A 6 legjobban bevált módszerünk ügyfélszerzésre

2012.01.09. | Szombati Orsolya 47 db

AZ ÜGYFÉLVADÁSZAT HETE

A mai blogbejegyzésben azokról a módszerekről olvashatsz, amelyekkel évek óta mi magunk is sikerrel szerzünk vállalati ügyfeleket, céges megrendelőket.

Figyelem!

Hosszú poszt. Csak akkor kezdj bele, ha van legalább 8-12 perced, hogy végigolvasd és értelmezd.

A 6 legjobban bevált módszerünk ügyfélszerzésre

 

15 kreatív módszer címlista építésére

2012.01.11. | Szombati Orsolya 20 db

AZ ÜGYFÉLVADÁSZAT HETE

Ma arról olvashatsz itt, a Sales Blogon, hogy hogyan és honnan szerezz magadnak olyan minőségi címlistát a postai DM kampányodhoz, amely akár évekig is ellát potenciális ügyfelekkel.

De még mielőtt megmutatom a 15 címlista építő módszert, tisztázzunk néhány dolgot! Mindenek előtt az adatbázis építés három fontos vastörvényét!

15 kreatív módszer címlista építésére

 

A sikeres postai DM kampány 6 legfontosabb titka

2012.01.12. | Szombati Orsolya 7 db

Avagy: hogyan érd el, hogy az ügyfelek kibontsák a leveled (elolvassák a szórólapodat) és szóba álljanak Veled?

A sikeres postai DM kampány 6 legfontosabb titka

 

Mi az a FAUST? - Nem az, amire gondolsz!

2012.10.22. | Szombati Orsolya 5 db

Postán szeretnél bemutatkozó anyagot és hozzá egy kísérőlevelet küldeni a leendő ügyfeleidnek? Akkor a mai bejegyzés igen hasznos lesz Neked! És még csak a nagy könyvet sem kell hozzá elővenned!

Rajzolt ábra: egy kisfiú ül azt asztal mellett, és ceruzával  levelet ír. A másik kezével egy nagy könyvre támaszkodik.


 

Hogyan írj olyan szöveget, ami értékesít helyetted?

2013.04.12. | Szombati Orsolya 9 db

..vagy legalább is JÓL megtámogatja az eladási folyamatot?

Az egyik leggyakoribb kérdés azt szokott lenni a konzultációkon, hogy: „Orsi! De HOGYAN kezdjek neki? Én nem csak e-mailen értékesítek, hanem személyesen is. Telefonon keresztül viszont szinte mindig visszautasítanak. Van ennél jobb ötleted?”

Ma erre a kérdésre szeretnék egy nálunk már jól bevált módszert mutatni Neked.

Sárga, pirok, kék és zöld színes ceruzák, a hegyükkel egymás felé fordítva


 

Mi az: ha feldobom e-mail, ha leesik boríték?


Ma ismét egy egy interjúval készültem Neked.

Egy nemrégiben kiküldött hírlevelemre kedves válasz érkezett. A feladója Kovács Dóra volt. Dóra levelét a "Mihez kezdj az uborkaszezonnal?" című összefoglalónk ihlette, amit a hírlevelem olvasóinak küldtem ki.   

Mutatom:


 

Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók