Panaszkodjunk!

2010.10.04. | Szombati Orsolya 8 db

Ma már egy valamirevaló ügyfélszolgálatos álmából felkeltve is el tudja mondani, hogy „A panasznak örülni kell, mert a panasz egy lehetőség számunkra, hogy elégedettebbé tegyük partnereinket…”

Sokak számára ez első hallásra közhelynek tűnik, de vannak, akik ezt valóban komolyan veszik és képesek egy reklamációból is új üzletet kovácsolni.

Kíváncsi vagy, hogyan csinálják? Ma megosztok veled egy történetet, amely a nemrég esett meg velem, így saját bőrömön is megtapasztaltam, hogyan lesz a panaszos ügyfélből elégedett vevő, a cég jó hírét terjesztő vásárló. 

Panaszkodjunk!

 

Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók