Ilyen volt a második SalesMeetUp

2015.10.28. | Szombati Orsolya

A lányokkal már nagyon vártuk ezt az alkalmat. Alig hittük el mi is: közel 80 fő regisztrált a Karácsonyi Kampányötletek SalesMeetUp-unkra! Ami egy óriási szám annak fényében, hogy ez “még csak” a második est voltAmi e mellett még igazán nagy öröm volt számunkra, hogy a Kivitelezés üzletágunk megrendelői közül is sokan elfogadták a meghívásunkat. Szuper volt együtt látni ennyi sikeres vállalkozót.

Mi már 4 órakor ott voltunk a Mozsár kávézónál, és szaladtunk fel a lépcsőn a különterembe, hogy mielőbb berendezhessük igazi kis Sales-Akadémiás kuckóvá.

(És hogy bejelentkezzünk a Facebookon egy rövid kis videó üzenettel - Ugye láttátok? :)

Már negyed 6-tól elkezdtek szállingózni a résztvevők, akiket a témának megfelelően kedves kis karácsonyi dallamokkal vártunk. – Jó-jó… Nem mi énekeltünk.. ;)

gyféltípusos” karácsonyi kampány

Az estet Orsi előadása nyitotta meg, aki szuper ötleteket adott arra, hogyan kampányoljunk karácsonykor, és hogyan ne.. bemutatva saját példáját is, amikor megtanulta a ”hogyan ne”-t.

Egy számomra szimpatikus idevágó idézet, John C. Maxwelltől: “Egyszer nyersz, máskor tanulsz…” 

Milyen találó! …és mennyire igaz, ugye?

Orsi azt is elmesélte, egy kampány egyes szakaszaiban (bevezetés - félidő - last minute) melyik típusú ügyfelekre számíthatunk, mikor kit kell megszólítani hangsúlyosan, hogyan motiváljuk őket a vásárlásra.

Mivel a SalesMeetUp nem titkolt célja, hogy összekössük az ügyfeleinket és egy erős, segítő táborrá kovácsoljuk őket, ezért bemutattuk több Kivitelezés ügyfelünk példáját is, és a résztvevők között is, az aktuális témákhoz kapcsolódóan megkérdeztük, hogy ki tevékenykedik egy-egy adott területen (például: nyomda, grafikai munka, ajándéktárgyak), hogy a SalesMeetUp előadásai után, a könnyed, beszélgetős blokkban azonnal fordulhassanak is hozzá a többiek segítségért.

Ezeket az elérhetőségeket, kapcsolati adatokat össze is gyűjtöttük, és már rögtön másnap meg is kapta e-mailben minden “MeetUp-oló” résztvevő a kontakt adatokat. 

A gyakorlat - egész éves karácsonyi kampány

Az est második felében az egyik kedves Kivitelezés ügyfelünk, Erdei Gyöngyvér tett eleget felkérésünknek és mutatta be, hogy hogyan kell a vásárlókat már szeptemberben, sőt már nyáron hergelni a karácsonyi szezonra. Gyöngyvér a kézimunkázó hölgyek Kánaánját, a Fonalparadicsomot üzemelteti, ami nem csupán egy webáruház… A Gyöngyvér által elképzelt marketing rendszerből be kell valljam hősiesen, mi is tanulni szoktunk, annyira profi. Ő tipikusan az a vállalkozó, akinek a génjeibe van kódolva a marketing. Gyöngyvér maga, egy személyben közösségi mozgatórugó, extra segítőkész és ügyfélközpontú vállalkozó, rendezvényszervező, tanár és őszinte barátja a vásárlóinak.

A résztvevők is csak ámultak azon, hogyan lett alig 1 év alatt ennyire sikeres ez a vállalkozás, hogyan ért el a nulláról 1 év alatt többmilliós havi bevételt, és hogyan nőtte ki magát 11.000 főssé az a Facebook csoport, ahová most már csak ajánlás útján kerülhet be valaki… Sorban állnak az érdeklődők, és a potenciális vevők Gyöngyvér ajtaja előtt.

Fantasztikus!

Mi tagadás, Gyöngyvérhez is komoly sorok álltak az est végén, hogy feltehessék neki a kérdéseiket. Sőt, ilyen és ehhez hasonló visszajelzéseket kapott Gyöngyvér is az előadása után:

“Kedves Gyöngyvér!

A tegnapi Sales Meet Up-on "találkoztunk", legalábbis ott ültem a résztvevők között. Szeretnék gratulálni a tegnapi prezentációhoz, és az elért sikerekhez! Elképesztően meglepőek voltak az eredmények, le a kalappal a munkád előtt! A táblázat, a számok, a hozzáállásod, az ötleteid mind példaértékűek, és én magam, aki marketinges vagyok, úgy gondolom, nem is lehetne jobban csinálni azt, amit csinálsz.

Mégegyszer nagyon nagyon gratulálok a munkádhoz, csak így tovább, és köszönjük a remek előadást!!

Szép napot,

Noémi

www.chiro.hu

Ámulva nevetés

Az este szellemiségét átjárta a vidámság, a humor, a játékosság és az inspiráció. Aki ott volt, biztos vagyok benne, hogy sok hasznos ötlettel gazdagodott, és biztosan szerzett néhány új üzleti kapcsolatot.

Ehhez hasonló visszajelzéseket kaptunk:

Kedves Orsi!

Köszönöm szépen, hogy részt vehettem a tegnap esti rendezvényen.

Minden percét élveztem, ami mellett sok hasznos információt szereztem és tapasztalatot nyertem.

Kecskés Beatrix

Zsindelyes Kereskedőház Kft.

www.zsindelyes.hu

Kedves Orsi!

A tegnapi est sok jó infót adott nekem, és a legjobb tanulni a mások hibájából :-D

Nagyon tetszett a vendégelőadó, látni lehetett, hogy a hölgy él-hal a kézimunkáért.

A feleségem egy e-shopot most futtat fel, jó volt látni és hallani hogyan kell kámpányt levezetni. Átadom neki a tudást, amit leírtam a füzetembe.  :-D

www.akcentacz.hu

Stefan Garbar (aki Csehországból érkezett!)

www.akcenta.eu



Jössz legközelebb?

A következő alkalommal ismét egy fergeteges témánk lesz, a FULL EXTRÁS ÜGYFÉLKEZELÉS. Hogyan kezeld a rázós szitukat, és hogyan tudod az ügyfeleidet a saját típusának megfelelő eszközökkel elvarázsolni. Ismét lesz egy bájos vendégelőadónk, és már most megígérem, hogy ez az est is nagyon izgalmas lesz!

Ha nem akarsz lemaradni, jelentkezz máris, hiszen az első 27 helyet már lefoglalták.

Találkozzunk november 30-án a Mozsár Kávézóban! Ott leszel?

Hozzászólások (0 db)

Ehhez a bejegyzéshez még nincs hozzászólás. Legyél Te az első!

Szólj hozzá Te is!
Szeretnél hozzászólásaid mellé avatar ikont? A gravatar.com segítségével 5 perc alatt elkészítheted.

(ne félj, nem jelenik meg az oldalon)
Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók