2010.10.26. | Szombati Orsolya 0 db

Mivel már többen is kértétek, úgy döntöttünk, engedünk a nyomásnak és bepillantást engedünk a kulisszáink mögé.  Ebben a rövid videóban megmutatjuk, hogyan, milyen hangulatban, milyen környezetben zajlik nálunk egy tréning.

A felvételek a legutóbbi négy tréningünkön készültek, 2010 augusztus és október között, Gárdonyban, a Vital Hotel Nautisban és Siófokon, a Panoráma Wellness Hotelben. A téma a "Legendás Ügyfélkezelés" volt.

Igyekeztünk a témához hűen mi is megfelelően kényeztetni a résztvevőinket. Szerinted sikerült?

2010.10.24. | Szombati Orsolya 5 db
Nehéz az ügyfél?

Pár hónappal ezelőtt nekiláttam új ügyfelek levadászásának. Hideg hívással kerestem meg a cégeket, így tisztában voltam azzal, hogy hosszú és kemény munka áll előttem, mire a potenciális ügyfélkörből akár egyetlen valódi, bevételt hozó ügyfelet csinálok.

Kezdő értékesítőként nem nagyon kedveltem az ilyen jellegű munkát, mert bizony kemény dió volt a 20. "NEM" után is lelkesen hívni az ügyfeleket. De aztán rájöttem, hogy milyen remek szórakozási lehetőség a különböző típusú emberekkel kapcsolatba kerülni.

2010.10.14. | Szombati Orsolya 4 db
Szerelem első látásra

Most egy ügyfélkezeléssel kapcsolatos POZITÍV élményt szeretnék megosztani Veletek. Pár hónappal ezelőtt elkezdtem fontolgatni, hogy a számláimat átviszem egy másik bankhoz. Nem mintha a jelenlegi számlavezető bankkal bármilyen különleges problémám lett volna, hiszen itthonról kényelmesen, egyszerűen mindent el tudtam intézni. De valahogy úgy éreztem, hogy mostanában nem annyira kedvezőek a kondíciók, amiket kínálnak. Igazán nem volt nagy eltérés, de mégis beült a fejembe a gondolat, hogy váltanom kellene.

2010.10.05. | Szombati Orsolya 10 db
Dolgoznál ingyen?

Pár napja felkértek egy szakterületembe vágó konferenciára előadónak, és hát hogy is mondjam… Kicsit meglepett az a fajta hozzáállás, melyet már nem első alkalommal tapasztaltam ezen a téren.

2010.10.04. | Szombati Orsolya 8 db
Panaszkodjunk!

Ma már egy valamirevaló ügyfélszolgálatos álmából felkeltve is el tudja mondani, hogy „A panasznak örülni kell, mert a panasz egy lehetőség számunkra, hogy elégedettebbé tegyük partnereinket…”

Sokak számára ez első hallásra közhelynek tűnik, de vannak, akik ezt valóban komolyan veszik és képesek egy reklamációból is új üzletet kovácsolni.

Kíváncsi vagy, hogyan csinálják? Ma megosztok veled egy történetet, amely a nemrég esett meg velem, így saját bőrömön is megtapasztaltam, hogyan lesz a panaszos ügyfélből elégedett vevő, a cég jó hírét terjesztő vásárló. 

2010.10.03. | Szombati Orsolya 2 db
Orsi és Helga színre lép

Nagy nap ez a mai a számunkra.

Már hosszú hónapok óta készülünk erre a napra. És ma végre elmondhatjuk: a Profonte Management Akadémia után (amely a nagyvállalatok számára kínál képzéseket), végre elindult a Profonte Sales Akadémia is!

Az új üzletágunk kifejezetten a kisvállalkozói rétegnek szól, és számunkra kínál értékesítési, ügyfélkezelési és üzleti kommunikációs tréningeket, valamint olyan otthoni önfejlesztésre szánt elektronikus tananyagokat, melyekkel értékesítési tevékenységüket eredményesebbé, ügyfélkapcsolataikat konfliktusmentesebbé, üzleti fellépésüket professzionálisabbá tehetik.

Reméljük, ez a nap nem csak számunkra lesz öröm, hanem SZÁMODRA is!

Tarts velünk, olvasd írásainkat, mondd el véleményedet, oszd meg az értékesítéssel és ügyfélkezeléssel kapcsolatos történeteidet, tedd fel kérdéseidet!

Szeretettel várunk! Írjuk közösen a Sales Akadémia jövőjét, színesítsük együtt a dolgos hétköznapokat!

Baráti üdvözlettel: Orsi és Helga
értékesítési és ügyfélkapcsolati trénerek

Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Exkluzív tartalom
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók