Mi az: ha feldobom e-mail, ha leesik boríték?


Ma ismét egy egy interjúval készültem Neked.

Egy nemrégiben kiküldött hírlevelemre kedves válasz érkezett. A feladója Kovács Dóra volt. Dóri levelét a "Mihez kezdj az uborkaszezonnal?" című összefoglalónk ihlette, amit a hírlevelem olvasóinak küldtem ki.

Mutatom:


 

Piackutatás hogyan és mikor?


Az üzleti életben cégvezetőként folyamatosan döntéseket kell hoznunk. Ezek többsége kardinális hatással lehet a cég jövőjére, így nem mindegy, hogy hogyan, mi alapján választasz a lehetőségeid közül.


 

Videómarketing: amire a te cégednek is szüksége van

2015.06.20. | Nemes Lenke 27 db

A cikk elolvasásához szükséges idő: 3 perc 50 másodperc.

Két fontos érv van, ami a videó marketing mellett szól 2015-ben.

#1: könnyen elérhető a kis cégek, magánvállalkozók számára is. Hiszen a technikai fejlődésnek köszönhetően ma már 2 perc alatt egy okostelefonnal bárki, akár te is elkészítheted az első videód.

#2: töredék idő alatt képes átadni az az információ tengert, amit eddig írásban kellett valahogy "lenyomni" az érdeklődők torkán.

Ezt a két fontos dolgot egyre több vállalkozás ismeri fel. Ugyanakkor ott a 10 pontos kérdés, hogy:

„Oké. Legyen videónk, no de milyen?”

Három ember épp videót forgat. Az egyik egy görgős állványzaton ül, és a kamerába bámul. A másik kávét visz neki. A harmadik figyeli a terepet.


 

Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók