Március 8: Ismét NYÍLT NAP a Sales Blogon

2012.03.07. | Szombati Orsolya

Ezen a napon ismét nők ajándékoznak - nem csak nőknek. Tudást és segítséget.

Március 8: Ismét NYÍLT NAP a Sales Blogon

2012. március 08-án újra nyílt napot tartunk itt a Sales Blogon.

Itt a remek lehetőség, hogy feltedd nekünk azt a legnagyobb kérdésed, amely miatt álmatlanul forgolódsz éjszaka... Amely a legtöbb fejtörést, vagy a legnagyobb nehézséget okozza számodra az értékesítésben, ügyfélkezelésban, vagy akár a tőled nagyon különböző emberek, ügyfelek megértésében.

Ezen a napon megint minden kérdésre válaszolunk. Bármit kérdezhetsz, ami az értékesítéshez, ügyfélkezeléshez, önismerethez és emberismerethez kapcsolódik.

A Blogon feltett összes kérdést és az arra adott válaszainkat egy tanulmányba gyűjtjük, és e-mailen küldjük el mindazoknak, akik kérdésükkel felkeresték a Sales Blogot.

Szabályok:

  • Egy ember maximum egy kérdést tehet fel.

  • Kérdezni már most is lehet, és holnap is, egész nap. De "élőben", azaz itt a Blogon csak március 8-án, este 20 óra után tudunk válaszolni.

  • Kérünk, hogy a hozzászólás "e-mail címed" mezőjébe létező e-mail címet írj! Lehetőleg olyat, amit naponta olvasol is. Ne félj! Ezt csak mi látjuk, mások nem! Erre a címedre fogjuk Neked a jövő héten elküldeni az összes kérdést és választ tartalmazó tanulmányt.

    Természetesen személyes adatok nélkül, kizárólag a kérdésre és válaszra koncentrálva. 

    (Ha mégis rossz címet írsz be, az azzal jár, hogy lemaradsz az összefoglalóról, aminek átolvasása később lehet, hogy nagyon hasznos lehetne Neked.)

Ragadd meg a lehetőséget és kérdezz bátran!

És ha tetszik a nyílt nap ötlete, kérlek, a "Tetszik" gomb megnyomásával jelezd ezt nekünk! :) Köszi!

Hozzászólások (69 db)
Zsuzsanna szerint: Hogyan, milyen előkészületekkel készüljek arra, vagy nehezítsem, hogy előre láthatóan másolni fogják a csak induló szolgáltatásomat?
Előre is köszönöm! Zs
2012. 03. 07.
Tornoczky Gábor szerint: Mit tartotok a legjobb módszernek arra, hogy megtudjuk mi is érdekli az ügyfelet igazán? Jó erre egy kérdőív? Vagy inkább a személyes kérdezés?
2012. 03. 07.
GÁL TAMÁS szerint: Sziasztok, én gyógyászati eszközöket értékesitek. Az ügyfeleim egy - egy terméket ki is próbálhatnak ingyenesen. Azt tapasztaltam, hogy jó véleménnyel vannak a termékeinkről, mindig pozitivan reagálnak, azt nyilatkozzák, hogy tényleg megéri az árát, de ennek ellenére sokan nemet mondanak. Több kollegámmal is ugy éreztük, hogy mintha azért nem vennék meg, mert nem orvos ajánlotta nekik, vagy valami ilyesmi. Nem értem miért van az, hogy meg vannak elégedve a termékkel, az árat is reálisnak találják, de mégsem veszik meg. Nem lennünk elég hitelesek? Olyan termékeket értékesitünk, amelyeket orvosok is használnak, és ezt az ügyfeleink is tudják.
Mi lehet a gond?
Előre is köszi, sziasztok!
2012. 03. 07.
PIRICSI NOÉMI szerint: Azt szeretném tőlletek megérdeklődni, hogy hogyan tudnám azt kezelni: "megbeszélem valakivel" Pl: van egy ügyfél, aki szeretné megvenni a termékemet, lenne is rá pénze, de azt mondja, hogy még meg kell beszélje a 22 éves lányával, aki nincs is vele egy háztartásban. Aztán másnapra a lánya lebeszéli. Még olyan is volt hogy hézaspárt beszélt le a gyerek, vagy rokon. Ezt hogyan tudnánk kikerülni?
Remélem tudtok segiteni. Előre is köszönöm!
2012. 03. 07.
Folláth János szerint: Épp ma ütközött ki egy régóta kínzó probléma, miszerint, amikor árajánlatot kérnek tőlünk, azonnal nem tudok/nem akarok árajánlatot adni, előbb beszélni akarok velük, hogy felmérjem az igényeit, és mutassak is neki valamit abból amit tudunk nyújtani. Neki személyesen.

Azonban amikor az ilyen megkeresésekre udvariasan felajánlom, hogy felhívom őket telefonon, vagy találkozzunk személyesen, akkor az esetek 90 százalékában nem kapok választ.

Mit csinálok rosszul? Mit kellene tennem?
2012. 03. 07.
Jenei Balázs szerint: Nemrég regisztráltam, és nagyon érdekesnek találtam az egyik első e-maileteket. Ebben az A, B, C és D lehetőségek közüli választásom révén állapítottátok meg a személyiségtípusomat (legalábbis ezt feltételezem).

1. kérdés: ez a klasszikus "szangvinikus - kolerikus - melankolikus - flegmatikus" osztályozás, vagy ti mást használtok? Ha mást, akkor ez hogy fest pontosan?

Ha a válasz erre NEM PUBLIKUS (amit abszolút megértenék), akkor a pótkérdésem:

2. Milyen jó értékesítői módszereket ismertek a vevői bizalom megszerzésére, megtartására, erősítésére, illetve - és ez a legérdekesebb eset - visszanyerésére?

Köszönöm szépen a választ!
2012. 03. 07.
Szombati Orsolya szerint: ***************************************************
Sziasztok!

Csak benéztem egy pillanatra, és azt látom, eddig remek kérdéseket tettetek fel!

Köszi, és csak így tovább - ígérem, minden kérdésre adok választ.

Szép estét Nektek! Orsi
***************************************************

2012. 03. 07.
Nagy János szerint: Arra lennék kíváncsi, hogy online, egy hírlevél sorozatban milyen lehetőségeim vannak az ügyféltípusok feltérképezésére, és aztán erre építő kommunikációra, ajánlat tételre?
2012. 03. 07.
Chi*** Csapó Ida szerint: Melyek az ügyfélmegtartásnak, az új ügyfélszerzésnek a legújabb trendjei, illetve ti mit alkalmaztok e 2 területen llegnagyobb sikerrel, Orsi?

Köszönöm előre is a válaszokat - szeretettel: Ida***
2012. 03. 07.
Molnár Júlia szerint: Soha semmit nem tudtam eladni senkinek. Hogy mi lehet ennek az oka, azt szeretném megtudni. Tehát: ha odaadok pld. egy másik személynek egy cipőt, ő eladja nekem, de közvetlenül én nem tudom eladni. Miért van ez így? Igazán minden pozitív tulajdonságot el szoktam mondani a termékről, és volt már olyan is - babaprogram - hogy fizetni sem kellett érte, mégis volt olyan szülő, aki köszöni nem kért belőle, pedig csak a saját gyermekének lett volna jobb. Üdvözlet.
2012. 03. 07.
Vajthó Gábor szerint: A kérdésemre néhány napja olyan logikus és klassz választ kaptam Orsitól, hogy érdemes még egyszer feltennem csak azért, hogy többen hallják a feleletet:

Egy értékesítő színészkedjen, azaz bújjon az ügyfele bőrébe, imitálja az ő stílusát - személyiségét, vagy adja saját magát?
2012. 03. 08.
Kaposvári János szerint: Hogyan lehet sikeresen értékesíteni olyan vevőkörnek, amely üzleti kultúráját tekintve lényegesen az én szintem alatt van?

Ügyfeleim nagy része mikro- és kisvállalkozó, egyéni vállalkozó (zöme kényszervállalkozó) akik hiányos ismereteik miatt (is) rendkívül bizalmatlanok.
Félre értés ne essék, ez nem a lenézésüket jelenti, hanem napi tapasztalat.
Képzésükre nekem sem elég időm, sem elég energiám nincs.
2012. 03. 08.
Fülöp Tímea szerint: Hogyan tudnék több embert úgy megszólítani,hogy válaszoljon, vásároljon? Köszönöm.
2012. 03. 08.
Horváth Judit szerint: Nagyobb értékű termék árajánlatkérése során hogyan tudom elérni, hogy ne csak az árakat nézzék, hanem a mögötte levő termékek mennyiségét, minőségét is illetve meg is rendeljék a terméket. Előre is köszönöm a segítséget!
2012. 03. 08.
Hegyi Arnica szerint: Milyen gyakran érdemes a gazdiknak hírlevelet küldeni? (Speciális, alternatív állategészségügyi szolgáltatásról van szó.)
2012. 03. 08.
Rónai Balázs szerint: Milyen oldalt, vagy felszínt tudtok ajánlani, ha üzlettársat keresek egy globális honlap elindításához?
Pár hónapos agyalással felállítottam egy, az egész ország építőiparát közre és összefogó globális honlap ötletét, mely idővel neves felszínek (Vatera, Ingatlan.com, stb) nagyságához fog hasonló lenni.
Balázs
2012. 03. 08.
dr.Németh Gabriella szerint: Orvosok, ügyvédek, tanácsadók esetében különösen igaz: ne eladni akarjanak, de csakis tőlük akarjon mindenki szolgáltatást igénybe venni. Ti mit gondoltok: nekik csak és kizárólag a bizalomépítésre kell fókuszálni, vagy más konkrét értékesítési technikát is be kell vetniük a siker érdekében?
2012. 03. 08.
Tóth Tibor szerint: Könyvelőirodánk eddig kizárólag úgy került új ügyféllel kapcsolatba, hogy a meglévőek ajánlottak minket. Most nyitni szeretnénk és elhatároztuk, hogy weboldalon keresztül próbálunk új ügyfeleket elérni, hogy az irodánk dinamikusabban tudjon bővülni.
Mi volna a legelső lépés amit ti tennétek az ügyfelek figyelmének felkeltése érdekében?
(A weboldal , a csali és hírlevélrendszer készül, a CEO-t csináljuk, social mediára még nincs időnk igazán) A segítséget előre is köszönöm!
2012. 03. 08.
Máthé Fanni szerint: A sok teendőt már felírtam, de nagyon nehéz priorizálni közöttük, illetve -nyilván- van sok feladat, amit párhuzamosan kell(ene) végeznem. A sok feladat közül nem tudom, hogy melyikkel kezdjem, hogyan osszam be az időmet. Eredmény: sok feladat általi nyomás okozta tehetetlenség:( Van valami jó ötletetek ennek kivédésére?
2012. 03. 08.
Ildikó szerint: Sziasztok!
Először is köszönöm a lehetőséget a kérdezésre. Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy Ti hogyan éritek el, hogy az ajánlataitokra még akkor is válaszoljanak- ha esetleg nem érdekli őket. Feltesztek vmi kérdést, hogy válaszra bírjátok őket?
Köszi
Ildikó
2012. 03. 08.
Horváth Csaba szerint: Tapasztalataink szerint manapság csökkenőben van a kimenő hírlevelek olvasottsága. A jó címen, az érdekes tartalmon és az ütős szövegen kívül, mit tanácsoltok, mivel lehetne még feldobni a hírlevelet?
2012. 03. 08.
Adamkó Feri szerint: Problémám. Azonos cég két márkát visz. Magán embereknek, és cégeknek különbözőt. Nem kavar ez nagyon be a fejekben, hogy egy cég van mind a kettő márkanév mögött? A termékprofil ua. Tehát nem arról van szó, hogy vasúti szerelvények, és hamburger árusítást fedd le a két márka. Csak magán embereknek más az érvrendszer, és néhány feltétel. Maradhat-e a két márka, vagy legyen két cég?
2012. 03. 08.
Rika szerint: Több év offline értékesítési tapasztalat után most az online világgal ismerkedem, de ezt nehezebbnek érzem a személyes kommunikáció hiánya miatt. Milyen eszközökkel lehet személyes(ebb) hangnemet megütni, bizalmat ébreszteni és azt fenntartani?
2012. 03. 08.
Nagy Krisztina szerint: Mit tesztek ha kihátrál az ügyfél az üzletből amikor a fizetés, szerződéskötés ideje lenne, illetve, tesztelitek-e és hogyan, hogy komoly az ügyfél vagy csak érdeklődő?
2012. 03. 08.
Stela szerint: Kozmetikai termékeket értékesítek katalóguson keresztül. Vannak akik meglátják nálam a katalógust, vagy csak leteszem elébük az asztalra, vagy oda akarom adni h megnézzék és még szóhoz sem jutottam, már támadnak hogy: "Nem veszek semmit, nincs pénzem," vagy "Én nem használok sminket, vagy krémet".(Általában közelebbi ismerősöktől kapok ilyen kifogást). Ezzel, hogy még a katalógust sem fogadják el, magát a lehetőséget sem kapom meg hogy egyáltalán beszéljek a termékekről, nemhogy el is adjak. Hogy csináljam, vagy mit mondjak ahhoz, hogy az ilyen illetők meghallgassanak, netán vásároljanak is?

Köszönöm a lehetőséget, hogy profiktól kérdezhetek. Sziasztok
2012. 03. 08.
Puskas Noemi szerint: Köszönöm a lehetőséget.
Kérdésem: Tapasztalataitok szerint mi egy elégedetlen ügyfél legjobb kezelési módja telefonon?
2012. 03. 08.
Imre Mónika szerint: Több év értékesítési tapasztalat után elhatároztuk,hogy online is megjelenünk. Milyen technikát illetve céget tudtok javasolni az online felület reklámozásának, megjelenésenek karbantartására? (az oldal online hirdeteseinek frissítéseire, nyereményjatekok, kampanyok összefogására gondolok)
2012. 03. 08.
Kata szerint: Weboldalam átalakítás előtt áll, amivel átláthatóbbá teszem. De azt nem tudom, hogy melyik irányt érdemesebb kihangsúlyoznom, hogy jobban felkeltsem az érdeklődést a honlapom iránt, mint eddig. Érzelmi megközelítésből vagy észérvekkel érdemesebb meggyőzni a célcsoportomat manapság? (nagyjából: középkorú, sokat internetező nők, akikre ráhárul, hogy megvásárolják az ajándékokat a családban...) Azt veszem észre, hogy manapság nagyon kevés idő van arra, hogy átadjuk az információt a felhasználóknak. De sokszor az az érzésem, ha nem mondom el, hogy miért érdemes regisztrálni, miben vagyunk mások, mint a konkurencia, nem tudok meggyőzni. (amit nem tudok egy mondatban megtenni) Lehet, hogy érdemesebb az érzékekre hatni: szép képek a szemnek, jó életérzés a léleknek? :) Vagy az arany középút? :)
Kíváncsi vagyok a többiek kérdéseire is, mik a válaszotok, nagyon jók a kérdések!
Nagyon jó az e-mail tanfolyamotok, meg a honlapotok is, bár még nem volt időm mindent elolvasni :)
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint:
**********************************************************
Sziasztok!

nagyon jó kérdéseket írtatok. Este elkezdem feldolgozni őket.
Addig is várom a továbbiakat!

Üdv, Orsi
**********************************************************

2012. 03. 08.
Mónika szerint: Sziasztok!
Kérdésem kettő az egyben típusú kérdés lesz: 
Az ügyfelek kategóriákba való sorolása nekem kicsit veszélyes „játéknak” tűnik. A Ti gyakorlatotokban 100%-ban működik? Arra gondolok elsősorban, hogy általában nincsenek tiszta típusok. Én magam is sok olyan ügyféllel találkozom, akiket nehéz besorolni egyik vagy másik kategóriába, így a közös nyelv megtalálása is sokkal nehezebb. Mit tegyek a kevert típusú ügyfelekkel, ha nincs domináns énjük?
Köszönöm a válaszotokat!

2012. 03. 08.
Noska Ilona szerint: A konkurenciám minden ötletemet lemásolja, legyen ez a facebook, vagy a honlapom. Hogyan tudnék én más lenni, mint ő, ha állandóan lemásol? Észreveszi ezt a piac?

Köszönöm:
Julianna
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Zsuzsanna - másolás téma

Én azt javaslom, hogy elsőként semmiképp ne arra fókuszálj, hogy hogyan tudod megnehezíteni a Téged másolók életét! Koncentráld inkább az energiáidat, hogy mi lesz az a megkülönböztető jegy, amit NEM, vagy csak nehezen tudnak majd másolni a Többiek.

Ha sikerül kiépítened egy bizalmi viszonyt a piaccal, amit hiteles és folyamatos kommunikációval életben tudsz tartani, akkor nagyon nehéz dolga lesz annak, aki Tőled vagy Rólad akar koppintani.

Másfelől érdemes kialakítanod magadnak egy erős, markáns személyes márkát - ami alapján tudja a célpiacod, hogy ki vagy, és mire számíthat Veled kapcsolatban. Ha jól látható és erős a személyes márkád, akkor ezt biztosan nem tudja majd egykönnyen másolni senki, hiszen te TE vagy! - és ez nem másolható!

Sok sikert! Orsi

2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Gábor - mi érdekli az ügyfelet?

Az én véleményem szerint a legjobb mód erre az, ha személyesen tudsz velük beszélgetni. Egy igazi, jó ízű beszélgetés nem ér fel még a legjobban megírt kérdőívvel sem!

Mi például, a nagyvállalati üzletágunkban (www.profonte.hu) rendszeresen leülünk a HR vezetőkkel és megkérdezzük, mik azok a problémák, helyzetek, amelyek miatt álmatlanul forgolódnak éjszaka?

De ha figyelsz, akkor láthatod, hogy ezzel a blogbejegyzéssel én is pont ezt próbálom most megtudni: Mi érdekel TITEKET, kedves olvasókat? Mire kerestek megoldást? A kapott kérdésekből ez nagyon szépen látszik.

Úgy látom Neked is van blogod, használd ki ilyen területen is az ebben rejlő lehetőséget! Ha pedig van alkalmad személyesen is beszélgetni egy-egy ügyfeleddel, ne habozz, tedd meg! Hidd el, nagyra fogja értékelni, hogy kíváncsi vagy a véleményére!

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Tamás - hitelesség

Ha valóban az a probléma, hogy "csak" azért nem vásárolnak, mert nem egy orvos ajánlja nekik a műszert, akkor kérj az orvosoktól, akik használják, írásos+fotós vagy videós referenciát! Majd tedd fel a weboldaladra, illetve készíts ezekből a referencia-véleményekből A5-ös szórólapot! Ezeket a bemutató után oda tudod adni az ügyfeleknek.

Vagy még jobb, ha a megrendelőlapod jobb felső sarkába be tudod tenni a fotót meg a véleményt, hogy "Dr. Kovács András xy szakorvos ajánlásával"

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Noémi - halogatás

Először is érdemes kideríteni, hogy MIÉRT halogat az illető? Ehhez szerencsés, ha tudod az ügyfél személyiségtípusát (vagy ahogy én nevezem: ügyféltípust) - mert bizony mindegyik típus más miatt halogat. És ki kell azt is derítened, hogy kreált, vagy valós-e a kifogás vagy probléma.

Az, amit írtál, hogy "Megbeszélném a .... (valakivel)" LEHET egy tipikus kibúvó - tehát kreált kifogás.

De LEHET ez egy valós probláma is - vannak olyan ügyféltípusok, akiknek a döntéshez tényleg szükséges egy referenciaszemély véleménye is.

Ez nagyon könnyen kiderül, ha felajánlod, hogy "Szívesen ott leszek én is, amikor a lányával beszél. Hiszen felmerülhetnek olyan kérdések, melyekre csak én tudok felelni. Ezért Önnek is és a lányának is könnyebb, ha én ott vagyok és nem futunk felesleges köröket."

Ha erre megint kibúvó a válasz, akkor nagy valószínűsággel arról van szó, hogy az ügyfél finoman le akar rázni - csak nem szeretne megbántani.

Ha valós a probléma - tehát TÉNYLEG kell a lánya véleménye, engedélye is, akkor megörül majd az ügyfél annak a lehetőségnek, hogy nem neki kell mindent elmondania elölről, hanem ott leszel te, aki ezt megteszi és még felel a kérdésekre is.

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: János - árajánlat

Ezt a fél mondatot nem igazán értem: "azonnal nem tudok/nem akarok árajánlatot adni"

Ha nem tudsz azonnal elkészíteni egy több oldalas ajánlatot, ez rendben van. Írd meg az ügyfelednek, hogy köszönöd az ajánlatkérést, amelyre 3 napon belül megadod a választ.

A mondat másik fele: Nem akarsz? - miért nem?
Amúgy van egy kis képzavar bennem - megnéztem a honlapod, és azt látom vannak fent árak. Ha vannak fent, miért kérjek ajánlatot? (OK. Láttam, hogy úgy írtad ki: Árak xyz Ft- TÓL... És ezután lehet ajánlatot - feltételezem valami konkrétabbat kérni.)

Szerintem nem kellene első körben ennyire erőltetni a személyes találkozást. Amikor egy ügyfél ajánlatot kér, akkor ajánlatot vár, nem találkozót.

A találkozóra szerintem csak akkor kerüljön sor, ha szimpatikus neki az ajánlat. (Ezzel neki is és magadnak is egy csomó időt spórolsz meg. És mint tudjuk, az idő pénz...)

Én azt javaslom, hogy ha megkapod az ajánlatkérést (látom, telefonszámot is meg kell adni) egyszerűen hívd őt fel, és köszönd meg, hogy Benneteket is számításba vett az ajánlatok bekérésekor. És beszélgess vele pár percet (mire kell neki a honlap? régi vagy új cége van-e? mit vár egy honlaptól? mi alapján fog dönteni? satöbbi) - FIGYELJ rá és arra, amit mond!

Ezután mondd el, hogy mi lesz a következő lépés: elkészíted az ajánlatot, és utána fel is hívod egy héten belül. És ha tetszik neki, akkor egy szinttel tovább léphettek.

Szerintem ezt az ügyfél is jobban fogja értékelni, mint azt, hogy kérek egy ajánlatot és az illető máris találkozni akar velem. Ezt nagyjából olyan, mint amikor egy buliban tüzet kér Tőled egy lány, Te pedig azonnal meghívod hétvégi házadba egy vacsorára.

Túl gyors, kimarad pár közbülső lépés... Mint például a Szia! Hogy tetszik neked ez a buli? Te miért pont ide jöttél? Egyedül vagy? Van kedved táncolni egyet? satöbbi...

Szerintem haladj lassabb léptekkel és biztosan messzebbre fogsz jutni!

Sok sikert! Orsi




2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Balázs - személyiségtípusok

1. kérdés: A személyiségtípusok beazonosításához nem a Hippokrateszi/Jungi tipológiát használjuk, hanem az Enneagramot. Az Enneagram 9 személyiségtípusa lett összevonva 4 nagy ügyféltípusba - ezeknek feleltettük meg az A B C D válaszokat, amikre kattintani lehet.

2. kérdés: Bizalom elnyerése. Én azon az állásponton vagyok, hogy legjobban akkor tudsz bizalmat építeni, ha VALÓBAN oda tudsz figyelni az ügyfeledre és az Ő nyelvén, az Ő értékei mentén tudsz hozzá közelíteni.

Erre például remek módszer az Enneagram, amit mi is tanítunk egyfelől önálló emberismereti-önismereti módszerként, másfelől erre építjük a 4 nagy ügyféltípusról szóló személyes és online értékesítési tréningjeinket.

Szerintem nincs annál jobb, mint amikor tudod, kivel állsz szemben, és úgy tudsz vele beszélni, ahogyan NEKI jó, nem pedig magadból kiindulva a saját értékeid mentén.

Próbáld ki! Sok sikert kívánok Neked! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: János - ügyféltípusok online felismerése

Ez egy remek kérdés, mert azt gondolom, hogy a marketingben (pláne az online marketingben) pont ez lesz az a lépcső, amivel egy magasabb szinre lehet emelkedni és kitűnni a konkurenseink közül.

Éppen erről tartok egy bő egy órás előadást az idei Marketing Szuperkonferencián, így erről a témáról most nem szeretnék itt a Blogon bővebben írni.

Egyelőre a Szuperkonferencia résztvevőinek (és a nemrégiben tartott saját tréningünk résztvevőinknek) tettem exkluzívvá ez a tudást, legalább egy fél évre.

Ha nem leszel ott a Szuperkonferencián, akkor legkorábban ősszel fogok erről újra beszélni.

Remélem, Veled is találkozom majd az MSZK-n.

További sok sikert! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Ida - sikeres ügyfélszerzés és megtartás

Én amiben hiszek (és ami a legjobban működik) az az ügyféltípusok szerinti kommunikáció.
Legyen szó akár eladásról, akár panaszkezelésről, akár kapcsolattartásról.
Fel kell tudnod ismerni - még egy email címről is- milyen típusú ember a tulajdonosa, és aszerint kell bánnod vele, hogy ő mit szeret.

Ez lehetetlennek tűnik, de kifejlesztettem egy olyan módszert, amivel nem csak a személyes kapcsolatban tudod felismerni a típusokat, hanem online eszközökkel is.

Szerintem Te ott leszel a Szuperkonfon (legalább is úgy rémlik, ott szoktál az ilyeneken lenni) - ott minden titkom felfedem. :)

Addig is kitartás! :) És persze további sikereket Neked, Ida! Szeretettel, Orsi
2012. 03. 08.
Pali szerint:
Kedves Orsi, Kriszta és Helga!
Köszönöm a lehetőséget, és Boldog Nőnapot (Nőestét? : ) Kívánok Nektek!

Műszaki webáruházunkban (többek közt) olyan termékeket kínálunk, amely által bármilyen notebookból HIFI hangeszközt varázsolhatnak Kedves Ügyfeleink, megdobbantóan jó áron.

Alacsony haszonkulccsal dolgozunk, mivel a célcsoport nagy része különben az eBay-ről rendelné meg a kiszemelt portékát.

A napokban szembesültünk a problémával, hogy egyik konkurensünk "másolni" szeretne bennünket, ám sajnos olyan módon, hogy egyes jogszabályokra ajánlásként gondol, és nagyvonalúan eltekint azok betartásától. Így a be nem fizetett adókat sem építi be az áraiba, ami miatt pont annyival tud olcsóbb lenni, hogy veszélyeztesse a működésünket.

Szerintetek ilyenkor mi a helyes magatartás?
A piaci verseny a barátunk, de csak akkor, ha mindenki betartja az üzleti etika szabályait.
Feljelentgetni, NAV-ot hívogatni viszont nem szeretnénk, az nem vezet sehová. (Vagy mégis?)
Kommunikáljuk azt a vevőknek, hogy demibezzeg befizetünk minden adót, így biztos, hogy még a jótállási idő végén is létezni fog a cégünk?
Hogyan érjük el azt, hogy ne azért jöjjenek hozzánk az érdeklődők, mert a másik cég rosszabb, hanem azt, hogy mi vagyunk a jók?

Nagyon köszi!
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Júlia - eladás

Ezzel kezdted a kérdésed: "Soha semmit nem tudtam eladni senkinek."

Szerintem elsősorban ez a hozzáállás, illetve magadról alkotott vélemény az, ami megakadályoz abban, hogy sikeres legyél az értékesítésben.

A kommunikációnak létezik egy olyan szintje, amit úgy neveznek, hogy metakommunikáció. Itt minden olyan láthatatlan és hallhatatlan információ közlekedik, amit sem a szavaiddal, sem a mozdulataiddal nem árulsz el az ügyfélnek, mégis megérzi, hogy valami nem stimmel.

Az a javaslatom, hogy ezt a mondatot sürgősen töröld ki a szótáradból! Mondd inkább helyette azt: Lehet, hogy eddig nehezen ment az értékesítés, mától fogva figyelek arra, hogy ügyesebb legyek benne."

Persze ezért érdemes tenni is, ha van rá lehetőséged.

A piacon számtalan könyv, kurzus, online megvásárolható tananyag áll rendelkezésre. Szemelj ki magadnak egy számodra hiteles tanítót, és tanuld el tőle a sikeres értékesítéshez szükséges technikákat és módszereket!

Tanulni, fejlődni nem szégyen! Sőt! Aki eredményeket szeretne elérni, annak egyenesen kötelessége!

Sok sikert kívánok ebben Neked! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Gábor - színészkedés (megj.: köszi Gábor ezt a kérdést!)

Nem kell színészkedni!

Én a színészkedés szó helyett azt használnám, hogy belebújok a bőrébe, és átváltok az ő nyelvére, az ő értékrendjére. Mint amikor kimegyek Angliába és ott angolul beszélek.

Könnyebben megértenek, nem? Biztos, hogy könnyebben, mintha hangosan és erőteljesen mondanám és mutatnám a saját nyelvemen..

Én ebben hiszek.

Arról van szó, hogy egy jó értékesítő olyan, mint egy jó kaméleon - felveszi az ügyfél stílusát, áthangolja magát az ügyfélre. És az ügyfél csak azt veszik észre, hogy JÉÉÉ, ez a másik ember mennyire passzol/illik/jól bele tud olvadni az én környezetembe!!

Leegyszerűsítve: Neki jó, ergo neked is jó, ha neki is jó. Ebből lesz az üzlet. :)


2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: János - más jellegű vevők

(Az alacsonyabb üzleti kultúrát nem igazán értettem, hogy mit jelent, ezért máshonnan fogtam meg a kérdésed)

Én azt javaslom, ha szeretnél eladni Nekik, "menj le" az ő szintjükre. Gondolkodj az ő fejükkel, értsd meg a problémáikat, beszélj az ő nyelvükön. És itt nem csak a típusok szerinti komunikációra gondolok.

Hanem használj olyan szavakat, szófordulatokat, amiket ők használnak! Máris léptél egyet a bizalmi létrán, mert azt érzik majd "közülük való" vagy.

Hozz példát a hozzájuk hasonló, már meglévő ügyfeleid életéből, amiből az hallatszik ki, hogy ők is mennyire bizalmatlanok voltak az elején, és lám, most milyen elégedettek Veled.

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Tímea - több ember elérése, vásárlás

Én azt javaslom, hogy első körben NE eladni akarj, mert azt senki nem szereti,ha valaki ajtóstul ront a házba.

Az elérések számát tudod növelni referencia marketinggel (Látom, kávéval foglalkozol.)

Egy tipp: Az elégedett, meglévő vásárlóidnak adj ajándékot/termékmintát és kérd meg őket, hogy adják oda annak, akikről tudják, hogy szintén szeretik a kávét. Cserébe kérj egy telefonszámot, és kicsit később már fel tudod venni a kapcsolatot az új, potenciális vásárlóval.

Kérdezd meg, hogy ízlett neki,mit tapasztalt, mesélj a ganodermás kávé pozitív élettani hatásairól
(Kérdezd meg, tudta- e, hogy a sima kávé fogyasztásával megnehezíti pl. a szervezetéből a méreganyagok távozását?)

És biztos van még pár ilyen elgondolkodtató infó a tarsolyodban.

A lényeg, hogy induljon be egy kommunikáció kettőtök között! (És ha már találkoztok, adhatsz neki is egy adag kávét ajándékba, hogy adja oda annak, akiről azt gondolja, hogy.... és így tovább...)

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Judit - ár kérdés

Nekem az a javaslatom, hogy egyszerűen tedd összehasonlíthatatlanná az áraidat a versenytársadéival. Adj olyan extrákat, bónuszokat a csomagba, amit más garantáltan nem ad.

És máris nehezebben dönt az "ár alapján" az ügyfél.

Ha nagy értékkű a szolgáltatás, akkor pl. az ár mellé beletehetsz egy személyes tanácsadást, egy összafoglaló tanulmány elkészítését, egy nagyobb értékű vásálási utalványt... Egy "nem kapcsolódó" ajándékot - pl wellness hétvégét (amíg tart a felújítás, kapcsolódjon ki a párjával a Te költségeden egy kellemes helyen!)

Sok sikert! Orsi


2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Arnica - hírlevél

Én a heti gyakoriság mellett teszem le a voksom.
Szemelj ki magadnak a héten egy napot és egy órát (amikor jó eséllyel a célcsoportod a gép előtt ül), és írj nekik akkor!

Pl. Lehet "Kedd Esti Kutya Hírek" - és akkor jelentkezz minden kedden hétkor a hírekkel. Az a lényeg, hogy szoktasd rá a célcsoportod, hogy VÁRJA a Tőled érkező leveleket.

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Balázs - promó felületek

Hát Balázs. sajnálom,h ogy pont Neked kell ezt mondanom, de fogalmam sincs. :( Ebben nem vagyok otthon.

Azért ugye nincs harag? :)

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Gabriella - orvosok, ügyvédek, tanácsadók

Szerintem a bizalomépítés fontos (szép a honlapod, gratulálok!)

Ha volna arra lehetőség, hogy a honlapon lévő, referenciát adó személyek névvel, képpel felkerüljenek, az biztosan sokat dobna a referenciák hitelességén. Úgy értem, monogram és a dátum helyett.

Félre ne érts, nem megkérdőjelezni szeretném a hitelességet (pláne nem egy ügyvédnőnél!).

A célcsoport helyébe képzelve magam (én is célcsoportod vagyok, és éppen keresek ügyvédet is...)

Szóval úgy érzem, jobb lenne az a fotó és kiírt név és cégnév... Végül is semmi olyat nem mondtak a referencia adó személyek, amit ne lehetne felvállalni...

Másfelől szerintem nektek jó lehet a keresztmarketing is (pl. könyvelőirodákkal, pályázatíró cégekkel, bankfiókokkal, golf klubokkal - olyan szolgáltatókkal, akik ugyanarra a célcsoportra lőnek, de mást kínálnak nekik)

Ügyfélszerzésre kiválóan működhet Nektek a postai direkt marketing is. Pláne kkv felé. Plusz, ha kiállítóként profi módon, profi ajánlattal meg tudtok valahol jelenni. (Pl. Marketing Expo - ott garantáltan jelen van a célcsoportod)

Sok sikert! Orsi

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Tibor - könyvelőiroda ügyfélkörbővítés

Én valószínűleg hirdetnék adworsd-ben, etarget-ben, facebook-on, és egy csalira iratnám fel a látogatókat. A facebook szerintem egyre nagyobb szerepet kap az ügyfélszerzésben, érdemes ennek priorizálását is átgondolni szerintem.

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Fanni - prioritások

Ha egyedül nem megy, én a helyedben biztosan igénybe vennék külső segítséget (pl. üzlettárs, életed párja) vagy akár egy jó tréning.

Vannak típusok, akiknek nehezen megy a prioritások felállítása, mert számukra minden feladat egyaránt fontos. Nehezen választanak ki egyet a sok közül, mert azzal az összes többi egyúttal a második helyre szorul...

Nekem az szokott segíteni, ha végiggondolom, mi a célom, hova szeretnék eljutni. Majd összeírom az ezzel kapcsolatos tennivalókat. Az összeset. És utána logikai sorrendbe teszem őket. Ha ez megvan, megvannak a prioritások is.

(Jó, ha van egy másik színű toll is a kezedben, ha van lehetőséget segítséget kérni: mi az, amit másnak át tudsz adni a sok feladat közül? Ha van ilyen segítséged, vedd igénybe!)

Sokszor jó, ha van valaki az ilyen típusba tartozó emberek feje fölött: aki nem csak segít a prioritások felállításában, de néha számon is tud kérni. "Na, ezzel hogy haladsz? Tudod, két nap múlva jár le a határideje..."

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Ildikó - nemleges válasz is

Én azt szoktam, hogy mindig nálam van az irányítás. Nem engedem, hogy az ügyfélnél maradjon a labda: mindig én jelentkezem.
(Mert ha ezt a stafétabotot átadom: na ott el tud úszni az üzlet)

Ha úgy érzed, hogy egy ilyen beszélgetés alkalmával, hogy csak azért nem mondja ki a nemet az ügyfél, mert nehéz, vagy nem akar megbántani, kérdezz rá bátran!

Mondd el, hogy Neked egy nemleges válasz is nagyon fontos, mert sokkal jobb, mint bizonytalanságban maradni. A nemet megérted és el is tudod fogadni.

Sokan egyébként azért nem mondanak nemet, mert félnek, hogy akkor elkezd "nyomulni" az értékesítő. (Bár ezt Rólad nem igazán tudom elképzelni) Vagy egyszerűen csak nem akarják a másikat a visszautasítással megbántani.

Tedd fel bátran ezt a kérdést, ha úgy érzed, a válasz nemleges, csak az ügyfél nem meri kimondani.

További sok sikert, csak ügyesen, ahogy eddig! Puszi Neked! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Csaba - hírlevél feldobása

Például azzal, ha nem csak szakmai tartalmat adsz.

Néha mehet egy poén, egy videó, egy érdekes cikk a netről, egy esettanulmány, egy ügyfeleddel készült videó, egy interjú egy kapcsolódó téma szakértőjével (aki nem konkurens), saját véleményed egy-egy adott témában, véleményed egy célcsoportodat is érintő termékről/szolgáltatásról, játék, verseny, piackutatás, jótékonysági akcióid, rólad megjelent hírek/cikkek (ha vannak), vendégszerepléseid máshol, eladási célú kampányok, szezonális akciók - elegendő téma?

A lényeg, hogy a hírlevél ne csak a szakmázásról szóljon! Ahogyan a tévében is, online is nyomj VÁLTOZATOS műsort!

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Feri - két célcsoport, egy márka

Nálam ugyanez a helyzet.

Megoldásom: két honlap (azonos logo, de más színnel), egy kft.

Két honlapon kétfajta kommunikáció. Termék, megoldás nagyjából ugyanaz, de más árfekvésben.
Árkülönbözet (ha van) megindokolva alaposan. - ez nagyon fontos!

Sok sikert, Feri! Üdv, Orsi



2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Rika - online jelenlét hatékonyabban

Valóban igazad van! Habár mindenki azt gondolja, hogy az online biznisz a könnyebb, és is azt mondom a személyes tapasztalataim alapján: Nem könnyebb.

Az online a nehezebb, mert pont a legfőbb előny nincs meg benne: a személyesség (érezni, látni, hallani az ügyfelet)

Én az online kommunikációban is a személyességre, személyre szólóságra esküszöm.
Azonosítsd be az ügyfelek (olvasók) típusát, és szólj hozzájuk a saját nyelvükön!

Elsőre lehetetlennek tűnik, mégis van megoldás. Kidolgoztam egy módszert, amivel a feliratkozóidról is meg tudod állapítani, kik ők és mi érdekli őket, hogyan akarják, hogy szólj hozzájuk.

Erről fogok előadni az idei Marketing Szuperkonferencián, ezért itt még nem szeretném felfedni a titkokat.

Ha ott leszel, már nem kell sokáig várnod a megoldásra.

Sok sikert addig is! Orsi




2012. 03. 08.
Szombati Orsolya szerint: Kriszta - kihátrálás

Ha az ügyfél a szerződéskötés előtt kezd meghátrálni, akkor valami gond volt a megelőző részben. Talán maradt valami kifogás a fejében? Félreértett valamit? Első körben ezt kellene kideríteni.

Én azt szoktam, hogy amikor mond egy igent az ajánlatra, akkor elmondom, mi fog most történni ezután - ki mit tesz, mi a következő lépés, mi lesz a vége a dolgoknak.

És csak akkor megyünk tovább, ha mindennel egyetért.

Az ajánlatkérőket szoktuk mi is tesztelni. Én például nem adok ajánlatot anélkül, hogy ne beszéltem volna előtte legalább 10 percet az ajánatkérővel.

Amikor bejön az ajánaltkés, vagy fél órán belül telefonálok (őszinte, mély meglepetés az ügyfél részéről - "Áááá, ezek komolyan vesznek engem!!!") vagy ha nem tudunk beszélni, első lépésben kimegy egy válaszlevél, hogy mielőtt ajánlatot adok, van pár kérdésem, ezeket fel szeretném tenni. És nyilván neki is van, azokra meg én szeretnék választ adni.

Nálam telefonbeszélgetés nélkül nincs ajánlat.

Telefonon keresztül már el tudja dönteni az ember (vagy ha bizonytalan, akkor rá tud kérdezni), hogy mennyire égető/aktuális az ajánlatkérés, vagy egyelőre még "tapogatózási" fázis van. Mindkettőt megértem és elfogadom.

Aki tapogatózik, annak sablon ajánlat megy, aki konkrétan tudja, mit akar, annak testre szabott, részletes.

ÉS!
Mindig nálam van az irányítás. Mindig én vagyok az, aki a következő lépést megteszi. Így soha nem vesztem el szem elől az ügyfelet.

Próbáld ki Te is! Sok sikert! Orsi
2012. 03. 09.
Szombati Orsolya szerint: Stela - kozmetikumok

Szerintem ne a katalógust tedd le eléjük, hanem szervezz egy csajos "smink- és bőrkényeztető napot"

Vigyél magaddal termékeket, hadd próbálgassa mindenki a színeket, illatokat, krémeket. (Nem baj, ha eddig nem használtál, gyere próbáld ki! Nem kell vásárolni, csak szórakozzunk egyet, klassz nap lesz!)

És persze legyen nálad talonban katalógus azoknak, akik történetesen beleszeretnek a kipróbált termékekbe! :)

Ehhez persze kell egy kis beruházás, de garantálom, hogy jobb lesz az eredménye, mintha csak leteszed a katalógust az asztalra.

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 09.
Szombati Orsolya szerint: Noémi - elégedetlen ügyfél

Először is szerintem lebegjen a szemed előtt, hogy "Minden megnyert vitával elvesztesz egy ügyfelet"

Ha elégedetlen az ügyfeled, fogadd el, hogy így érzi, és ne vizsgáld jogos-e. Kérdezd meg, mitől lenne elégedett és próbáld meg kárpótolni.

Írtunk erről blogbejegyzést, keress rá, az volt a címe, hogy "Panaszkodjunk!" Az első blogbejegyzéseink egyike ez volt.

Sok sikert az ügyfelekhez! Orsi
2012. 03. 09.
Szombati Orsolya szerint: Mónika - online megjelenés

Sajnos nem értettem pontosan a kérdésed, kár, hogy nem írtad meg, mivel foglalkoztok.

Az online megjelenésre (weboldal, arculat) Az Across Média csapatát ajánlom. www.across.hu
A mi oldalainkat is ők csinálják és tartják karban - de csak akkor vállalnak el, ha nem vagy a konkurensünk. :)

(Végtelenül korrektek, versenytársaknak nem dolgoznak.)

A honlap, szolgáltatás általános reklámozására adwords hirdetéseket javaslok és facebook-ot.

Sok sikert! Orsi



2012. 03. 09.
Szombati Orsolya szerint: Mónika - ügyféltípusok

A mi általunk tanított módszerben (Enneagram önismeret - emberismeret) nincsenek kevert típusok, mint például a DISC-ben, Inside-ban, vagy a Jung-féle archetípusokban.

Tudom, ez elsőre elképzelhetetlennek tűnik, de így van, mert az Enneagram típusai kristálytiszták, nincs utána az az érzés, hogy: "Oké, ilyen, de azért nem egészen..."

Az ügyféltípusaink, amelyeket tanítunk pedig ezen alapulnak.

Az én tapasztalatom szerint személyes kapcsolatokban ha 100%-ban nem is, - mert ezt bátorság lenne kimondani- , de 99%-ban működik a dolog. Egy 8-10 perces beszélgetésből általában már meg lehet állapítani, milyen típusba tartozik az illető.

Ha pedig megvan a típus, akkor megvan az is hogyan kell vele beszélned, mit kell neki mondanod, mit akar hallani.

Évente kétszer-háromszor szoktunk ilyen tréninget tartani, most is lesz egy ápriisban. Ha érdekel ez a módszer, gyere el! Részleteket a bal oldali sávban találsz a Soron következő tréningeknél.

Sok sikert! Orsi


2012. 03. 09.
Szombati Orsolya szerint: Kata - weboldal átalakítás

(szép oldal, szép dizájn - gratulálok!)

Merész dolgot javaslok Neked, amit mi magunk is sikerrel alkalmazunk évek óta.

1. lépés - nézd meg, Neked kik a legjobb ügyfeleid! (Vagy találd ki, kik lesznek a legjobb ügyfelek!) - azaz határozd meg azt az ügyféltípust, akivel szeretnél együtt dolgozni.Vagyis: határozd meg az "álomvevőd" ügyféltípusát!

Milyen ő? Pörgős? Elemző? Humán? Uralkodó? (Úgy látom, most Pörgősekre céloztok. Jó döntés, mert ők nem sokat teketóriáznak, ha dönteni kell. Még az Uralkodók is ilyenek.)

2. lépés: Olyan dizájnt készíttes, ami az általad kiszemelt ügyféltípust jobban vonzza!
Használj olyan színeket, képeket, formákat, ami az adott típusnak tetszik!

3. lépés: Kínálj olyan csalit, amire az általad elképzelt típus jobban harap, mint a többi!

4. lépés: Kommunikálj ügyféltípusra szabottan! Ennek megfelelően tálald az ajánlatodat!

Megdöbbentően jobbak lesznek így a konverziók és az eredmények.

Pl. nézd csak meg a mi két oldalunkat: www.profonte.hu és ez: www.sales-akademia.hu

Ugye látod, mennyire különböző hangulat, színvilág, üzenet? Hogy miért? Egészen más típusú embereket szeretnénk a két weboldal ügyfelei között látni... És különbözőeket is látunk: pont olyanokat, akikre szükségünk van.

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 09.
Szombati Orsolya szerint: Ilona - másolás

Lásd Zsuzsnnának adott válaszomat, ami a sorban a legelső volt. Éppen a kérdésed alatt.

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 09.
Szombati Orsolya szerint: Pali - ületi etika

Mindenek előtt Köszönjük a jókívánságokat! :)))

Háát. ez valóban gyomorforgató szitu, és a kísértés is nagy NAV-val kapcsolatban.
Mégis, én is azt gondolom, ez az út nem vezet sehova.

Szerintem menjetek a másik úton: legyen kint a weboldalon nagy betűvel, "aranykeretben", villogva, kiabálva, hogy Nálatok a vevő hosszú távon biztonságban van, mert felelős cégként Ti nem csaltok az adókkal.

Lehet, hogy kellene írni arról egy pár sort, hogy lehet, hogy az olcsóbb csak első ránézésre tűnik annak. Mert hát ott van az, hogy nem legális cég, mi lesz a garanciával, ha elromlik a készülék?

Megér neki az utánajárással, veszekedéssel, vitával járó hercehurca pár ezrest? Mert ha igen, akkor sok sikert Neki - Ha mégis baj lesz, Ti szóltatok időben. ..

(Értük ne is aggódj, a rossz ügyfelek, akiket csak az ár érdekel és semmi más, hadd menjenek a konkurensekhez. Belőlük úgysem lesz soha lojális vásárló.)

Pl. lehet az, hogy Ti jobb, hosszabb garanciát adtok a magasabb árért, mint az etikátlan konkurens. Ha egy év a szabály, és ő is ennyit ad (most nem megyek bele abba, mi lesz, ha érvényesítésre kerül a sor. Nyilván vita...)

Szóval ha a konkurens egy évet ad, Te adj másfelet, és egy kupont, amit a következő vásárlásakor beválthat (xy dátumon belül).

Vagy adj a vásárlás mellé egy (vagy több) zenei cd-t! :) Vagy egy saját Fiio válogatást! :)

Bár nem tudom, ennek van-e jogi hátulütője. Gondolom, vannak ingyenesen letölthető és terjeszthető zenék, amelyek csodásan szólnak egy nálatok kapható erősítőn keresztül. Választhat mondjuk a vásárló pop, rock és komolyzene közül, hogy mit szeretne ajándékba kapni.

Apróság, ami segít lenyelni az árkülönbséget. (Párszáz forintért kivitelezhető a sokszorosítása egy cd-nek, tokkal, borítóval -pl. Fiio saját dizájn- együtt)

Sok sikert! Orsi
2012. 03. 09.
Szombati Orsolya szerint:
*******************************************************
Köszönöm a sok kérdést! Ügyesek voltatok, jókat kérdeztetek.

Palié volt az utolsó, amire válaszoltam.
Nyílt nap kérdezz-felelek záróra!

A kérdések és válaszok hamarosan bekerülnek egy letölthető tanulmányba.

Sziasztok! Orsi
*******************************************************

2012. 03. 09.
Szarvas Bori szerint: Tegnap FB-on kérdeztem, gyorsan bemásolom ide is:
Hogyan tudsz személyes lenni és/vagy kitűnni, ha napi 4-8 hírlevél közül kell kitűnnöd, ráadásul nem is a legjobb ajánlattal?
2012. 03. 09.
Sárfy Melinda szerint: Kérdésem, ha valakivel már nagyon régen nem beszéltem, hogyan tudom úgy felvenni a kapcsolatot, hogy ne kelljen mentegetőznöm amiért megfeledkeztem róla.

2012. 03. 10.
Horváth Judit szerint: Kedves Orsi! Köszönöm a választ:)
2012. 03. 10.
Szombati Orsolya szerint: Judit: nagyon szívesen!

Bori, Melinda: ne haragudjatok, a Nyílt napot már lezártam, nem tudok több kérdést fogadni.

Ahogy a posztban is olvasható, csak március 7-én és 8-án lehetett kérdezni, és csak itt ezen az oldalon.

Lesz még ilyen nap ebben az évben - érdemes feliratkozni a blogértesítőre, és akkor nem maradtok le róla.

Köszönöm a megértést és további szép hétvégét! Orsi
2012. 03. 10.
Mária szerint: Kedves Orsi!
Szeretném megkérdezni,hogy mikor várható újabb segítség nyújtás? Szerintem nagyszerű,népszerű kezdeményezés.Sok laikus,ill. kényszer vállalkozónak nagy segítség!
Minden jót! K.Mária
**** link reklám miatt törölve!!! ****

2012. 04. 23.
Szombati Orsolya szerint: Kedves Mária!

Nyílt napot évente egyszer tartunk. A következő ilyen esemény 2013. március 8-án lesz.

Ezen kívül a facebook-on - www.facebook.com/salesakademia - és a megvásárolható tananyagainkkal, élő tréningjeinkkel folyamatosan segítünk az ügyfeleinknek.

Ezeket az anyagokat Neked is jó szívvel ajánlom.

Üdv, Orsi
2012. 04. 23.
Szólj hozzá Te is!
Szeretnél hozzászólásaid mellé avatar ikont? A gravatar.com segítségével 5 perc alatt elkészítheted.

(ne félj, nem jelenik meg az oldalon)
Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók