Ilyen volt a harmadik teltházas SalesMeetUp

2015.12.08. | Szombati Orsolya

Ez volt a harmadik. Mondhatnánk, hogy már rutinosak vagyunk, gördülékenyen megy minden... Mégis: őszinte izgalommal vártuk.  Igen, ott volt a kis gombóc a torokban, mielőtt belecsaptunk, hogy vajon ezt is annyira fogják a résztvevők élvezni, mint az első kettőt?

A téma az volt:

Hogyan kell az ügyfeleket tökéletesen elégedetté tenni, hogy úgy érezzék: igen, itt tényleg full extrás kiszolgálást kaptak. 

Az előadást azzal indította Orsi, hogy a saját példáin, tapasztalatain keresztül megmutattam hogy mi az, amivel le lehet nyűgözni a vásárlókat, mikor fogják úgy érezni, hogy kiemelten törődünk velük.

Abba is beavatta Orsi a közönséget, hogy mi milyen apróságokkal igyekszünk az ügyfeleink kedvében járni a Sales Akadémián.

Gyorstipp - ültesd át te is a saját bizniszedre!

Amikor valaki rendel tőlünk egy terméket, vagy jelentkezik egy tréningünkre, akkor felhívjuk és megköszönjük a rendelését. Ez az apró gesztus annyira szokatlan manapság, hogy ettől a pici kis figyelemtől is elolvadnak a vásárlóink. :)

A kulisszatitkok:

Természetesen nem csak ezt az egy műhelytitkot mutattuk meg. Számos egyéb apróságot fedtünk fel a jelenlévők előtt, amivel az ügyfeleinknek kimutatjuk a figyelmünket. Arra is mutattunk példákat, hogy az igazán nagy VIP ügyfeleket hogyan szoktuk meglepni.  Ezek az apró, vagy éppen jelentős figyelmességek hűségessé teszik a vásárlóinkat, akik még ajánlani is fogják a szolgáltatásainkat.

… és ez alkalommal sem csak a cukormázat mutattuk meg.

Elmeséltünk több kínos sztorit is, amikor saját hibánkból valami nem a terv szerint sikerült, és ezért - szándékunk ellenére - csalódottságot élt át az ügyfelünk. Megmutattuk, hogyan kell, és hogyan tudtunk mi is egy ilyen kínos szituból kimászni, hogyan fordítottuk a javunkra a helyzetet, és természetesen a partnerünk elégedettségére a bakit.

Tartsd mindig szem előtt, hogy a "problémás ügyfél" lesz az egyik leghálásabb, leghűségesebb vásárló, ha meg tudod oldani a problémáját. És határozottan NEM az a megoldás, amit annyi helyről hallhattál már te is, hogy ha nehéz a kapcsolat, akkor:

"Rúgd ki ma pár "rossz" ügyfeled!"

A hideg is kiráz bennünket, amikor ez a mondatot meglátjuk vagy meghalljuk valahol... Szerintünk ugyanis gyakran NEM az ügyfél a gond, hanem az, hogy nem beszélünk AZONOS nyelvet. Ezen pedig könnyen lehet segíteni... Ennek fényében mi, a Sales Akadémián mindig arra törekszünk, hogy a VEVŐ elégedetten távozzon tőlünk. Igen, van, amikor ezért tenni kell: energiát, figyelmet, megbecsülést, megértést tanúsítani... És azt gondoljuk, megéri alkalmazkodni!

Mi sem bizonyítja jobban ennek a hozzáállásnak a sikerességét, mint az a 2 db céges tréning ajánlatkérés, amit éppen egy-egy ballépés után kaptunk...

Vendégelőadónk az est második felében:

Lendér-Király Gerti, egy nagyon kedves Kivitelezés ügyfelünk, aki szakképzett coachként és mediátorként vezeti saját vállalkozását. Gerti szakterülete a konfliktuskezelés.  Gyakorlatias, tippekkel, példákkal megspékelt előadásából minden résztvevő ráismerhetett, hogy a különböző kényes szituációkban hogyan kommunikál és miért teszi éppen azt.

Gerti megmutatta a 3 én állapotot (gyermek, szülő, felnőtt), amiből ki tudunk indulni a konfliktusban és azt is megmutatta, hogy a különböző énállapotok mit hívnak elő a másik félből. Hogyan kell változtatni, hogy a megoldás felé tudják irányítani a vitát?

Lezárásként egy rapid technikát tanított meg Gerti nekünk, amivel a legfeldúltabb, legelkeseredettebb ügyfelünket is ki tudjuk zökkenteni az indulatból, és megtalálni a megoldást a problémájára.  

Az ügyféltípus szupertudás

Gerti után ismét Orsi előadása következett. Orsi arról beszélt, hogyan nyűgözd le akkor a vásárlóidat, ha ismered a típusukat. Mitől dobja el az agyát a Pörgős, mitől lesz garantáltan elégedett egy Elemező, mivel tudod a Humán jóérzését kiváltani és hogyan tudod az Uralkodó ügyfeledet levenni a lábáról.

Ez a speciális tudás kiválóan alkalmas arra, hogy a partnereid azt érezzék, hogy tökéletesen ismered őket, odafigyelsz rájuk.  … és ez így is van! :)

Az estet egy önálló produkcióval zártuk.. ahol megmutattuk milyen szuperül tudunk táncolni egy vicces videó keretében… :)


Ha most nem voltál ott, de feltétlenül érdekel a téma, ne búsulj!

A SalesMeetUp felvétele már elérhető, kattints ide és rendeld meg.

Ha pedig szeretnéd megízlelni, hogy milyen egy SalesMeetUp élőben, akkor kattints ide és jelentkezz a következőre! December 28-án a 2016-os évre tervezünk az Álomtekercs elkészítésével és egy könnyed- beszélgetős évadzáróval zárjuk le a 2015-ös évet.

Hozzászólások (0 db)

Ehhez a bejegyzéshez még nincs hozzászólás. Legyél Te az első!

Szólj hozzá Te is!
Szeretnél hozzászólásaid mellé avatar ikont? A gravatar.com segítségével 5 perc alatt elkészítheted.

(ne félj, nem jelenik meg az oldalon)
Megjelent!
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Blog értesítő
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók