Ilyen volt a harmadik teltházas SalesMeetUp


Ez volt a harmadik.

Mondhatnánk, hogy már rutinosak vagyunk, gördülékenyen megy minden... Mégis: őszinte izgalommal vártuk.  Igen, ott volt a kis gombóc a torokban, mielőtt belecsaptunk, hogy vajon ezt is annyira fogják a résztvevők élvezni, mint az első kettőt?

A téma az volt:

Hogyan kell az ügyfeleket tökéletesen elégedetté tenni, hogy úgy érezzék: igen, itt tényleg full extrás kiszolgálást kaptak.


 

Ilyen volt a második SalesMeetUp


 A lányokkal már nagyon vártuk ezt az alkalmat. Alig hittük el mi is: közel 80 fő regisztrált a Karácsonyi Kampányötletek SalesMeetUp-unkra! Ami egy óriási szám annak fényében, hogy ez “még csak” a második est volt!

Ami e mellett még igazán nagy öröm volt számunkra, hogy a Kivitelezés üzletágunk megrendelői közül is sokan elfogadták a meghívásunkat. Szuper volt együtt látni ennyi sikeres vállalkozót.

Mi már 4 órakor ott voltunk a Mozsár kávézónál, és szaladtunk fel a lépcsőn a különterembe, hogy mielőbb berendezhessük igazi kis Sales-Akadémiás kuckóvá.

(És hogy bejelentkezzünk a Facebookon egy rövid kis videó üzenettel - Ugye láttátok? :)


 

Ilyen volt az első SalesMeetUp



Az ötlet már régi volt, de eddig nem volt meg hozzá a megfelelő keret (emberi erőforrás, helyszín, időpont, téma, előadók..). Augusztusban, hogy végre 3-an lettünk úgy döntöttünk, hogy MOST KELL belevágni. Hiszen az egész vállalkozást azért hozta létre Orsi, hogy segíthessen a vállalkozóknak, hogy az értékesítés ne egy kellemetlenkedő feladat legyen, hanem egy szuper kihívás, egy sikerélmény.

 


 

Piackutatás hogyan és mikor?


Az üzleti életben cégvezetőként folyamatosan döntéseket kell hoznunk. Ezek többsége kardinális hatással lehet a cég jövőjére, így nem mindegy, hogy hogyan, mi alapján választasz a lehetőségeid közül.


 

Videómarketing: amire a te cégednek is szüksége van

2015.06.20. | Nemes Lenke 27 db

A cikk elolvasásához szükséges idő: 3 perc 50 másodperc.

Két fontos érv van, ami a videó marketing mellett szól 2015-ben.

#1: könnyen elérhető a kis cégek, magánvállalkozók számára is. Hiszen a technikai fejlődésnek köszönhetően ma már 2 perc alatt egy okostelefonnal bárki, akár te is elkészítheted az első videód.

#2: töredék idő alatt képes átadni az az információ tengert, amit eddig írásban kellett valahogy "lenyomni" az érdeklődők torkán.

Ezt a két fontos dolgot egyre több vállalkozás ismeri fel. Ugyanakkor ott a 10 pontos kérdés, hogy:

„Oké. Legyen videónk, no de milyen?”

Három ember épp videót forgat. Az egyik egy görgős állványzaton ül, és a kamerába bámul. A másik kávét visz neki. A harmadik figyeli a terepet.


 

Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók