábeszélőkére" van szükség.

Hab a torkán?

 

A Te vállakozásodnak milyen arca van?

2011.02.22. | Szombati Orsolya 8 db

Biztos Neked is volt már számtalan, akár pozitív, akár negatív értelemben vett emlékezetes élményed ügyfélként. 

Jómagam, amikor egy értékesítővel, vagy ügyfélszolgálatossal kerülök először kapcsolatba, általában mindig az első benyomás alapján ítélek. Ha az illetőnek sikerül egy kellően pozitív kisugárzást közvetítenie felém, biztosan nyitottabb vagyok bármilyen téma iránt, és akár még a reklamációmat is kicsit visszafogottabban fogalmazom meg. 

De ha a velem szemben álló félen azt érzem, hogy csak nyűg vagyok a nyakán: egy újabb ügy, egy újabb akadékoskodó ügyfél, egy újabb kérdezősködő vásárló, aki még csak nem is tudja, mi a jó neki, akkor sokszor még abban az esetben sincs türelmem végighallgatni, ha egyébként érdekelne a téma, vagy a megoldás egyértelműen az én érdekeimet is szolgálná.

A Te vállakozásodnak milyen arca van?

 

Nyílt nap a Sales Blogon

2011.03.07. | Szombati Orsolya 44 db

Nőnap Sales Akadémia módra: amikor a nők ajándékoznak nem csak nőknek...

Nyílt nap a Sales Blogon

 

"Legendás" ügyfélkezelés

2011.09.12. | Szombati Orsolya 43 db

A múlt héten csütörtökön és pénteken kolléganőmmel, Téringer Anitával „Legendás Ügyfélkezelés” tréninget tartottunk Kiskunhalason a Homokhátsági Hulladékgazdálkodási Kft. munkatársainak.

A tréning kiválóan sikerült, mindenki örömmel, lelkesen, új energiákkal és tudással feltöltődve távozott. Majd erről is beszámolok nemsokára. De most nem a tréningről, hanem egy kiskunhalasi élményemről szeretnék írni, amelyet egy helyi étteremben, a Kis Itáliában szereztem az ottani ügyfélkezelésről.

"Legendás" ügyfélkezelés

 

Lehet, hogy éppen Te nyertél?

2011.09.17. | Szombati Orsolya 9 db

Pénteken kisorsoltuk azt a kedves nyertest, aki egy Marketing Expo belépőjegy boldog tulajdonosa lesz.

Lehet, hogy éppen Te vagy az?

Várj kérlek! Előbb olvasd el a keddi történet végét, mert valami nagyon fontosat szeretnék mondani Neked!

Ha lemaradtál volna róla, itt olvashatod el: http://sales-akademia.hu/hu/sales-blog/quotlegendasquot-ugyfelkezeles/132

Lehet, hogy éppen Te nyertél?

 

Ilyen volt a harmadik teltházas SalesMeetUp


Ez volt a harmadik. Mondhatnánk, hogy már rutinosak vagyunk, gördülékenyen megy minden... Mégis: őszinte izgalommal vártuk.  Igen, ott volt a kis gombóc a torokban, mielőtt belecsaptunk, hogy vajon ezt is annyira fogják a résztvevők élvezni, mint az első kettőt?


 

Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók